Hotel Viva WyndhamTangerine ***

Hotel Viva WyndhamTangerine ***

Hotel Viva WyndhamTangerine
Hotel Viva WyndhamTangerine
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Viva WyndhamTangerine voor je op een rij gezet:

333 reviews over Hotel Viva WyndhamTangerine in het Nederlands

moest het dichter bij de deur zijn, zeker opnieuw.

Niels Pierlet, 30-1-2018

Tussen 11 en 26 januari 2018 hebben wij onze vakantie doorgebracht in het Viva Wyndham Tangerine hotel te Cabarete. Wij hebben voor dit hotel gekozen omdat het volgens andere sites goed gelegen was om te kitesurfen. Voor de kitesurfers

op deze website kan ik bevestigen dat dit zeker het geval is. Met een kite-chool/club aan het hotel is deze plek perfect. De wind komt op in de namiddag en was in de periode dat wij er waren goed voor Kite-maat 11. Let wel op de sterke Shore-break, deze kan voor on-ervaren surfers, de eerste keren erg hinderlijk zijn. Eens voorbij de sterke golven is het water vrij vlak tot aan het rif waar de golven weer groter en sterker worden, deze zijn ideaal voor de gevorderde wave-rider. Op mooie dagen kan het vrij druk zijn voor het hotel en kan je beter wat meer down-wind gaan, daar is het wat rustiger en heb je meer ruimte.

Om te eten kan je kiezen uit 5 restaurants: het buffet restaurant waar je elke dag kan ontbijten, lunchen en dineren, het Italiaanse, het Mexicaanse en het internationale restaurant waar je na een reservatie, a la carte kan gaan dineren. Tot slot is er nog het visrestaurant waar je mits toeslag kan gaan dineren. In de a la carte restaurants is alles vers en zeer lekker alsook in het buffet is alles lekker en vooral warm. Als enige minpunt is er de wijn die aangeboden wordt aan tafel, deze is naar mijn mening niet te drinken en is in alle restaurants hetzelfde. Verder is er op de bediening niets aan te merken, het personeel doet meer dan zijn best om alles in goede banen te leiden. Ook de mensen achter de bar, mits je wat respect toont voor wat ze doen en niet neerbuigend doet tegenover hen krijg je altijd een lach en een spontane babbel terug.

De kamers zijn ruim en mooi ingericht met een zeer ruim terras en 2 grote bedden. Enkel de afwerking van onze badkamer lag onder de norm die wij gewend zijn. Hiermee bedoel ik dat de voegen van de vloer en de silicone naden van de douchewand zeer slordig waren. Verder werd alles wel dagelijks gepoetst. De kamers worden ook om de zoveel tijd gereinigd op insecten. Dit is misschien nodig, maar zeker efficient aangezien wij in onze 2 weken geen insect gezien hebben. Niet in onze kamer noch in de rest van het resort.

Het zwembad wordt dagelijks gepoetst en is zeer ruim, ideaal voor de lustige zwemmer. Zwemmen in zee lijkt mij wel geen goed idee door de sterke stroming. Hierop wordt je meermaals gewezen door de mensen van het animatieteam die onderling ook de reddingsdienst op zich nemen. Deze jongens en meisjes zijn super in hun job en doen er alles aan om je te amuseren zonder opdringerig over te komen. Ze hebben hier niet echt een vast programma en komen daardoor heel spontaan over. Enig nadeel vonden wij dat de avondanimatie laat begint (21:30 uur). Wij hadden deze liever zien beginnen rond 20:00 uur al was het maar een kinderdisco.

De tuinen krijgen ook hun dagelijkse beurt. Jammer genoeg hangt er een geurtje aan het water waarmee het gras gesproeid wordt. Dit kan voor mensen die op het gelijkvloers logeren en graag op hun terras zitten als ergerlijk ervaren worden.

Op het strand is het aangenaam vertoeven in 1 van de vele strandbedden onder 1 van de vele palmbomen. Hier is het de eerste dagen enkel wat wennen aan de verkopers die je komen lastigvallen. Na enkele pogingen geven de meeste het wel op als je ze blijft afwijzen. Souvenirs en geschenken kan je best kopen in het dorpje dat op 10 minuten wandelen langs het strand ligt, hier is alles veel goedkoper en van betere kwaliteit dan die van de meeste strandverkopers.

Voor diegene die een uitstap willen doen buiten het hotel kan ik de paardentrip bij Rancho Luisa y Tommy aanraden. Deze ligt op 20 minuutjes met de taxi van het hotel. Taxi wordt geregeld door tommy en is inbegrepen in de prijs. Voor meer info check je best even zijn facebook-pagina. Vanaf hier kan je ook contact opnemen en je trip boeken. Alles werd vlot geregeld en was tot in de puntjes in orde.

