Hotel Sunscape The Beach

Hotel Sunscape The Beach
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape The Beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sunscape The Beach in het Nederlands

2007

Een heel mooi wat kleiner resort met vriendelijke mensen

S. Scheuerman
23-12-2007

Een heel mooi wat kleiner resort met vriendelijke mensen en goede verzorging. Het eten had af en toe wat meer variatie kunnen hebben maar was verder prima en lekker. Jammer genoeg waren ze opnieuw aan het bestraten wat af en toe wat lastig was met een buggy. Mooie ligging aan zee, zeer mooi aangelegde tuinen en er werden veel activiteiten georganiseerd.

Gereisd Familie in december 2007

Wij zijn hier net van teruggekomen en we hebben een lekker

Robert en Jolanda
4-12-2007

Wij zijn hier net van teruggekomen en we hebben een lekker vakantie gehad. De restauarants zijn goed maar niet bijzonder het buffetrestaurant is een typische gorte ongezellige zaal waar zoveel mogelijk mensen kunnen eten. andere restaurants zijn gezelliger. Wij vonden de japanner, mexicaan en het dreams restaurant het beste que eten en gezelligheid. Verder strand is mooi maar zwemmen in de zee is met een beetje wilde zee ronduit gevaarlijk met de scherpe rotsen. Hotel is erg afgelegen zodat je erg op je hotel benmt aangewezen. Duiken was bij mij niet mogelijk gezien de zee te ruw was, je kan duiken op de andere kant van het eieland is 2 uur rijden met een bus. Totaal oordeel is goed hotel alleen 4 sterren ipv 5 vergelijk het niet met een Riu of een Iberostar. En als je voor een caribische strandvakantie gaat zou ik aan de andere kant van het eiland gaan Bavaro of Bahibe, daar zijn witte stranden en azur blauwe zee.

Gereisd Familie in november 2007

Prachtig mooi hotel, wel erg afgelegen, maar je kunt je in

Natasja
19-9-2007

Prachtig mooi hotel, wel erg afgelegen, maar je kunt je prima in het hotel vermaken. De gewone kamers zijn erg klein, wij hebben in het hotel een suite geboekt, deze was prachtig met jaccuzi op het balkon. Het eten was typisch all-inclusive: veel fast food, maar van goede kwaliteit en veel keus. Onze dochter van vier heeft zich prima vermaakt er waren veel (voornamelijk Amerikaanse) kinderen en de kidsclub was goed georganiseerd met veel activiteiten. Het strand was mooi, maar wel waterschoenen aan in de zee, want er waren veel rotsen. Groot zwembad, genoeg ligbedden, ondanks de handdoeken die er s'ochtends om 7 uur al op lagen... Prima resort voor een no-nonsens vakantie, erger je niet aan klagende Amerikanen!

Gereisd Familie in augustus 2007

Tjingo

Een gratis busje brengt je naar je hotel vanaf het Bij je

shanti pahladsingh
7-9-2007

Een gratis busje brengt je naar je hotel vanaf het vliegveld. Bij aankomst krijg je een drankje aangeboden. Er zijn 6 restaurants aanwezig: Japans restaurant, een grillrestaurant, visrestaurant, een Mexicaans restaurant en een zeer luxe restaurant (geen kinderen toegestaan). Er is ook een buffet restaurant. Probeer ze allemaal? Het Japans restaurant is een aanrader. De kok laat op een leuke manier zijn kunsten zien. Een aanrader is ook om een diner te bespreken pal aan het strand. Je zit heerlijk te eten bij het maanlicht terwijl je de golven van de zee hoort. Ik heb veel gebruik gemaakt van het Spa & Beauty Center. Iedere dag is er een aanbieding, houdt het krantje met de activiteiten in de gaten. De verschillende massages zijn heerlijk! Voor kinderen is er een uitgebreide animatieprogramma en een mooi zwembad met piratenschip. Kortom een aanrader voor gezinnen. Als een kind jarig is wordt hier extra aandacht aan besteedt met balonnen, versieringen en een grote verjaardagstaart.

Gereisd Familie in oktober 2005

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape The Beach in Cortecito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape The Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.