Hotel Viva WyndhamTangerinestersterster

7.7Goed

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Cabarete

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Viva WyndhamTangerine voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

345 reviews over Hotel Viva WyndhamTangerine

• 10Angela02-01-2020

Wanneer mag ik terug?

Een heerlijk hotel aan een mooi strand. Het personeel is heel vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Prachtige shows in de avond en een groot deel van de dag kun je bezig gehouden worden. Het eten is werkelijk top, alle dagen vis en verschillende soorten vlees. Zelfs ik met mijn voedsel allergie heb heerlijk kunnen eten! genoten van de vele kite surfers en de heerlijke zee. Jammer dat er de hele dag alcohol geschonken wordt....

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    8Monique14-09-2019

Fantastisch verblijf!!

Super hotel! Wij hadden een superior ocean-view kamer. Geheel gerenoveerd, prachtig! De airco lekte, gebeld met receptie en het was binnen een uur gemaakt! Eten is dominicaans georiënteerd, maar veel keus en erg lekker! Specialiteitenrestaurant Melt is erg goed, Italiaans restaurant niet de moeite waard, Mexicaans ook lekker. Excursies geboekt op het strand bij Silvio, betrouwbaar en ervaren! Aanrader!! Super vakantie gehad in Viva!!

Gereisd met partner in september 2019

• 5Bart08-09-2019

Nooit meer

Eenzijdig en slecht eten. Verouderde kamers, veel schimmel in de badkamer. Slechts 1 bar open voor alle gasten wat resulteerde in lange rij gedurende de hele dag. 's Avonds is er eigenlijk niets te doen, zelfs geen muziekje. Totaal geen dominicaanse sfeer. Zwembad is vies/troebel. Heb al diverse resorts in de Dominicaanse Republiek bezocht, dit was veruit de slechtste. Voor ons nóóit meer, zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Peter huisman25-04-2019

Wanneer mag ik weer terug!!

Dat ze gewoon enorm moeten genieten! Wat een heerlijk resort is dit! Ook naar punta cana geweest... hotel en werknemers! Top! Maar je zit daar gebonden aan je hotel... want punta cana is letterlijk.... alleen maar resorts! Viva whyndham ligt bij een klein dorpje! Waar ook de lokale bevolking woont en werkt!

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 7gurko11-04-2019

Goed hotel, goed eten, strand is openbaar

Het hotel is goed gelegen, aan het openbaar strand, waar vooral Kite surfing te zien is. De zee is vrij gevaarlijk door een "rip tide" die je meezuigt en omver zwiert. Zwemmen in zee is trouwens verboden en er zijn geen redders. Niet geschikt voor ouderen en kinderen dus. Verder is er op het openbare strand veel hinder van verkopers. die je elke dag terug aanspreken voor sigaren, beeldjes, massage, haarvlechten, kleren enz. Verder werd het hotel geplaagd door muggen, wat ze zelf veroorzaken, ze gieten de tuinen met stinked afvalwater dat ze uit hun putten oppompen. De plassen daarvan blijven staan en krioelen van de muggenlarven ea. Verder is het eten wel lekker, restaurant proper en personeel zeer gediestig. Aanbod restaurant is voldoende en genoeg afwisselend. De 3 a la carte zijn ook niet slecht, het mexicaans is het lekkerste. Onze kamer in het hoofdgebouw was muffig en er zat echt sleet op, maar er werd volop aan gewerkt.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Tanja29-10-2018

Erg Leuk!

Heerlijk hotel aan het strand! Goed eten, vriendelijk personeel. Super!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 9C zonneveld07-05-2018

Weer heel goed

Voor de 12de keer geweest met ander stel wouden er ook een keer heen vonden het ook fantachtisch komen op zeker weer terug en voor degene die zeuren over slechte WiFi is dat ding nou egt zo belangrijk gooi telefoon in de kluis dan heb je egt vakantie niets dan goeds over dit hotel anders zou ik er geen 12 keer geweest zijn

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8Laura23-04-2018

Leuk, fijn verblijf!

Mooi hotel aan een mooie zee. De zee is niet zo azuur blauw als je verwacht! Het eten is goed en er zijn veel eetfaciliteiten. Veel Nederlanders ontmoet. Wij zijn zelf nogal avontuurlijk en hebben veel gereisd en uitstapjes gedaan. Het is mogelijk om met het openbaar vervoer te reizen (kleine schilderbusjes), er is geen bushalte: je moet ze aanhouden dmv je hand opsteken.

Goede prijs kwaliteitsverhouding!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Rosie06-03-2018

Geweldig

Fantastisch hotel ..kom er al 10 jaar dus dat zegt genoeg. .december 2018 gaan we weer

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9Niels Pierlet30-01-2018

moest het dichter bij de deur zijn, zeker opnieuw.

