Hotel Sunscape The Beach

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape The Beach voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Sunscape The Beach

• 10maaike12-02-2006

een paar uur geleden thuis gekomen. een schitterend hotel met een prachtig zwembad, heerlijk eten en super vriendelijk personeel! voor kinderen is het een paradijs. het enige waar wij ons gruwelijk aan stoorde waren de asociaale en ongemanierde amerikanen. om 09:00 werden de eerste tientallen 2 liter isolatie bekers gevuld met drank en rond 14:00 liepen de eerste al straal bezopen te schreeuwen op het strand of aan het zwembad. het paardrijden is zeker een aanrader! vraag naar daniel (de eigenaar) voor een prive tocht, het is de moeite waard!!!!!

• 9Jerry, angelie en Chloe28-01-2006

Hoi, wij zijn vorige week terug gekomen na een geweldige vakantie in dit hotel. Het is erg mooi en erg schoon en waanzinnig vriendelijk personeel.OOk voor de kids is het er erg leuk alleen helaas geen nederlands sprekend kidsclub medewerkster. Verder ben ik samen met mn dochter van 4 heerlijk wezen paardrijen wat echt toppie verzorgd was. Het eten in het hotel is geen echt Dominicaans eten maar wel pico bello. Nee voor ons geen minpunten alleen maar zeer positief. Voor iedereen die nog gaat... geniet er van en zorg voor een hoop aantal losse dollars je doet er de mensen een hoop plezier mee.

• 9Roel en Birgit (België)09-01-2006

Een late reactie: wij zijn in juni 2005 in het hotel geweest (12dà maar ik ontdek pas nu deze site (geweldig trouwens). Prachtig hotel met een geweldige ligging als je van rust en natuur houdt, het nadeel is dat je over een kleine baan naar en van excursies moet en dat dit een hele weg is. Wij namen dit er graag bij want het binnenland is prachtig. Zeer vriendelijke mensen, steeds bereid te helpen als er iets niet in orde is. Bij hevige regens kan het wel eens zijn dat de gang nat wordt maar dit wordt tijdens de regen al weer gepoetst. Enkele dollars in het begin van het verlof aan garcons en kamerpersoneel doet echt wonderen!! Dagelijkse cocktails moet je proeven!! Tof animatie team. Veel Amerikanen deze zijn echt anders dan Bush en de zijne, toffe mensen! Eten op het strand 's avond is ook heel leuk.

• 9Margerie Sussenbach30-12-2005

We zijn net terug van een zestiendaagse vakantie. We hebben erg genoten. Het eten en de bediening was erg goed. Niets te klagen. Alleen de ligging van het hotel is jammer genoeg te ver van de bewoonde wereld. Het is niet mogelijk om vanuit het hotel een dichtsbijzijnde dorp te bezoeken. Al met al een aanrader. Echt relax. Verder hoef ik niet overal alleen maar Nederlanders en Belgen te ontmoeten. Andere nationaliteiten verbreden ook je horizon.

• 9Paulien en Nicky28-11-2005

Ben net 1 dagje terug van een super vakantie. Het resort is gewoon geweldig, nog nooit zo iets moois gezien. Alles erop en eraan. Eten is super, elke dag vers fruit en ook verse sappen! Nou waar heb je dat nou? =) Ik heb me super vermaakt de kamers zijn fantastisch, prachtig uitzicht. De groetjes!!!

• 8P. Lijder12-10-2005

De reactie D.Lagache is werkelijk op niets gebaseerd. Hotel Sunscape the Beach is een perfect en zeer lux resort!!met alles erop en eraan. Ik ben zelf reisagent en ben hier zojuist geweest en heb op bij dit resort een inspectie gedaan!!Geen enkele minpunt, het enige is dat het wat verder van Punta Cana afligt.Het is een resort voor jong en oud, ruime kamers. Verschillende eetmogelijkheden, en veel voor kleine kinderen. Mensen zoals (d.Lagache) zijn niets gewend, en er zijn altijd mensen die wel iets te zeuren hebben. Voor mij is sunscape een absolute aanrader!!!!!!

• 9kaat10-08-2005

Net terug van een 10 daagse vakantie in het Resort. Voor de kinderen is dit het paradijs, terwijl ze vroeger nooit wilden gaan naar de miniclub waren ze hier niet weg te slaan. Hoeveel resorts zijn er dat er opvang is 9 uur in de morgen tot 9 uur in de avond. Je krijgt een bieper mee als de kinderen het moe zijn of er iets is. Als ouder kan je dan ook ééns naar een All la carte restaurant, wat de kinderen niet altijd even graag doen. De service verloopt zo vlot dat je nooit langer dan een uur binnen bent. Dit resort is zeker zijn 5* waard met zijn 7 restaurants en 2x per dag komen ze langs met handdoeken. Eén opmerking het resort is zo groot dat er redelijk veel moet gewandeld worden voor je iets bereikt(geen trappen). Wie een uitstap waagt moet zeker de Hispaniola Explorer doen met mama Gina als gids. Ze is zowel nederlands als franstalig en is een Belg.

• 10Anja (België) 23 jaar04-08-2005

Ons verblijf(11 n) is onvergetelijk. Het zwembad is onbeschrijflijk, genoeg plaats ook aan het strand, hoewel het inderdaad niet het paradijselijk witte zandstrand is en het water is ook niet zo helder, maar je zit er rustig. Lekker eten, genoeg afwisseling in de 6 restaurants (nergens moeten reserveren). Sommige details in de afwerking van het hotel hadden wat beter gekund (bv afwerking in de kamer, houtwerk, verf..) Bij ons is er op geen enkel gebied iets misgelopen. We hebben 3 excursies gedaan: San Pedro de Macoris (Nederlandstalige gids!), Flying Fish (= Catalina Island + Saona) en Carribean Festival (partyboot + snorkelen tussen haaien en roggen). Alle 3 fantastisch, vooral de laatste. In het hotel wel weinig Belgen of Nederlanders (misschien nog niet zo bekend bij ons), héél veel Amerikanen maar die zijn heel sociaal. Ik vond het hotel met zijn All In zeker zijn geld waard.

• 9Vicky03-08-2005

Net terug van een fantastische vakantie. Ik kan me volledig aansluiten bij de mening van Casper. Ook reeds meerdere 5*-hotels bezocht (waaronder ook Riu Palace Macao) en Sunscape the Beach was volgens mij het beste. Enige opmerking: het strand is niet het paradijselijke witte-zandstrand. Wie dit belangrijk vindt, gaat beter uit richting Bavaro of het zuiden van de Dom. Republiek. Wat de opmerking van D. Lagache betreft over het inzakken van het plafond, kan ik zeggen dat het op enkele plaatsen in het hoofdrestaurant inderdaad wat inregende bij hevige regen, maar hiervan had niemand last, alles werd heel vlug hersteld.

• 9CASPER02-08-2005

Zeer aangename vakantie beleefd. Zeer mooi en luxueus resort, prachtig zwembad, meerdere bars, goede service, mooi fitnesscentrum en spacentrum. Het eten is van goede kwaliteit en de specialiteiten restaurants (5) zijn zeer goed. Ik ga minstens 2-maal per jaar op vakantie, 'k boek altijd 5 hotels en heb nog nooit zulke afwisselende variatie in eten kunnen maken ('k heb veel slechtere 5 hotels meegemaakt qua voeding en drank). Ook zeer interesaant hotel voor paardrijden op het strand (3 km verderop).

0 tips over Hotel Sunscape The Beach

0 vragen over Hotel Sunscape The Beach