Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort

Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort
7,7

4 tips over Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort

Diane, 5-11-2012
lekker op het strand boeken voor een tripje het scheelt je vaak meer dan de helft en je krijgt hetzelfde
Jeroen Hengelo, 7-2-2012
Dagje Sosua doen en dan blijkt waarom het zoveel leuker is in het veilige Cabarete.
Roelie van der Wal, 25-1-2012
Restaurant Lax aan het strand is echt een topper!! Allerlei soorten gerechten en heel erg lekker!!! En niet duur.

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Casa Laguna Beach Resort voor je op een rij gezet:

ginnuske1990, 15-1-2012

Excursie aanraders; Paradise Island en Blue Lagoon die zijn echt geweldig! Hier kun je ook prachtige foto's maken. En Ocean World is ook een super beleving.

Het eettentje met voornamelijk alles in het rood en het tentje wat er wat luxer uit ziet ( alles in het wit ) kun je fantastisch eten en een goede service!

Op het strand boek niks bij Vincent de beachboy, hij licht je gewoon op waar je bij staat!!