Appartement Hooked Cabarete

Kleine hotelsWeer vandaag32°22°
Appartement Hooked Cabarete
8,9

8 reviews over Appartement Hooked Cabarete in het Nederlands

een geweldige plek op een afgelegen gebied

munga
30-8-2011

hier ga je eigenlijk alleen naartoe als je wilt surfen of kiten buiten het drukke kitebeach om te kiten is het voor gevorderden maar om te surfen kun je het er leren.

het is wel 500m lopen van het strand maar dan is het nog steeds het app. het dichtst bij encuentro. je kunt beer hiernaartoe gaan dan naar cabarete dat 5km verder ligt

de kamers zijn groot en betaalbaar, het complex is kleinschalig. de mensen zijn uiterst vriendelijk. het compex is afegesloten en er is een klein zwembad

Fantastische surfvakantie!!

Stijntje
3-8-2011

Mijn vakantie in Hooked Cabarete is mijn beste surfvakantie geweest tot nu toe!! De accommodatie is erg leuk, netjes en de kamers zijn leuk ingericht en ruim! Slechts een paar passen vanaf het terras van je appartementje ligt een heerlijk zwembad! Het Duitse stel dat Hooked runt, is erg vriendelijk en behulpzaam, zowel in het water tijdens het surfen als erbuiten! Ze organiseerden leuke tripjes, naar oa. paradijselijke stranden en het binnenland. Hooked ligt op slechts een korte wandeling van het surfstrand, met heerlijk warm helder water en super golven!! Ik zou er zeker nog een tweede keer heengaan!!

een prima plek om even te genieten van de Caribe

Martin Voorwald
21-2-2011

2 keer naar het zelfde en de derde keer volgd,dat moet al genoeg zegen.

Accommodatie is prima lekker rustig.

Alles wat je maar te wensen hebt op gebied van kiten,surfen of windsurfen is helemaal goed.

en ook de compimenten aan Florian de manager die alles prima in orde heeft en vele tips heeft voor een lekker(goedkoop)restaurant,of een leuke excursie.

tot de volgende keer,dat moet ook wel want ik heb mn kite maar laten liggen in de schuur.

Martin uit Hoogeveen

2008

In mei 2008 zijn we in Cabarete geweest

Renate
13-6-2008

In mei 2008 zijn we in Cabarete geweest. We verbleven in Hooked Cabarete.

Hier hebben we het erg naar ons zin gehad. Bij aankomst was de koelkast lekker gevuld. Ook stond er een waterreservoir.

Het appartement was voorzien van alle gemakken. Het terras met hangmat, loungezitje en eetgedeelte was gezellig ingericht.

We hadden de luxe dat we de enige gasten waren, waardoor we de beschikking hadden over een 'prive' zwembad.

Gedurende de week hadden we bij Ybo en Chantal een scooter gehuurd. Met de scooter veel bezienswaardigheden bezocht. De eigenaren hebben veel leuke tips.

Kortom een onvergetelijke vakantie gehad in Cabarete met dank aan Ybo en Chantal.

2007

Dit jaar met 6 vrienden op vakantie geweest in Cabarete. Ons onderdak bij Hooked was geweldig!! Werkelijk alles werd geregeld; Vervoer van en naar het vliegveld, elke dag vers brood, drinkwater, uitjes, noem maar op. Ybo en Chantal, de eigenaars, hadden zelfs voor beleg gezorgd de eerste avond zodat we niet meteen boodschappen hoefden te doen. Ook waren ze altijd bereid leuke uitjes te organiseren! Zo hebben wij genoten van een geweldige jungletocht en van een dagje canyonningen! De sfeer met de andere gasten onderling is ook top!

In maart 2007 zijn wij bij Hooked Cabarete geweest

Erwin en Sandra
23-4-2007

In maart 2007 zijn wij bij Hooked Cabarete geweest. De Nederlandse eigenaren Chantal en Ybo hebben het goed voor elkaar. De appartementen zijn ruim van opzet, schoon en voorzien van alle gemakken. Het is een kleinschalig complex (5 appartementen) met een mooi zwembad en een zithoek. Chantal en Ybo zijn altijd bereid om uitleg te geven over de dingen die in de buurt te doen zijn en andere praktische zaken. Ze bieden ook leuke tours aan en je kunt er brommers huren. Ieder appartement heeft een lekker zitje en het huren van een hangmat is een aanrader! Chantal en Ybo hebben echt oog hadden voor detail. Zo kun je bij hun 18 liter watercontainers kopen en hoef je niet te slepen met flessen water. Ook bij aankomst waren wij aangenaam verrast, omdat er in de koelkast wat beleg en drinken te vinden was. De dagelijkse broodjesservice ’s ochtends is super gemakkelijk.

Perfecte ligging, mooie stranden

L. Hofstede
    29-1-2007

Perfecte ligging, mooie stranden. Goed voor een zon en/of sportieve vakantie. Chantal en Ybo (gastvrouw en heer) zijn erg vriendelijk, geven goede tips en verzorgen leuke trips. De trip naar de watervallen en een rit in de bergen zijn aanraders! 's Avonds vanuit het (privé) zwembad naar de sterren kijken is ook zeker niet verkeerd! Kortom een aanrader!

2006

erg schoon, vriendelijke gastvrouw/heer, meedenkend, goed verzorgd, dicht bij strand bij beste golfsurfspot, strand nog vrij rustig, is een paradijs, hebben ons perfect vermaakt

We hebben een aantal aanbieders voor Hooked Cabarete voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hooked Cabarete in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hooked Cabarete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.