Hotel Sunscape The Beach

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape The Beach voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Sunscape The Beach

• 9Danielle20-12-2006

Wij zijn van 6-12 t/m 17-12 op dit geweldige resort geweest. Alles perfect! Eten, strand, personeel, kamers....alles. er zijn maar twee minputjes: het is een lange rit vanaf het vliegveld en je kan op het resort niet pinnen (je kan wel wisselen, maar dan krijg je een hele slechte koers). Tip: neem voldoende dollars mee... en ga vooral een keertje kijken op de Domicaanse Republiek

• 10Marga 13-12-2006

Het is een geweldig resort. Alles is erg schoon en prachtig onderhouden. Het zwembad is supergroot en schoon. Het strand is prachtig.

Je kunt iedere avond zalig uit eten in een van de 6 restaurants. Je hebt echt een gevoel dat je uit eten bent. Je hebt een Japans/ Chinees restaurant, een gril en een visrestaurant, een Mexicaans restaurant en een luxe adult only restaurant. Je kunt ook eten in het buffet restaurant.

Het personeel is erg vriendelijk en heel erg behulpzaam. De kamers worden 2 x per dag gereinigd.

Er is de gehele dag door entertaiment. Ieder dag van de week is er een ander avondprogramma wat van 21.00 uur tot 22.30 uur duurt, daarna wordt het vaak gezellig gemaakt in de discotheek.

Ik kan een ieder dit resort aanraden, veel luxe en goede verzorging voor een aangename prijs. Je waant je echt op een tropisch paradijs.

• 9Henri en Dianne22-11-2006

Fantastisch hotel, 3 x per dag keuze te over aan lekker eten. Laat die verdomde hamburgers maar aan die zatte Amerikanen die hier maar voor enkele dagen zijn. En na regen komt zonneschijn. Wij waren hier van 1 nov tot 15 nov 2006

• 9Patrick en Gina01-10-2006

half juni 18 dagen genoten van de ontspannen sfeer die heerst in the beach.Het eten was uitstekend,de kamers waren tip top in orde,het personeel heel vriendelijk.Het duikcenter is ook een aanrader.Kortom een aanrader ,en voor herhaling vatbaar.

• 6L. Schoemacher18-09-2006

Net terug van 2 weken Hotel Sunscape the Beach. Moet zeggen dat we het na een week wel gezien hadden. Ligt overal ver vandaan, buiten het resort heb je niets. Verder is het eten matig.Leuk barbeque aan het strand maar het eten word niet gekoeld. Veel mensen hadden buikklachten. Resort zijn 4 winkeltjes waar je weinig aan hebt. Ga je met kleine kinderen neem dan luiers, koekjes, snoepjes enz. mee want je kan er echt niets kopen. Kamers worden niet goed schoongemaakt. Personeel is super vriendelijk en het Japanse rest. is ook redelijk goed. Behalve hamburgers, hotdogs en patat kan je smiddags niet krijgen. Ijsjes machine was gedurende vakantie kapot. Kidsclub was super en het zwembad is ook erg mooi. Hotel straalt klasse uit maar heeft het niet.Als je van klasse houd en niet aan tafel wilt zitten met korte broeken, baseball caps zeker niet gaan. Zeker geen 5 sterren waard!!!!

• 9Miranda en David21-08-2006

STB geweest van 5/8 tot 20/8 en een fantastische tijd gehad hier! Prachtig complex, supergroot zwembad, lekker eten en ongeloofelijk vriendelijke mensen. Het strand was ook heel mooi, alleen de zee vond ik wat minder omdat er veel koraalstenen al in het begin lagen en het is niet zo mooi water als de caraibische zee. Toffe excurcie met mama gina gedaan en ook saona eiland is top!!! Manatipark was slecht

• 9Rick Vriesema18-08-2006

In Juli naar voor 12 dagen naar dit hotel geweest. Wij (midden 20) hebben in sunscape the beach een heerlijke vakantie gehad! Het is een mooi groot hotel met vele mogelijkheden. 6 a la cart restaurants. waaronder een heerlijke jappanner! Het eten is over het algemeen erg goed. Dranken zijn A-merken als barcardi en malibu en zijn overal bestelbaar en op het strand worden ze geserveerd!!!...Het strand is mooi maar het ligt niet aan de carribische zee maar aan de atlantische oceaan. Dit wil zeggen dat je geen bounty-strand moet verwachten. Maar wel een erg mooi strand met een heerlijk briesje dat het erg aangenaam maakt. `s avonds veel shows en animatie! Aanrader dus...voor vragen mag altijd gemaild worden: [email protected]

Kortom een aanrader!

• 9hendriks09-07-2006

Wij zijn net iets meer dan een week terug, het ging hierbij om onze huwelijksreis, we hebben ontzettend genoten. Strand was heerlijk en het zwembad is echt fantastisch groot.

• 9Marc Claes16-04-2006

Net terug van een zaaaalig verblijf. Alles echt prachtig alléén het weer heeft ons een 3 tal dagen parten gespeeld, dit is volgens het personeel niet uitzonderlijk in deze tijd van het jaar. Enige echte minpunt was het feit dat wij 1 kamer hadden geboekt met de kids op de kamer. Bleken er 2 bedden op de kamer te staan van 120 cm breed en dit is echt te smal voor 2 volwassenen. alternatief volgens het hotel was 1 bed van 200 cm breed waar we dan met 4 inmoesten! Voor de rest niets dan lof.

• 10D.E Trommel13-03-2006

We waren in Febr.2006 op dit resort... In een woord GEWELDIG!!! Zeker een aanrader.

Leuk hotel met vele mogelijk heden, prima eten en hele leuke animatie!

0 tips over Hotel Sunscape The Beach

0 vragen over Hotel Sunscape The Beach