Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort

Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resortstersterster

7.7Goed

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Cabarete

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Casa Laguna Beach Resort voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

245 reviews over Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort

• 8mevrouw de Groot30-09-2016

leuk dorpje goed verzorgd hotel

Hotel is op loopafstand van strand en de locale winkeltjes, mooie zwembaden en goed eten, mooie kamers

Alleen gereisd in december 2014

• 8Diane05-11-2012

top vakantie

wij zouden een kamer achter krijgen maar werden naar de strandkant verplaatst ivm weinig gasten ( einde van het seizoen ) mooi uitzicht, simpele maar schone kamers en wat het eten betreft...heel veel keuze , zelfs smorgens kon je al warm eten, de mensen moeten eens rekening houden dat ieder land zijn eigen sterwaarde heeft en dat ze niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten...de dominicanen is arm land en voor hun is dit dus ontzettend luxe, je gaat naar een land om ook daar overal van te proeven dus ook hun eten en daar is totaal niks mis mee

Gereisd met partner in april 2010

• 2Linda Deleij28-04-2012

Zeer slecht Hotel

Het Casa Laguna gedeelte was volledig leeg en dicht! Slechts twee kleine zwembaden in het Beach gedeelte. Geen shows, geen zwembadbar, geen kinderbadje, geen Mexicaans restaurant. WiFi slechts werkend bij de receptie. Het eten was slecht en weinig keus. Wel aardig personeel. Wij zijn met 20 volwassenen en 2 kinderen overgeplaatst naar een ander Hotel

Gereisd met partner in april 2012

• 8Jeroen Hengelo07-02-2012

Cabarete Tropical Casa Laguna Beach Resort

Het is een eenvoudig hotel, maar de mensen die er werken zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Ligging is perfect en de leuke restaurantjes en barretjes zijn op loopafstand. Mijn vriendin en ik hebben ons in Cabarete prima vermaakt. Verwacht van het hotel geen luxe, maar de prijs/kwaliteitverhouding vonden wij acceptabel.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Roelie van der Wal25-01-2012

GEWELDIG!!

Het hotel heeft een fantastische ligging. Midden in het gezellige Cabarete en tegen het strand aan. Vanaf ons balkon konden we de zee horen en zien. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam. De badlakens die je mag gebruiken voor het strand zijn allemaal nieuw. De kamer is iets minder. De bedden slapen heerlijk en zijn schoon, maar de kamer verder is niet helemaal schoon. Het ontbijt is heerlijk, de lunch is iets minder en het diner is echt vies. Maar gelukkig zitten er op het strand allerlei leuke eettentjes waar het eten heerlijk is!! De mensen in Cabarete zijn ook allemaal ontzettend aardig. Het is echt veilig in Cabarete. Het hotel is echt wel een aanrader, alleen verwacht geen luxe.

Gereisd met partner in januari 2012

• 5ginnuske199015-01-2012

Eens en NOOIT meer dit hotel

De foto's op internet en in alle reisbrochures kloppen niet met hoe het daar is. Het eten is koud en het drinken is niet gekoeld, niet vers en wat er s'ochtends ligt, ligt er s'avonds weer. Gelukkig kun je op het strand bij een paar restaurantjes goed eten voor een leuke prijs. ( ongeveer 15euro voor 2 incl drinken ) Animatie is in de verste verte nog niet te vinden. Het strand is wel super mooi en de zee echt fantastisch blauw. De service voor de kamers is ook slecht. Regelmatig werden schone handdoeken vergeten, ging je deze vragen, moest je vaak ruim 2uur wachten voor ze deze eindelijk kwamen brengen.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7anke198725-07-2011

Veel gelache

Tien dagen hier geweest met mijn moeder. Het appeterment zag er netjes uit van de binnenkant. De buiten kant mag wel likje verf overheen....Een groot zwembad we konden gewoon prive zwemmen. Het ontbijt was redelijk goed.Er zat niet echt veel druk op de douchekop maar gevraagd als een nieuwe douchekop konden krijgen. Na 4 uren wachten kwam er een mannetje om er een andere douchekop op te zetten we konden heerlijk douche! Een goedkoop land voor eten en drinken! en ook nog eens gratis zon.....

