Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

40 Reviews over Sunscape The Beach

• 9Astrid&Peter17-09-2010

perfecte accomodatie

Wij zijn hier geweest in maart/april 2006. Eerst een slechte kamer gekregen en de volgende dag een aanbod gekregen om voor 3 ddagen naar hun andere accomodatie te gaan in La Romana. middelste dag met excursie. Bij terug komst kregen wij een honeymoonsuite (hebben er ongeveer 100 stuks van). Jaccuzie op het balkon, zitkamer, twee tv,s echt te gek gewoon.

• 10Roy26-12-2009

Paradijs op aarde

Perfecte vakantie waar het resort eruit springt. Goede verzorging, goed eten, goed zwembad, zeer vriendelijk personeel De dag exurcie naar Saona Island was bvoor on het hoogte punt. Daar was het gevoel een dag te leven in een wereld die geen ellende kent en alleen maar genieten van alles wat er om je heen is en gebeurt. Je waant je echt op een "Bounty"-eiland. Een schitterende ervaring die je afpakt.

• 10jeroen en agnes05-08-2008

super

super hotel!!! alles wat je maar kan wensen.. goede service, goed eten,ook erg romantisch aangelegd mooie hemelbedden wat aan zee staat helemaal top!! kamers zijn ook klasse! personeel is erg vriendelijk.. zeer zekers de moeite waard echt een aanrader

• 10stefanie09-05-2008

Sunscape is echt een prachtig hotel, mooie tuinen en schitterende zwembaden.

De animatie is echt tof, juist de shows 's avonds waren wat minder, maar kom. Alijd leu wwas ook een gokje wagen in het casino.

Personeel was wel enkel vriendelijk als een fooi kregen!!

Wij hadden geluk, alle kamers waren volzet en we hebben suite gekregen met brubbelbad op balkon!! (suite nemen is echt aan te raden dus)

eten is heel lekker, restaurantjes ware, tof.

heb al veel reizen gemaakt, maar vond dit hotel bese tot nu toe prijs kwalilteit

• 8A. Stoutjesdijk21-02-2008

Erg luxe en compleet resort. Zijn erg in de watten gelegd door het personeel!

• 8de waard10-01-2008

wij zijn net terug van onze vakantie, we zijn er 2 weken geweest, en hebben echt genoten ! de busreis heen viel alleen tegen, ruim een uur in de bus, erg slechte weg. resort ziet er erg mooi uit, wel schoenen in de zee dragen, veel rotsen. eten is heerlijk, kamer zien er goed uit, wel hadden wij veel kleine klachten, lekkage in badkamer, koelkast die het niet deed, maar die werden snel opgelost. heel mooi hotel, wel afgelegen. volgend jaar weer ergens anders heen, miste toch wel een dorpje in de buurt.

• 8hendrickx08-01-2008

Gerard en francien Hoi ik wil even laten weten dat wij een geweldige vakantie hebben gehad in sunscape the beach.6-12-07 tot21-12-07 Alleen toen wij 3 dagen thuis waren werd mijn vrouw goed ziek.Ze heeft een virus opgelopen in het hotel,moet wel want wij zijn het resort niet afgeweest.Ze werd opgenomen in het ziekenhuis ze was al aan het uitdrogen,en had een ontsteking aan de dikke darm.Ze moest 8 dagen in het ziekenhuis blijven,Nu gaat het wat beter heel langzaam,want ze is heel veel moe.We weten nog niet hoelang zo iets gaat duren.

• 8S. Scheuerman23-12-2007

Een heel mooi wat kleiner resort met vriendelijke mensen en goede verzorging. Het eten had af en toe wat meer variatie kunnen hebben maar was verder prima en lekker. Jammer genoeg waren ze opnieuw aan het bestraten wat af en toe wat lastig was met een buggy. Mooie ligging aan zee, zeer mooi aangelegde tuinen en er werden veel activiteiten georganiseerd.

• 8Robert en Jolanda04-12-2007

Wij zijn hier net van teruggekomen en we hebben een lekker vakantie gehad. De restauarants zijn goed maar niet bijzonder het buffetrestaurant is een typische gorte ongezellige zaal waar zoveel mogelijk mensen kunnen eten. andere restaurants zijn gezelliger. Wij vonden de japanner, mexicaan en het dreams restaurant het beste que eten en gezelligheid. Verder strand is mooi maar zwemmen in de zee is met een beetje wilde zee ronduit gevaarlijk met de scherpe rotsen. Hotel is erg afgelegen zodat je erg op je hotel benmt aangewezen. Duiken was bij mij niet mogelijk gezien de zee te ruw was, je kan duiken op de andere kant van het eieland is 2 uur rijden met een bus. Totaal oordeel is goed hotel alleen 4 sterren ipv 5 vergelijk het niet met een Riu of een Iberostar. En als je voor een caribische strandvakantie gaat zou ik aan de andere kant van het eiland gaan Bavaro of Bahibe, daar zijn witte stranden en azur blauwe zee.

• 7Christel24-09-2007

Ben vorig jaar eind september 2 weken hier op vakantie geweest. Een leuke vakantie gehad, prima verzorgt, kamers zijn schoon, personeel is uiterst vriendelijk, eten is prima.

Hotel Sunscape The Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar