Hotel Celuisma Cabarete

Hotel Celuisma Cabarete
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Celuisma Cabarete voor je op een rij gezet:

91 reviews over Hotel Celuisma Cabarete in het Nederlands

DIKKE PECH!!!!

kavee
12-1-2012

Wij kwamen in Feb 2010 in dit hotel. Kamer1: aan de andere kant van de weg, dus niet op het resort. Geen licht, alleen een bedlampje. Het stonk enorm. Gaten in de muur van een uitgebroken kluis.Na bij gemeld een 2e kamer aangeboden gekregen. Water (het regende) kwam via het lichtpunt in de badkamer naar beneden.Kamer 3: in het hoofdgebouw 2e etage De electra werkte helemaal niet, geen licht dus en het was al donker buiten!!Kamer 4: ook in het hoofdgebouw 1e etage. Ook uigebgoken kluis en alleen bedlampje. "s morgens wakker geworden van lawaai (We zaten boven de ingang). Wilden het raam dicht doen maar die was kapot en niet dicht te krijgen.Om overplaatsing gevraagd en konden alleen naar hotel van het zelfde keten waar het ook het zelfde achterstallig onderhoud had. Het valt mij al op dat er bijna geen recente revieuws opstaan van dit hotel.Wij zullen nooit meer Celuisma keten boeken.

Gereisd Met partner in februari 2010

Geweldig leuk en gezellig resort

A. van de Streek
20-2-2011

Elke avond daverende shows van een geweldig animatieteam

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

Nooit Meer !!!!

kavee
11-6-2010

4 kamers gehad en huilend van ellende weggegaan, de eerste vies, muf en donker, in de 2e kwam het water uit de elektrisiteitsleiding, in de 3e was helemaal geen elketriciteit, in de 4e was het raam kapot en kon niet versloten worden, was ( hierdoor) de kluis uit de muur getrokken en kwam er licht uit het douchputje. duidelijk werd dat het hotel zwaar verwaarloosd was, de goede kamers waren totaal overboekt.

Gereisd Met partner in januari 2009

Niet luxe maar wel leuk

Sabina
29-5-2010

Prachtige ligging aan het strand, vrij afgelegen van bewoonde wereld waardoor je geen last hebt van de prostitutie daar op straat. Eten is goed, alleen erg veel kip. Animatie team doet erg zn best, is leuk met de kinderen en hebben leuke shows in de avonduren. Barpersoneel is aardig. Kamers vallen tegen, flinke lekkage gehad toen het hard regende maar de schoonmaaksters hebben hun best gedaan het op te ruimen. Baliepersoneel kon aardiger. Er zijn thema-avonden met aangepast eten en een show van het animatieteam. Je kan je elke avond inschrijven voor een plekje in een bv Mexicaans restaurantje in het complex. Dat is elke dag erg snel vol.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima vertoeven, zelfs in regenseizoen MEI

eric
3-3-2010

De eerste dag was het even wennen, omdat er maar 60 gasten waren in heel het resort. Beetje weinig dus, maar al snel hadden we (mede daardoor) een leuk vrienden groepje, met allerlei nationaliteiten. Animatie was bijna 1 op 1 voor ons groepje, wat wel leuk was en ze er zelfs vaak met eten bij kwamen zitten. Dit eten was trouwens voortreffelijk. Helaas s'avond vaak a-la-carte, vanwege het kleine aantal gasten. Wij scheppen liever iets van het buffet. Kamers was het minst van alles. Strand werd iedere dag opgeruimt, vanwege het aangespoelde hout. Prachtige omgeving, met veel te doen en gezellig stadje Cabarete. Wel een beetje opdringerige verkopers. Als windsurfer ben ik daar ook zeker aan mijn trekken gekomen. Het verkeer loopt daar jaaaaaaaaren achter en busrit van vliegveld naar resort vergeten we nooit meer....3 keer gedacht dat ie een ongeluk zou krijgen vanwege dronkemansrijstijl....hahahahah....das daar vrij normaal, net als alle enorme gaten in de wegen. Leuke excursies ook.