Gereisd met vrienden in november 2010

• 7Samantha12-04-2011

Heerlijke vakantie

Wij zijn een jong stel en vonden het leuk dat het hotel in het centrum van Cabarete lag. Kamers waren eenvoudig maar schoon. De bedden waren ook prima. Service in het hotel is goed. Iedereen is vriendelijk. Van wegen het laagseizoen kregen wij een upgrade naar het casa laguna beach gedeelte. Toen de airco lekte mochten wij naar een andere kamer. Wij kozen er voor om te blijven , maar wel later dan 12.00 uur uit te checken en dat was goed. Het eten was niet zo veel. Weinig variatie en soms wat vliegjes er op. Op het strand kun je heel gevarieerd eten voor nog geen 30 eu. heb je voor 2 pers. een heerlijk diner. Tip: Voor 50 pesos brengt een van de busjes je naar sosua waar je mooi zelf kunt snorkelen. Je kan ook duiken met de Nederlandse duikschool. (aanrader!) Tip: Boek de Dominicana Jones excursie. Prachtige jeepsafari waarbij je ook het land zelf ziet en contact hebt met de bevolking. (duurt een volle dag). Op den duur wordt je alleen gek van de strand verkopers!

Gereisd met partner in maart 2011

• 7Jasper en Laura09-02-2011

redelijk

Gezien de redelijke prijs niet onverdienstelijk. Vooral de ligging is prima. Wel hard aan een opknap beurt toe. s ávonds heerlijk eten op het strand met gezellige sfeerverlichting voor weinig geld. Voordeel is dat Cabarette een watersport plaatsje is met veel winkeltjes en barretjes , dus geen omgeving waar naast het hotel niets te doen is.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Joost07-02-2011

Prima hotel voor enkel onderdak

En daarmee bedoel ik dat het een goed hotel is om te slapen en te ontbijten op een perfecte locatie in een leuke buurt, en dat was precies wat wij zochten!

Dus geen luxe hotel, geen fantastisch ontbijt en inderdaad: in de strandhanddoeken zaten wat gaten (maar dan neem je toch zelf een handdoek mee?!)! Maar wel met uitzicht op de zee (als je daarvoor kiest), 25 meter van alle superleuke restaurantjes van Cabarete waar je voor een prikkie heerlijk kunt eten en drinken.

Animatie is inderdaad niet heel bijzonder, maar daar waren wij niet naar op zoek. Service van de medewerkers is wel heel goed, dat vonden we wel belangrijk!

Het ligt dus erg aan wat je belangrijk vind en niet, maar ik vond dit hotel een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2011

4 tips over Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort

• Jeroen Hengelo, 07-02-2012

Dagje Sosua doen en dan blijkt waarom het zoveel leuker is in het veilige Cabarete.

• Diane, 05-11-2012

lekker op het strand boeken voor een tripje het scheelt je vaak meer dan de helft en je krijgt hetzelfde

• Roelie van der Wal, 25-01-2012

Restaurant Lax aan het strand is echt een topper!! Allerlei soorten gerechten en heel erg lekker!!! En niet duur.

3 vragen over Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort

• chantal, 09-02-2012

all in op strand

hallo wie weet als je all in hebt, of dat voor de drankjes op het strand van toepassing is? alvast bedankt

WarZir, 10-02-2012

Het antwoord op deze vraag is wel héél makkelijk zelf te vinden hoor (ik had slechts 3 muisklikken nodig...). Maar goed... tussen 10:00u en 23:00u zijn alle drankjes inbegrepen, dus ook op het strand.

• saskia, 29-07-2011

weer augustus

Kan iemand mij vertellen hoe het weer is in augusus valt er dan veel regen? Hoeveel ben je ongeveer kwijt voor een diner buiten de deur voor twee personen en zijn er mogelijkheden tot duiken zo ja wat zijn hier de kosten van?

Bedankt!!

BiancaCharles, 07-01-2012

Wij zijn in 2008 in januari geweest. Ik weet wel dat je veel info kan vinden door te googelen. Volgens mij begint het wat onstuimig weer tot september maar kijk daar even na. Veel duikers hebben we niet gezien in Cabarete is de zee nogal ruw. Toen waren de prijzen redelijk om wat te gaan eten maar ik weet natuurlijk niet wat jullie voorkeur is en of de prijzen veel veranderd zijn.

• dorien, 14-06-2011

body surfen

wie weet of je in de buurt van het hotel kan bodysurfen?

Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen