Hotel Club Med Punta Canastersterster

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Club Med Punta Cana voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Club Med Punta Cana

• 10Brigit van de zandt12-11-2016

Waanzinnig mooi en luxe!!

Ik heb al veel van de wereld gezien maar dit resort is zo mooi! Waar je ook kijkt, alles is een ansichtkaart. Perfect eten en drinken. Er staan elke avond 20 koks klaar om je eten vers te bereiden. Prachtig strand en prachtige bar aan t strand. Mooie gekleurde laagbouw hotelkamers. Kamers niet bijzonder. Restaurant is buffet, is ongezellig eten als iedereen steeds van tafel loopt. A la carte is mooi aan t strand. Wel reserveren. Alles netjes,schoon en straalt luxe uit.10 min. Bij vliegveld vandaan, merk niets van wel heel makkelijk. Helaas maar 1 dag zon gehad door de orkaan dus maar snel nog n keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 9Sandra Groot01-12-2010

Heerlijke plek voor een zonvakantie

Het resort is onlangs gerenoveerd en alles ziet er dus nog lekker nieuw uit. De kamers (familiekamer) is ruim en modern ingericht, ook de badkamer is heel ruim met een heerlijke douche. Het eten is fantastisch, er zijn 2 restaurants (waaronder 1 aan zee) met veel lokale gerechten, maar er zijn ook altijd voldoende internationale gerechten. Het restaurant aan zee is helemaal open, dus het eten wordt wel snel koud! Het zwembad is prachtig en heel groot, maar wees er wel snel bij want er zijn niet heel veel ligbedjes. Aan het strand zijn er wel heel veel, daar is altijd plaats. Qua excursies zijn de Saona Exclusief en de Wild Ranch Adventure aan te raden, maar ook in het resort zelf is vanalles te doen (zeilen, windsurfen, boogschieten, kanoen op zee, tennis...). Ook ideaal voor families met kinderen, er zijn allerlei kinderclubs. De gasten zijn voornamelijk Frans en Amerikaans.

Gereisd met partner in november 2010

• 9Frank04-05-2008

ClubMed is geen standaardresort maar een concept. Hier een familieresort. Er wordt héél veel voor kinderen georganiseerd, terwijl (jong)volwassenen zich ook vermaken. Beach party's / bbq's, zeilen, surfen, parades, altijd en overal wat te doen. Het kan wel, maar moet niet; allemaal AI. Met name de ongedwongen sfeer valt op. Geen naar fooien jagende bedienobers, maar wel vriendelijke afruimers. De keuken is fantastisch in keuze en variatie; de Turkse chefkok maakt veel mezzestijl. Geen standaardbakken salades, maar ongekend veel kleine hapjes. Van kreeft (op vrijdag) tot sushi en bbq. De kamers zijn keurig en schoon, maar wel wat 'sleets'. Dat kan tegenwoordig beter. Plussen: Fantastische, ongedwongen sfeer. Zeer gevarieerde, smaakvolle keuken. Heel veel mogelijk om te doen. Minnen: Keurig opgelapte, doch gedateerde kamers. Conclusie: Ideaal voor mensen (al of niet met kinderen), die een ongedwongen sfeer, socialiseren, actie & relaxen en eten boven een super-de-luxe kamer stellen.

Gereisd met familie in april 2008

• 10Donna Brounts14-10-2006

Dit is een zeer goed resort waar het heerlijk toeven is vooral voor gezinnen! Het personeel is erg vriendelijk en profesioneel. Het park is mooi opgezet en de faciliteiten zijn prima! vooral het strand en het zwembad (24 uur open)zijn erg mooi.

Gereisd in oktober 2006

• 10Petra P.21-07-2006

zeer verzorgd resort waar het eten hoog in het vaandel staat. Vriendelijk personeel, aardige medegasten. Veel Canadezen, maar Europees ingesteld. Zeer verzorgd, vlak bij het vliegveld, geen last van vliegverkeer. Een Caribisch resort met een Franse inslag

Gereisd in juli 2006

• 8F. Ebbens22-08-2005

Ik ben afgelopen kerst/oud- en nieuw naar dit resort geweest. De ligging is perfect. Dichtbij het vliegveld (af en toe zie je een vliegtuig opstijgen), maar toch heb je het idee dat je in 'the middle of nowhere' zit, omdat je geen andere hotels ziet. De service is zoals je dat van Club Med kan verwachten, perfect! Genoeg keuze in de 2 restaurants die het resort telt. Wel een beetje Amerikaans (de meeste gasten komen uit Canada en Amerika). Het resort is heel schoon, maar wel erg groot. Een aanrader, vooral als je kleine kinderen hebt (want er is een Kids Club!)

Gereisd in augustus 2005

0 tips over Hotel Club Med Punta Cana

0 vragen over Hotel Club Med Punta Cana

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
      • RokenToegestaan

• Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark
      • KinderopvangOp aanvraag