We hebben een aantal aanbieders voor Juan Dolio voor je op een rij gezet:

vakanties Juan Dolio

We hebben een aantal aanbieders voor Juan Dolio voor je op een rij gezet:

Reviews over Juan Dolio

Prima resort, voor herhaling vatbaar

Robert,
    20-8-2010

Zijn gisteren terug gekomen na een verblijf van 21 dagen.

Prima resort om lekker te luieren, dus zon, zee en strand.

Eten is zeer goed verzorgd en als je zelf je eten varieert met het opscheppen, kun je prima eten.

Tevens is het grillrestaurant prima (boeken voor 10.00 uur aan te raden).

Door de week is het rustig en in het weekend is het zeer druk met lokale

bevolking, maar we hebben geen enkele slechte ervaring gehad, gezien of gehoord.

De Dominicaanse Republiek is toeristisch nog in de kinderschoenen, dus vertier

buiten het resort is er nauwelijks (4 a 5 excursies), maar dat is in Punta Cana niet anders.

Snorkelen in glashelder 1 meter diep water is direct vanaf het strand mogelijk.

Ligbedden zijn er altijd, zelfs in het weekend.

Wij zullen zeker nog een keer terug gaan.

Russen of mensen met soortgelijk gedrag zijn nauwelijks aanwezig.

Aan te bevelen is bij iedere lunch en diner een serveerster te tippen met

een enkele dollar, euro of een paar pesos dan heb je een perfecte service.

Gereisd met partner in juli 2010

goed

wessendorp jos,
    1-7-2010

kom er nu 5 jaar wil toch steeds weer terug word netje onderhouden 3 zwembaden personeel erg vriendelijk eten is goed en genoeg uitstekende entertaining veel sport op strand en bij en in het zwembad

een aanrader

Gereisd alleenreizend in juli 2010

Helemaal GEWELDIG!!

Jolanda,
    1-4-2010

Mijn familie woont in santo domingo, ben vorig jaar een paar dagen naar het resort geweest en vond het helemaal geweldig, onwijs vriendelijk personeel, heerlijk eten, s'avonds is er ook altijd wel iets te beleven! Mooi strand en zwembad!

Ik ga over 2 weken weer, ook dan verblijf ik weer een week in het resort! Het is echt een TOPPER!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

zo en zo

Nathalie & donald,
    9-1-2010

wij zijn in dit hotel geweest in febr 2004. We hadden eerst een zeer slechte kamer zonder balkon maar kregen toen een kamer met prachtig uitzicht aan het zwembad. Voor het visrestaurant moesten wij reserveren maar die was altijd volzet omdat de Amerikanen fooien gaven om die voor hun te reserveren. Na klacht bij touroperetar was dit echter opgelost e haddenw ij direct plaats. Door de goede kamer die wij hadden hebben wij daar al bij al een goede vakantie mee gemaakt. Je kan daar ook op straat lopen en in de winkels zonder dat ze je daar lastig vallen.

Gereisd met partner in januari 2010

Super vakantie!

Karlijn Versteden,
    13-8-2009

Wij zijn van 28-07 tm 08-08 naar dit resort geweest. We hebben een super vakantie gehad. Prachtig hotel, super personeel, beveiliging én schoonmakers. Alles zag er picobello uit. Er zijn 3 al carte restaurants waarvoor je moet reserveren (2 restaurants all inclusive 1 niet, kost 20 dollar p.p.) Voor het 'hoofd' restaurant, lopend buffet, hoef je niet te reserveren. Prima eten, keuze genoeg. Kamer keurig. Groot bed, alles wordt iedere dag netjes schoongemaakt.

De duikschool neptuno op het resort krijgt een dikke 10. Erg klantvriendelijk, gewoon gezellig. Wij hebben er ons duikbrevet gehaald, super om te doen. Verder zijn we naar Catalina Island geweest, zeker een aanrader.

En we zijn een dag met een safari tour het binnenland in geweest. Dit was echt een onvergetelijke dag. We hebben vanalles gezien: suikerriet plantage, plaatselijke markt, hanengevecht, waterval waar we mochten zwemmen, bij mensen thuis waar we plaatselijke vruchten enz. te zien kregen en waar hun sliepen. Als laatste zijn we weer bij iemand thuis geweest, zij hadden voor ons gekookt. Ook mochten hier 6 mensen van onze excursiegroep een sigaar maken, erg leuk!

Kortom we hebben een top vakantie gehad in dit hotel. Mede door de duikschool en de super leuke en goed georganiseerde excursies!

Een aanrader dus...

Er zaten alleen weinig tot géén Nederlanders op dit resort... dit vonden wij geen probleem!

Gereisd met partner in augustus 2009
Juan Dolio scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews