Hotel Sunscape The Beach

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape The Beach voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Sunscape The Beach

• 9Natasja19-09-2007

Prachtig mooi hotel, wel erg afgelegen, maar je kunt je prima in het hotel vermaken. De gewone kamers zijn erg klein, wij hebben in het hotel een suite geboekt, deze was prachtig met jaccuzi op het balkon. Het eten was typisch all-inclusive: veel fast food, maar van goede kwaliteit en veel keus. Onze dochter van vier heeft zich prima vermaakt er waren veel (voornamelijk Amerikaanse) kinderen en de kidsclub was goed georganiseerd met veel activiteiten. Het strand was mooi, maar wel waterschoenen aan in de zee, want er waren veel rotsen. Groot zwembad, genoeg ligbedden, ondanks de handdoeken die er s'ochtends om 7 uur al op lagen... Prima resort voor een no-nonsens vakantie, erger je niet aan klagende Amerikanen!

Familie

• 9Robert van Gool09-09-2007

De kamers zijn redelijk ruim en hebben meestal een mooi uitzicht op het zwembad, maar je kunt ook een kamer krijgen met uitzicht op de weilanden achter het resort ! Het is overal zeer schoon, er lopen continue schoonmakers rond om alles netjes te houden. In de zee liggen nogal wat stenen, dus oppassen of waterschoenen aan !!. Het strand is super schoon en heeft een zeer goede service, iedere dag bbq op het strand. Het eten in de a la carte restaurants is over al hetzelfde, dus niet echt a la carte, dit viel nogal tegen. Het eten aan het buffet is prima, voldoende keuze. De ligging van sommige restaurants is echt prachtig (ocean grill en het dreams restaurant). Overal (strand en zwembad) is er bediening, dus je hoeft niet zelf te lopen voor je drankjes. Entertainment is uitstekend, dansles op het strand, spaanse taalles etc.... Wat is de brochures staat klopt allemaal. Wij hebben een zeer relaxte vakantie gehad in een prima resort

• 8shanti pahladsingh07-09-2007

Een gratis busje brengt je naar je hotel vanaf het vliegveld. Bij aankomst krijg je een drankje aangeboden. Er zijn 6 restaurants aanwezig: Japans restaurant, een grillrestaurant, visrestaurant, een Mexicaans restaurant en een zeer luxe restaurant (geen kinderen toegestaan). Er is ook een buffet restaurant. Probeer ze allemaal? Het Japans restaurant is een aanrader. De kok laat op een leuke manier zijn kunsten zien. Een aanrader is ook om een diner te bespreken pal aan het strand. Je zit heerlijk te eten bij het maanlicht terwijl je de golven van de zee hoort. Ik heb veel gebruik gemaakt van het Spa & Beauty Center. Iedere dag is er een aanbieding, houdt het krantje met de activiteiten in de gaten. De verschillende massages zijn heerlijk! Voor kinderen is er een uitgebreide animatieprogramma en een mooi zwembad met piratenschip. Kortom een aanrader voor gezinnen. Als een kind jarig is wordt hier extra aandacht aan besteedt met balonnen, versieringen en een grote verjaardagstaart.

Familie

• 9Samantha16-08-2007

Het 5-sterren Resort Sunscape The Beach is een echte aanrader! Ligt een beetje afgelegen, maar als je het resort uitloopt en je volgt de weg naar rechts heb je een mini winkelcentrum en een pinautomaat!

Zeer groot zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Er zijn 6 reastaurants aanwezig: Japans restaurant, een grilrestaurant, visrestaurant, een Mexicaans restaurant en een zeer luxe adult only restaurant. Er is ook een buffet restaurant.

De verzorging van de kamers is perfect, de schoonmakers laten altijd wel een mooie creatie achter van handdoeken! Ze maken de kamers 2x per dag schoon.

In het hotel zitten voornamelijk veel amerikanen, tijdens ons verblijf waren wij de enige hollanders! Heerlijk toch?

Als je bijna 3 weken gaat is het een aanrader om wat excursies te plannen bij de hostess.

Zoals zwemmen met de dolfijnen, San Pedro de Marcoris en Flying Fish

• 10tim en nina28-07-2007

Van 13 juli t/m 27 juli naar dit prachtige hotel geweest. Heel fijn en groot zwambad, lekker eten (varierend), mensen zijn super vriendelijk. Als je een probleem hebt, helpen ze je meteen. Het is strand is mooi, maar veel stenen in het begin. Animatie begint na een tijdje een beetje saai te worden, maar dit resort is zeker aan te raden.. Saonaeiland moet je gezien hebben. Vergeet je nooit meer.

• 10Roy Sjardijn01-07-2007

Schitterend resort, paradijs op aarde, zeer goed eten, gigantisch uitgestrekt zwembad tussen de appartementencomplexen door. Dagtocht naar Suona-Island(Bounty-eiland) was voortreffelijk en een absolute aanrader. Dagtocht naar Santa Domingo een afrader.

• 9Ron en Lies van der werk09-04-2007

Zijn bijna 3 weken in het hotel geweest. Van 5 maart tot en met 24 maart 2007. Een erg mooi hotel, goede kamers en goede restaurants. De deceptie kwam een week na thuiskomst, toen mijn vrouw met een levensbedriegende legionella besmetting in het ziekenhuis werd opgenomen, we zijn het fraaie ressort niet afgeweest,dus de besmetting is in het hotel ontstaan. Gaat u naar dit hotel, let u dan vooral op.

• 10martien en chlarissa 05-04-2007

Vorig jaar hier geweest op onze huwelijksreis. Echt helemaal geweldig. Personeel erg vriendelijk en de kamers waren schoon. Er was steeds voldoende en gevarieerd eten. In de omgeving zelf weinig te doen, er is een klein 'winkelcentrum' op loopafstand(met pinautomaat) te bereiken via de weg en het strand, maar als je meer wil zien zijn er excursies genoeg te boeken. echt een aanrader.

• 9Charlotte Lagae27-02-2007

Hallo

Deze vakantie ben ik voor de tweede keer naar Sunscape the beach Punta Cana gegaan en ik moet eerlijk toegeven dat dit een echt aanrader is. Alles is heel goed in dit hotel! Perfecte service alles wat je maar kunt dromen.

Zeker proberen, wij gaan volgende vakantie al terug

• 10Roy02-01-2007

Wij zijn er geweest van 29-11/6-12-2006. Schitterend resort en je krijgt waar voor je geld. Paradijs op aarde en het eten is in alle restaurants voortreffelijk, zowel bij het ontbijt als de lunch en het avondeten. Zwembad uitstekend en groot genoeg voor iedereen. Strand helemaal OK. T´is gewoon een aanrader voor iedereen die naar de Dominicaanse Republiek gaat. Hier is tevens het grote voordeel dat hier geen sprake is van niveau-verschil mbt all-inclusive,dus geen bandjes om de pols. Voor de rest is een excursie naar Saona-Island een grote aanrader en is de tocht naar de hoofdstad Santa Domingo een AFrader.

0 tips over Hotel Sunscape The Beach

0 vragen over Hotel Sunscape The Beach