Gereisd Met partner in mei 2007

uitstekende prijskwaliteit

Afke
25-2-2010

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel is fris en schoon en het personeel heel vriendelijk en relaxed. Toch werken ze hard, wat vrij uniek is in Dom. Rep! Het eten is goed, vooral het ontbijt. Er worden eitjes of een omelette voor je gebakken, er is vers geperste ananas sap en lekkere koffie. Het strand is prachtig mooi en direct aan het hotel gelegen. Verder heb je kilometers hagelwit strand voor jou alleen. Er zijn veel hele leuke excursies te boeken vanuit het hotel die niet duur zijn. Wij hebben 4 uur paard gereden door de jungle en over het strand voor 30 euro pp. Geweldig leuk! Het hotel ligt buiten Caberete maar je kunt er heel gezellig naar toe wandelen over het strand, ongeveer 30 minuten. De Dom. Rep is een heerlijke vakantie bestemming, niet duur maar je moet er niet vanuit gaan dat alles perfect is. Je moet ook humor in de lulligheid van dingen zien. Toch heeft dit hotel kwaliteit naar westerse maatstaven.

Gereisd Met partner in Tue Feb 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooooooooooit meer

Ronald
24-1-2010

Hotel was slecht,( heel veel achterstallig onder houd) 1 ste kamer was klein en stonk, 2de kamer was iets beter maar daar zat de toilet vol stront, eten was zeer slecht. Strand was niet veel beter. Hostess was ook slecht ( touroperator) vind dit een goed hotel, de hostess ook, trap er niet in want het is slecht) . Na erg aan dringen ( met nog 2 families) konden we naar Hotel Viva Tangerine ( met veel bij betalen). Daar was het zoals het hoort, dit was een top hotel. Goed eten en drinken en schone kamers en een prettig strand.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie!

Lindsey
6-9-2009

Wij zijn vandaag terug gekomen van 3 weken paraiso tropica beach. Ben er nu voor de 3e keer heen gegaan,maar heb dit keer ook de rest van het gezin meegenomen. Het hotel is gezellig en knus, doordat het er bijna nooit vol is, lig je niet op een overvol strand. Het personeel is helemaal super, en het animatieteam houdt de mensen lekker bezig. Het personeel is meestal heel vrolijk en gastvrij. Dus ookal zou je alleen maar in het hotel blijven, vervelen doe je er niet gauw. Het eten is heel goed, en wordt ook elk jaar beter. Alleen is het buffet vaak hetzelfde, maar doordat er veel keus is hoef je niet altijd hetzelfde te eten. De hygiene in het algemeen is ook een stuk verbeterd. Elke ochtend worden zelfs de tegels buiten geschrobt. Het hotel is een echte aanrader voor jong en oud.Wanneer er kleine kinderen meegaan moet er echter wel uitgekeken worden voor de ruwe zee.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 06 2009 22:10:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Anke en fam.
22-8-2009

Wij zijn hier van 1 tot 15 augustus geweest en we vonden het top. Animatieteam was super, eten was best goed, lekker dicht bij het strand, mooie zwembaden (af en toe wat groen) en we hadden goede kamers. De ligging was wel wat ver van Cabarete en het hotelbusje reed alleen vroeg, om 09.30. Het surfen, catamaranvaren, zeilen en paardrijden was dus niet bij de allin prijs, dit staat dus wel in het reisboek. Dit was voor ons wel een minpunt. Er waren mooie excursies te doen naar oa. Paradise Island, Baracardi Island, Mangrove en de Dominican Discovery is echt een aanrader.

Anke

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

De animatieteam maakt een hoop goed

Marcel
18-8-2009

Net terug in Nederland.

In de eerste twee dagen dat we er zaten zijn we 3 keer verhuist van kamer vanwege lekkage, geen warmwater, kortsluiting in de elektra en geen airco. Daarna kregen we kamer die redelijk was, er zat alleen heel weinig kastruimte in. Het eten bij de mexicaan vonden we heel lekker, daar zijn we dus ook drie keer gaan eten. Al het andere eten was wel allemaal goed (gaar), maar niet erg smaakvol. De mensen van het animatieteam zijn echt super, ze gaan heel goed met kinderen om en laten iedereen in hun waarden. Me zoon vond het ook leuk dat er 2 biljardtafels stonden waar kinderen ook op mochten spelen. Eén van de twee zwembaden zag het water er soms groen en troebbel uit en de zee is te gevaarlijk voor kinderen om er alleen in te gaan. Verder viel het me op dat alle hotels in de buurt al een langere tijd gesloten waren.

Maar al met al wel een leuke vakantie gehad. Voor iedereen die nog gaat en die een leuke excursie wil doen, kijk eens op www.njoytours.com.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Celuisma Cabarete in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Celuisma Cabarete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.