Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort

Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Casa Laguna Beach Resort voor je op een rij gezet:

240 reviews over Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort in het Nederlands

leuk dorpje goed verzorgd hotel

mevrouw de Groot
30-9-2016

Hotel is op loopafstand van strand en de locale winkeltjes, mooie zwembaden en goed eten, mooie kamers

top vakantie

Diane
5-11-2012

wij zouden een kamer achter krijgen maar werden naar de strandkant verplaatst ivm weinig gasten ( einde van het seizoen ) mooi uitzicht, simpele maar schone kamers en wat het eten betreft...heel veel keuze , zelfs smorgens kon je al warm eten, de mensen moeten eens rekening houden dat ieder land zijn eigen sterwaarde heeft en dat ze niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten...de dominicanen is arm land en voor hun is dit dus ontzettend luxe, je gaat naar een land om ook daar overal van te proeven dus ook hun eten en daar is totaal niks mis mee

Zeer slecht Hotel

Linda Deleij
28-4-2012

Het Casa Laguna gedeelte was volledig leeg en dicht!

Slechts twee kleine zwembaden in het Beach gedeelte.

Geen shows, geen zwembadbar, geen kinderbadje, geen Mexicaans restaurant.

WiFi slechts werkend bij de receptie.

Het eten was slecht en weinig keus.

Wel aardig personeel.

Wij zijn met 20 volwassenen en 2 kinderen overgeplaatst naar een ander Hotel

Cabarete Tropical Casa Laguna Beach Resort

Jeroen Hengelo
    7-2-2012

Het is een eenvoudig hotel, maar de mensen die er werken zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Ligging is perfect en de leuke restaurantjes en barretjes zijn op loopafstand. Mijn vriendin en ik hebben ons in Cabarete prima vermaakt.

Verwacht van het hotel geen luxe, maar de prijs/kwaliteitverhouding vonden wij acceptabel.

GEWELDIG!!

Roelie van der Wal
    25-1-2012

Het hotel heeft een fantastische ligging. Midden in het gezellige Cabarete en tegen het strand aan. Vanaf ons balkon konden we de zee horen en zien. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam. De badlakens die je mag gebruiken voor het strand zijn allemaal nieuw. De kamer is iets minder. De bedden slapen heerlijk en zijn schoon, maar de kamer verder is niet helemaal schoon. Het ontbijt is heerlijk, de lunch is iets minder en het diner is echt vies. Maar gelukkig zitten er op het strand allerlei leuke eettentjes waar het eten heerlijk is!!

De mensen in Cabarete zijn ook allemaal ontzettend aardig. Het is echt veilig in Cabarete.

Het hotel is echt wel een aanrader, alleen verwacht geen luxe.

Eens en NOOIT meer dit hotel

ginnuske1990
    15-1-2012

De foto's op internet en in alle reisbrochures kloppen niet met hoe het daar is.

Het eten is koud en het drinken is niet gekoeld, niet vers en wat er s'ochtends ligt, ligt er s'avonds weer. Gelukkig kun je op het strand bij een paar restaurantjes goed eten voor een leuke prijs. ( ongeveer 15euro voor 2 incl drinken )

Animatie is in de verste verte nog niet te vinden.

Het strand is wel super mooi en de zee echt fantastisch blauw.

De service voor de kamers is ook slecht. Regelmatig werden schone handdoeken vergeten, ging je deze vragen, moest je vaak ruim 2uur wachten voor ze deze eindelijk kwamen brengen.

Veel gelache

anke1987
    25-7-2011

Tien dagen hier geweest met mijn moeder. Het appeterment zag er netjes uit van de binnenkant. De buiten kant mag wel likje verf overheen....Een groot zwembad we konden gewoon prive zwemmen. Het ontbijt was redelijk goed.Er zat niet echt veel druk op de douchekop maar gevraagd als een nieuwe douchekop konden krijgen. Na 4 uren wachten kwam er een mannetje om er een andere douchekop op te zetten we konden heerlijk douche! Een goedkoop land voor eten en drinken! en ook nog eens gratis zon.....

Heerlijke vakantie

Samantha
    12-4-2011

Wij zijn een jong stel en vonden het leuk dat het hotel in het centrum van Cabarete lag. Kamers waren eenvoudig maar schoon. De bedden waren ook prima.

Service in het hotel is goed. Iedereen is vriendelijk. Van wegen het laagseizoen kregen wij een upgrade naar het casa laguna beach gedeelte. Toen de airco lekte mochten wij naar een andere kamer. Wij kozen er voor om te blijven , maar wel later dan 12.00 uur uit te checken en dat was goed.

Het eten was niet zo veel. Weinig variatie en soms wat vliegjes er op. Op het strand kun je heel gevarieerd eten voor nog geen 30 eu. heb je voor 2 pers. een heerlijk diner.

Tip: Voor 50 pesos brengt een van de busjes je naar sosua waar je mooi zelf kunt snorkelen. Je kan ook duiken met de Nederlandse duikschool. (aanrader!)

Tip: Boek de Dominicana Jones excursie. Prachtige jeepsafari waarbij je ook het land zelf ziet en contact hebt met de bevolking. (duurt een volle dag).

Op den duur wordt je alleen gek van de strand verkopers!

redelijk

Jasper en Laura
    9-2-2011

Gezien de redelijke prijs niet onverdienstelijk. Vooral de ligging is prima. Wel hard aan een opknap beurt toe. s ávonds heerlijk eten op het strand met gezellige sfeerverlichting voor weinig geld. Voordeel is dat Cabarette een watersport plaatsje is met veel winkeltjes en barretjes , dus geen omgeving waar naast het hotel niets te doen is.

Prima hotel voor enkel onderdak

Joost
    7-2-2011

En daarmee bedoel ik dat het een goed hotel is om te slapen en te ontbijten op een perfecte locatie in een leuke buurt, en dat was precies wat wij zochten!

Dus geen luxe hotel, geen fantastisch ontbijt en inderdaad: in de strandhanddoeken zaten wat gaten (maar dan neem je toch zelf een handdoek mee?!)!

Maar wel met uitzicht op de zee (als je daarvoor kiest), 25 meter van alle superleuke restaurantjes van Cabarete waar je voor een prikkie heerlijk kunt eten en drinken.

Animatie is inderdaad niet heel bijzonder, maar daar waren wij niet naar op zoek. Service van de medewerkers is wel heel goed, dat vonden we wel belangrijk!

Het ligt dus erg aan wat je belangrijk vind en niet, maar ik vond dit hotel een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropical Casa Laguna Beach Resort scoort een 7.72 uit 10 op basis van 245 reviews.