Reviews over Higuey

Geweldig

lema
    14-8-2011

Wij waren in 1999 in dit hotel, het was echt een paradijs, heerlijk eten, geweldige Dominicaanse sfeer. 3 jaar later waren wij weer in punta cana in een ander hotel, zijn toen nog eens in allegro gaan kijken, maar het viel toen heel erg tegen, hotel was van eigenaar veranderd.

Hotel Ocean Bavaro Na ongeveer twee uur na aankomst in de

Joop Kuipers
    10-12-2007

Hotel Ocean Bavaro

Na ongeveer twee uur na aankomst in de lobby werden eindelijke naar onze kamer gebracht. Leuke kamer maar als het goed is lig je meestal op het strand of ben je onderweg om een drankje te halen. We hebben deze week veel wind van uit zee gehad, soms werden gezandstraald. Temperatuur is goed (januari) ongeveer 25 graden. We komen hier zeker nog eens terug, en hopen dan op een beetje rustiger weer.

Het hotel op zich is zeker de moeite waard

Gaby
    29-5-2007

Het hotel op zich is zeker de moeite waard. Mooi en verzorgd resort met mooie kamers. Nagatieve punten zijn: de temperatuur van het eten en de slechte service. Vooral in het hoofdrestaurant was de service ver te zoeken. De à la carte restaurants daarentegen waren wel de moeite waard.

Ook de vriendelijkheid van het personeel liet vaak te wensen over.

Wat dit hotel nodig heeft is een goede manager die weet hoe hij z'n personeel efficiënt kan laten werken

Met wat betere service is dit hotel zeker een aanrader !!

Eind Januari 2 weken in Ocean Bavaro geweest

Roel
    16-4-2007

Eind Januari 2 weken in Ocean Bavaro geweest. Zou zo weer terug gaan. Hier klopt nou eens echt alles. Het eten overal in het hotel is perfect, dus niet alleen in de specialiteiten restaurants. Voor deze restaurants moet je wel een reservering maken en met name het japanse restaurant is heel erg populair. Het strand is fantastisch, voldoende bedden op het strand en bij de zwembaden. Wil je een echte droom(strand)vakantie dan moet je hier echt heen.

Higuey scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews