Hotel Sunscape The Beach

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape The Beach voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Sunscape The Beach

• 10jeroen en agnes05-08-2008

super

super hotel!!! alles wat je maar kan wensen.. goede service, goed eten,ook erg romantisch aangelegd mooie hemelbedden wat aan zee staat helemaal top!! kamers zijn ook klasse! personeel is erg vriendelijk.. zeer zekers de moeite waard echt een aanrader

• 9Ron en Lies van der werk09-04-2007

Zijn bijna 3 weken in het hotel geweest. Van 5 maart tot en met 24 maart 2007. Een erg mooi hotel, goede kamers en goede restaurants. De deceptie kwam een week na thuiskomst, toen mijn vrouw met een levensbedriegende legionella besmetting in het ziekenhuis werd opgenomen, we zijn het fraaie ressort niet afgeweest,dus de besmetting is in het hotel ontstaan. Gaat u naar dit hotel, let u dan vooral op.

• 10martien en chlarissa 05-04-2007

Vorig jaar hier geweest op onze huwelijksreis. Echt helemaal geweldig. Personeel erg vriendelijk en de kamers waren schoon. Er was steeds voldoende en gevarieerd eten. In de omgeving zelf weinig te doen, er is een klein 'winkelcentrum' op loopafstand(met pinautomaat) te bereiken via de weg en het strand, maar als je meer wil zien zijn er excursies genoeg te boeken. echt een aanrader.

• 9Charlotte Lagae27-02-2007

Hallo

Deze vakantie ben ik voor de tweede keer naar Sunscape the beach Punta Cana gegaan en ik moet eerlijk toegeven dat dit een echt aanrader is. Alles is heel goed in dit hotel! Perfecte service alles wat je maar kunt dromen.

Zeker proberen, wij gaan volgende vakantie al terug

• 10Roy02-01-2007

Wij zijn er geweest van 29-11/6-12-2006. Schitterend resort en je krijgt waar voor je geld. Paradijs op aarde en het eten is in alle restaurants voortreffelijk, zowel bij het ontbijt als de lunch en het avondeten. Zwembad uitstekend en groot genoeg voor iedereen. Strand helemaal OK. T´is gewoon een aanrader voor iedereen die naar de Dominicaanse Republiek gaat. Hier is tevens het grote voordeel dat hier geen sprake is van niveau-verschil mbt all-inclusive,dus geen bandjes om de pols. Voor de rest is een excursie naar Saona-Island een grote aanrader en is de tocht naar de hoofdstad Santa Domingo een AFrader.

• 9Danielle20-12-2006

Wij zijn van 6-12 t/m 17-12 op dit geweldige resort geweest. Alles perfect! Eten, strand, personeel, kamers....alles. er zijn maar twee minputjes: het is een lange rit vanaf het vliegveld en je kan op het resort niet pinnen (je kan wel wisselen, maar dan krijg je een hele slechte koers). Tip: neem voldoende dollars mee... en ga vooral een keertje kijken op de Domicaanse Republiek

• 10Marga 13-12-2006

Het is een geweldig resort. Alles is erg schoon en prachtig onderhouden. Het zwembad is supergroot en schoon. Het strand is prachtig.

Je kunt iedere avond zalig uit eten in een van de 6 restaurants. Je hebt echt een gevoel dat je uit eten bent. Je hebt een Japans/ Chinees restaurant, een gril en een visrestaurant, een Mexicaans restaurant en een luxe adult only restaurant. Je kunt ook eten in het buffet restaurant.

Het personeel is erg vriendelijk en heel erg behulpzaam. De kamers worden 2 x per dag gereinigd.

Er is de gehele dag door entertaiment. Ieder dag van de week is er een ander avondprogramma wat van 21.00 uur tot 22.30 uur duurt, daarna wordt het vaak gezellig gemaakt in de discotheek.

Ik kan een ieder dit resort aanraden, veel luxe en goede verzorging voor een aangename prijs. Je waant je echt op een tropisch paradijs.

• 9Henri en Dianne22-11-2006

Fantastisch hotel, 3 x per dag keuze te over aan lekker eten. Laat die verdomde hamburgers maar aan die zatte Amerikanen die hier maar voor enkele dagen zijn. En na regen komt zonneschijn. Wij waren hier van 1 nov tot 15 nov 2006

• 9Patrick en Gina01-10-2006

half juni 18 dagen genoten van de ontspannen sfeer die heerst in the beach.Het eten was uitstekend,de kamers waren tip top in orde,het personeel heel vriendelijk.Het duikcenter is ook een aanrader.Kortom een aanrader ,en voor herhaling vatbaar.

• 6L. Schoemacher18-09-2006

Net terug van 2 weken Hotel Sunscape the Beach. Moet zeggen dat we het na een week wel gezien hadden. Ligt overal ver vandaan, buiten het resort heb je niets. Verder is het eten matig.Leuk barbeque aan het strand maar het eten word niet gekoeld. Veel mensen hadden buikklachten. Resort zijn 4 winkeltjes waar je weinig aan hebt. Ga je met kleine kinderen neem dan luiers, koekjes, snoepjes enz. mee want je kan er echt niets kopen. Kamers worden niet goed schoongemaakt. Personeel is super vriendelijk en het Japanse rest. is ook redelijk goed. Behalve hamburgers, hotdogs en patat kan je smiddags niet krijgen. Ijsjes machine was gedurende vakantie kapot. Kidsclub was super en het zwembad is ook erg mooi. Hotel straalt klasse uit maar heeft het niet.Als je van klasse houd en niet aan tafel wilt zitten met korte broeken, baseball caps zeker niet gaan. Zeker geen 5 sterren waard!!!!

0 tips over Hotel Sunscape The Beach

0 vragen over Hotel Sunscape The Beach