Nooit meer

Remco, 20-9-2017

Vriendelijk personeel in de restaurants maar een irritant luidruchtig animatie team , vooral in de nacht als iedereen slaapt komen ze met veel herrie de gang door naar hun eigen kamers. Op het strand kan je niet liggen zonder lastig gevallen te worden door verkopers. Excursies zijn erg duur en moet je lang voor in de bus zitten. Eten is erg eentonig iedere avond hetzelfde. Kamers zijn schoon maar met veel mankementen zoals doucheputje wat niet doorloopt, airco die niet goed werkt enz. Resort is erg klein en vooral erg saai en komt ook niet overeen met de foto's op de site. Nooit meer terug.......

goed hotel mooie ligging

petra en ansjela, 17-5-2017

De appartementen gebouwen zien er mooi uit aan de buitenkant, de kamers zijn eenvoudig maar schoon de badkamer kan netter afgewerkt, het hotel heeft een mooi zwembad en heerlijke palmen waar je onder kan liggen er zijn voldoende ligbedden en er zijn strandlakens, (zonder borg) het strand met mooie palmen en een heerlijke wind en golven soms een behoorlijke wind er zijn daarom ook veel kite surfers hier, op het strand ook weer voldoende bedden sommige wat ingezakt, let wel op er zijn hier heel veel verkopers en die geven niet snel op het is uiterst irritant , ze lopen de hele dag met de meest verschrikkelijke rotzooi te leuren en gaan gewoon schuin tegenover je strandbed staan wachten en toekijken dat vonden wij niet fijn en het stoorde we vinden wat verkopen okay maar niet zoals zij daar allemaal hangen en soms op de strandbedden zitten en slapen, het hotel mag hier wel wat aan doen het is tenslotte ook allemaal illegale handel wat je hier kan kopen en nog niet eens iets fatsoenlijks, maar dat mag iedereen zelf bepalen, het dorp is dichtbij en leuk met terrasjes en winkeltjes, het eten is okay niet echt heel erg bijzonder maar voor elk wat wils. Het personeel is erg vriendelijk en een plus punt is dat de bar echt al heel vroeg in de ochtend open gaat ze hebben er heerlijk koffie vers gezet. Wij hebben een heerlijke luier vakantie gehad en het weer was super!

Prima hotel

nel, 21-4-2017

Kamers zijn heel basic ingericht maar alles wat je nodig had was er, t eten was niet slecht alleen idd vaak lauw terwijl de bakken heet waren maar er staat altijd een heel harde wind en de eetzaal is gedeeltelijk open dus tegen de tijd dat je terug was bij je tafel was het voor een groot gedeelte afgekoeld, de eetzaal is ook veel te klein stoelen en tafels staan heel dicht op elkaar ook bij de bar te weinig zitjes (zeker met slecht weer!) t complex op zich is keurig onderhouden, personeel erg aardig alleen kan de kleding netter , rokjes zijn extreem strak en kort ook de blouses erg strak en soms gaten in de panty s als men dit zou aanpassen oogt alles net een beetje luxer.Strand en zwembaden ook goed de zee heeft wel behoorlijk hoge golven dus zwemmen gaat hier niet alleen een beetje afkoelen. Voor ons dus geen 2e keer want wij willen zwemmen. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

nooit meer

Erik, 23-2-2017

Animatie was redelijk, zwembad en strand goed voldoende ligbedden maar te weinig parasols.

Het eten was ronduit slecht veel mensen hadden diarree, het was eten was meestal lauw.

Mooi resort

Rani, 30-8-2016

Heel mooi gelegen in palmentuin. Maar drie verdiepingen hooguit. Balkon of terras. Enorm uitgebreid buffet. Heerlijk eten.

Er werd goed schoongemaakt. Elke dag € 1.00 onder het kussen helpt natuurlijk enorm en een gesprekje in het Spaans helemaal.

Jammer van de kleine gebreken in de kamers die zo te verhelpen zijn. Het ontbreken van een bedekkend plaatje op een handdoekstang en dat soort kleine zaken. Maar verder heb ik het er heel fijn gehad. Cabarete is maar een kleine 15 minuten lopen. Heel klein plaatsje, maar toch...