Tussen 11 en 26 januari 2018 hebben wij onze vakantie doorgebracht in het Viva Wyndham Tangerine hotel te Cabarete. Wij hebben voor dit hotel gekozen omdat het volgens andere sites goed gelegen was om te kitesurfen. Voor de kitesurfers op deze website kan ik bevestigen dat dit zeker het geval is. Met een kite-chool/club aan het hotel is deze plek perfect. De wind komt op in de namiddag en was in de periode dat wij er waren goed voor Kite-maat 11. Let wel op de sterke Shore-break, deze kan voor on-ervaren surfers, de eerste keren erg hinderlijk zijn. Eens voorbij de sterke golven is het water vrij vlak tot aan het rif waar de golven weer groter en sterker worden, deze zijn ideaal voor de gevorderde wave-rider. Op mooie dagen kan het vrij druk zijn voor het hotel en kan je beter wat meer down-wind gaan, daar is het wat rustiger en heb je meer ruimte.
    Om te eten kan je kiezen uit 5 restaurants: het buffet restaurant waar je elke dag kan ontbijten, lunchen en dineren, het Italiaanse, het Mexicaanse en het internationale restaurant waar je na een reservatie, a la carte kan gaan dineren. Tot slot is er nog het visrestaurant waar je mits toeslag kan gaan dineren. In de a la carte restaurants is alles vers en zeer lekker alsook in het buffet is alles lekker en vooral warm. Als enige minpunt is er de wijn die aangeboden wordt aan tafel, deze is naar mijn mening niet te drinken en is in alle restaurants hetzelfde. Verder is er op de bediening niets aan te merken, het personeel doet meer dan zijn best om alles in goede banen te leiden. Ook de mensen achter de bar, mits je wat respect toont voor wat ze doen en niet neerbuigend doet tegenover hen krijg je altijd een lach en een spontane babbel terug. De kamers zijn ruim en mooi ingericht met een zeer ruim terras en 2 grote bedden. Enkel de afwerking van onze badkamer lag onder de norm die wij gewend zijn. Hiermee bedoel ik dat de voegen van de vloer en de silicone naden van de douchewand zeer slordig waren. Verder werd alles wel dagelijks gepoetst. De kamers worden ook om de zoveel tijd gereinigd op insecten. Dit is misschien nodig, maar zeker efficient aangezien wij in onze 2 weken geen insect gezien hebben. Niet in onze kamer noch in de rest van het resort. Het zwembad wordt dagelijks gepoetst en is zeer ruim, ideaal voor de lustige zwemmer. Zwemmen in zee lijkt mij wel geen goed idee door de sterke stroming. Hierop wordt je meermaals gewezen door de mensen van het animatieteam die onderling ook de reddingsdienst op zich nemen. Deze jongens en meisjes zijn super in hun job en doen er alles aan om je te amuseren zonder opdringerig over te komen. Ze hebben hier niet echt een vast programma en komen daardoor heel spontaan over. Enig nadeel vonden wij dat de avondanimatie laat begint (21:30 uur). Wij hadden deze liever zien beginnen rond 20:00 uur al was het maar een kinderdisco. De tuinen krijgen ook hun dagelijkse beurt. Jammer genoeg hangt er een geurtje aan het water waarmee het gras gesproeid wordt. Dit kan voor mensen die op het gelijkvloers logeren en graag op hun terras zitten als ergerlijk ervaren worden. Op het strand is het aangenaam vertoeven in 1 van de vele strandbedden onder 1 van de vele palmbomen. Hier is het de eerste dagen enkel wat wennen aan de verkopers die je komen lastigvallen. Na enkele pogingen geven de meeste het wel op als je ze blijft afwijzen. Souvenirs en geschenken kan je best kopen in het dorpje dat op 10 minuten wandelen langs het strand ligt, hier is alles veel goedkoper en van betere kwaliteit dan die van de meeste strandverkopers. Voor diegene die een uitstap willen doen buiten het hotel kan ik de paardentrip bij Rancho Luisa y Tommy aanraden. Deze ligt op 20 minuutjes met de taxi van het hotel. Taxi wordt geregeld door tommy en is inbegrepen in de prijs. Voor meer info check je best even zijn facebook-pagina. Vanaf hier kan je ook contact opnemen en je trip boeken. Alles werd vlot geregeld en was tot in de puntjes in orde.

Gereisd met partner in januari 2018

7 tips over Hotel Viva WyndhamTangerine

• Tompoesje, 11-02-2014

In de buurt van dit hotel woont Henny van Ginkel (Nederlandse). Ze helpt de allerarmsten dominicanen met kleding en medicijnen. Tevens verzorgt ze excursies op maat in de omgeving, samen met haar man Domingo. Ze hebben een taxi voor max. 5 personen per keer. Wil je iets bijzonders zien, stuur haar een mailtje en vraag naar de mogelijkheden, zo help je ook de Dominicanen: [email protected] Zie ook de website: www.zonvoormaimon.nl

• Marcel Kappert, 01-08-2013

Vanuit het resort zijn er diverse excursies te boeken. Boek deze bij Silvio op het strand voor het resort (nr.51 op zijn overhemd). Deze verkopers hebben contracten met het resort en we hebben hier nog nooit problemen mee gehad. Het scheelt flink in de kosten.

• Leo, 13-10-2011

In deze tijd een bezoek aan walvissen aan te raden. Doe dit wel als er niet zo'n hoge golven zijn en in een grote boot (geen sloep).

10 vragen over Hotel Viva WyndhamTangerine

• rosie, 10-07-2018

familie kamer

weet iemand hoe de familie kamers zijn

• Sabine, 01-04-2017

excursies

Wij gaan in juli naar dit hotel met twee kinderen van zes en negen jaar. Iemand leuke tips voor excursies? En kunnen we dit beter bij het hotel boeken of bij een plaatselijke touroperator? Alvast bedankt voor de tips!

• j stek, 04-02-2017

elekktra hotel

heb ik een verloop stekker nodig of zijn die in het hotel aanwezig.

Hotel Viva WyndhamTangerine info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenFrans, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Kruidenbad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats