Hotel Sunscape The Beach

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape The Beach voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Sunscape The Beach

• 9Astrid&Peter17-09-2010

perfecte accomodatie

Wij zijn hier geweest in maart/april 2006. Eerst een slechte kamer gekregen en de volgende dag een aanbod gekregen om voor 3 ddagen naar hun andere accomodatie te gaan in La Romana. middelste dag met excursie. Bij terug komst kregen wij een honeymoonsuite (hebben er ongeveer 100 stuks van). Jaccuzie op het balkon, zitkamer, twee tv,s echt te gek gewoon.

• 10Roy26-12-2009

Paradijs op aarde

Perfecte vakantie waar het resort eruit springt. Goede verzorging, goed eten, goed zwembad, zeer vriendelijk personeel De dag exurcie naar Saona Island was bvoor on het hoogte punt. Daar was het gevoel een dag te leven in een wereld die geen ellende kent en alleen maar genieten van alles wat er om je heen is en gebeurt. Je waant je echt op een "Bounty"-eiland. Een schitterende ervaring die je afpakt.

• 10stefanie09-05-2008

Sunscape is echt een prachtig hotel, mooie tuinen en schitterende zwembaden.

De animatie is echt tof, juist de shows 's avonds waren wat minder, maar kom. Alijd leu wwas ook een gokje wagen in het casino.

Personeel was wel enkel vriendelijk als een fooi kregen!!

Wij hadden geluk, alle kamers waren volzet en we hebben suite gekregen met brubbelbad op balkon!! (suite nemen is echt aan te raden dus)

eten is heel lekker, restaurantjes ware, tof.

heb al veel reizen gemaakt, maar vond dit hotel bese tot nu toe prijs kwalilteit

• 8A. Stoutjesdijk21-02-2008

Erg luxe en compleet resort. Zijn erg in de watten gelegd door het personeel!

• 8de waard10-01-2008

wij zijn net terug van onze vakantie, we zijn er 2 weken geweest, en hebben echt genoten ! de busreis heen viel alleen tegen, ruim een uur in de bus, erg slechte weg. resort ziet er erg mooi uit, wel schoenen in de zee dragen, veel rotsen. eten is heerlijk, kamer zien er goed uit, wel hadden wij veel kleine klachten, lekkage in badkamer, koelkast die het niet deed, maar die werden snel opgelost. heel mooi hotel, wel afgelegen. volgend jaar weer ergens anders heen, miste toch wel een dorpje in de buurt.

• 8hendrickx08-01-2008

Gerard en francien Hoi ik wil even laten weten dat wij een geweldige vakantie hebben gehad in sunscape the beach.6-12-07 tot21-12-07 Alleen toen wij 3 dagen thuis waren werd mijn vrouw goed ziek.Ze heeft een virus opgelopen in het hotel,moet wel want wij zijn het resort niet afgeweest.Ze werd opgenomen in het ziekenhuis ze was al aan het uitdrogen,en had een ontsteking aan de dikke darm.Ze moest 8 dagen in het ziekenhuis blijven,Nu gaat het wat beter heel langzaam,want ze is heel veel moe.We weten nog niet hoelang zo iets gaat duren.

• 7Christel24-09-2007

Ben vorig jaar eind september 2 weken hier op vakantie geweest. Een leuke vakantie gehad, prima verzorgt, kamers zijn schoon, personeel is uiterst vriendelijk, eten is prima.

• 9Robert van Gool09-09-2007

De kamers zijn redelijk ruim en hebben meestal een mooi uitzicht op het zwembad, maar je kunt ook een kamer krijgen met uitzicht op de weilanden achter het resort ! Het is overal zeer schoon, er lopen continue schoonmakers rond om alles netjes te houden. In de zee liggen nogal wat stenen, dus oppassen of waterschoenen aan !!. Het strand is super schoon en heeft een zeer goede service, iedere dag bbq op het strand. Het eten in de a la carte restaurants is over al hetzelfde, dus niet echt a la carte, dit viel nogal tegen. Het eten aan het buffet is prima, voldoende keuze. De ligging van sommige restaurants is echt prachtig (ocean grill en het dreams restaurant). Overal (strand en zwembad) is er bediening, dus je hoeft niet zelf te lopen voor je drankjes. Entertainment is uitstekend, dansles op het strand, spaanse taalles etc.... Wat is de brochures staat klopt allemaal. Wij hebben een zeer relaxte vakantie gehad in een prima resort

• 9Samantha16-08-2007

Het 5-sterren Resort Sunscape The Beach is een echte aanrader! Ligt een beetje afgelegen, maar als je het resort uitloopt en je volgt de weg naar rechts heb je een mini winkelcentrum en een pinautomaat!

Zeer groot zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Er zijn 6 reastaurants aanwezig: Japans restaurant, een grilrestaurant, visrestaurant, een Mexicaans restaurant en een zeer luxe adult only restaurant. Er is ook een buffet restaurant.

De verzorging van de kamers is perfect, de schoonmakers laten altijd wel een mooie creatie achter van handdoeken! Ze maken de kamers 2x per dag schoon.

In het hotel zitten voornamelijk veel amerikanen, tijdens ons verblijf waren wij de enige hollanders! Heerlijk toch?

Als je bijna 3 weken gaat is het een aanrader om wat excursies te plannen bij de hostess.

Zoals zwemmen met de dolfijnen, San Pedro de Marcoris en Flying Fish

• 10tim en nina28-07-2007

Van 13 juli t/m 27 juli naar dit prachtige hotel geweest. Heel fijn en groot zwambad, lekker eten (varierend), mensen zijn super vriendelijk. Als je een probleem hebt, helpen ze je meteen. Het is strand is mooi, maar veel stenen in het begin. Animatie begint na een tijdje een beetje saai te worden, maar dit resort is zeker aan te raden.. Saonaeiland moet je gezien hebben. Vergeet je nooit meer.

0 tips over Hotel Sunscape The Beach

0 vragen over Hotel Sunscape The Beach