Fijn all inclusive resort aan palmenstrand

Dita, 31-7-2016

Voor diegene die bekend zijn met de resorts op Punta Cana en een wat intiemer locatie zoeken: dit ultra all inclusive resort heeft het. Laten we beginnen met de mindere punten t.o.v. Punta Cana: het strand is minder wit, er zijn verkopers op het strand te vinden en dit deel heeft met de passaatwind aardige golven. Ondanks dat, zijn er naar ons idee volop plussen te vinden: chapeau voor het personeel! Erg klantgericht en lief. Dat er 's ochtends kannen vol verse sappen staan is een ware traktatie! Al het eten is vers bereid; het buffet is fris en uitgebreid. De hele dag worden de lekkerste pizza's bereid! In dit resort is alles binnen handbereik: het zwembad, het restaurant en de zee liggen op enkele meters afstand van elkaar. Cabarete is op loopafstand (10 min.) Het is de moeite waard een Mojito te drinken bij club Ojo. Er waren weinig Nederlanders op het resort te vinden.

matig

w bakker, 7-4-2016

Gaan er niet meer heen

bad kamer lek bij de wasbak na 3 dagen pas verholpen

bij boeking kamer begaande grond geboekt in verband met slecht

trap lopen komt goed dus nee 2 de verdieping lift vaak kapot

hotel niet berekend op veel gasten vaak wachten bij ontbijt lunc diner

Reisleider Frans top geweldig

Super leuk resort!

Juul, 18-2-2016

Ik ben net twee dagen terug van mijn 11 dagen vakantie in Viva Wyndham Tangerine. Toen we aan kwamen kregen we meteen een drankje en werden onze koffers naar de kamers gebracht door een bellboy. De kamer waar ik en twee anderen in sliepen was prima en groot, met name de badkamer was erg groot. De kamer van mijn schoonouders zag er ook prima uit, alleen begon het dak van de badkamer wat te hangen. Verder waren het geen moderne kamers maar ach wat maakt het uit. De poetsvrouwen maakte elke dag de kamers goed schoon en kregen nieuwe handdoeken. Het eten in het buffetrestaurant was goed te doen. Er was altijd vis, vlees, friet, pizza, rijst, groenten, brood, ijs, fruit etc. Kortom, altijd wel iets wat je lustte. Naast het buffetrestaurant was er nog een restaurantje dat open was als het ander dicht was (of terwijl 24/7 kun je eten en drinken). Het 'a la carte' restaurant (de mexicaan) vond ik wat minder. Als we s' morgens opstonden en ontbeten hadden gingen we aan het strand liggen. Sommige bedjes waren wat ingezakt, maar alles beter dan op het zand liggen. Als je even geen zin meer had in de zon kon je de zee in (die best wild was), het zwembad in (groot en schoon), je kon tafeltennissen of tennissen op het tennisveld (hiervoor moet je wel 50 dollar of 2000 peso betalen, maar krijg je erna meteen weer terug). Ook zijn er de hele dag door spellen waar je aan mee kunt doen, georganiseerd door het animatieteam. Je hoeft je dus nooit te vervelen. Buiten is er ook nog een bar waar je drinken kunt halen. Wat wel jammer was, was dat er 's avonds te weinig tafels en stoelen waren. We hebben een keer apart van elkaar gegeten zodat de anderen de tafel bij de bar bezet konden houden. Als je alcoholische dranken besteld krijg je ook best veel alcohol er in. Elke dag begon om 21:45 en show in het 'theater'. Ook weer georganiseerd door het animatieteam. Er zitten echt hele leuke shows tussen maar ook wat minder leuke, maar dan kun je gewoon weglopen. Ook is er een disco onder in de kelder, maar daar is het nooit druk geweest in de tijd dat ik er was en ben geweest in ieder geval haha. We hebben ook nog drie trips gedaan. Het quad rijden, snorkelen en de jeep safari. Dit waren erg leuke tripjes, maar de prijzen zijn aan de hoge kant (verschilt tussen de 60 en 160 euro). Je moest vaak lang in een open busje of bus zitten voordat je aan de trip begon, dat vond ik wat minder (quad rijden bijv. 45 min en snorkelen 3 uur).

Je kunt ook over het strand naar het centrum van Carabete lopen (10 min), dit is niet erg groot, maar zeker leuk om een keer heen te gaan! Het resort op zich was erg mooi om te zien. Alles is goed onderhouden, mooie palmbomen en een heel leuk schildpadden 'zwembad' etc. Super leuke vakantie gehad, en de DR is echt een mooi land! Ik zou het een ander in ieder geval zeker aanraden.

Voor herhaling vatbaar

ballyshane, 15-2-2016

Een wat gedateerd hotel, maar schoon en met vriendelijk personeel. De kleine units zijn gelegen in een prachtige tuin, waar het heerlijk wandelen is. Het eten was boven verwachting, heerlijk en afwisselend met een enorme keuze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva WyndhamTangerine in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva WyndhamTangerine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Viva WyndhamTangerine scoort een 8.22 uit 10 op basis van 336 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: