Hotel Tropical Goleta Beach Club

Onvoldoende

1 review over Hotel Tropical Goleta Beach Club in het Nederlands

2004

slecht hotel, wij hadden dit hotel geboekt toen we aan was

margriet
17-9-2004

slecht hotel, wij hadden dit hotel geboekt toen we aan kwamen was er bijna niemand 2 dagen later gin het hotel dicht, alles was vies er werdt niets onderhouden, wij hebben toen een ander hotel gekregen. we hebben daar een leuke vakantie gehad in het andere hotel, dit land is fantastisch, geweldig perfect. ga eens een dag naar haiti, dan zie je hoe goed we het in nederland hebben, haiti is het 3e armste land ter wereld. vreselijk wat je daar ziet, erg indrukwekkend.

Gereisd Anders in september 2004

• VerzorgingAll inclusive

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropical Goleta Beach Club in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropical Goleta Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.