Aparthotel El Magnifico

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag33°23°

We hebben een aantal aanbieders voor El Magnifico voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel El Magnifico in het Nederlands

echt onwijs gaaf

r.winter
9-5-2009

Het is echt een heel mooi hotel schoon, verzorgt, bewaakt en buiten de herrie van het centrum en toch maar 10 min lopen naar het centrum.

vlak bij de supermarkt, wasserette, taxi en brommerstandplaats.

heel er mooie plek.

een echte aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Magnifico in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Magnifico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.