Hotel aan zeeWeer vandaag33°24°

52 reviews over Hotel Azzuro Club Estrella / Cabarete Bay in het Nederlands

Goed hotel

Bas
26-8-2010

Leuk resort met een goede ligging. Grote kamers met een groot kingsize bed. Ook de badkamer is prima. Het eten was zeer goed! Minpuntje vind ik wel de time share verkopers, en het vele aantal strandverkopers. Aanrader zijn wel de grotten van El Choco op loopafstand van het resort.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

Saskia
8-3-2010

Enige minpuntje is dat je niet lekker kan zwemmen in de zee hier, is erg ruw en er wordt heel veel aan kytesurfen gedaan (wel heel gaaf om te zien!) Mensen in het hotel zijn super vriendelijk, na reservatie van het á la carte restaurant hadden wij aangegeven dat mijn ouders 30 jaar getrouwd waren en of het mogelijk was om een mooie tafel te krijgen. Nou dat hebben we geweten.. Er stonden prachtige verse bloemen op tafel, en hij was extra mooi gedekt met heel veel kaarsjes en ze kregen van het restaurant allebei extra mooie bordjes en sterretjes op het ijs, was heel erg lief dat ze zo hun best deden! Ook het 'normale' restaurant zeer goed, zo lang jij de obers niet als oud vuil behandeld zullen ze voor je vliegen, het was zelfs genant om 5 obers om onze tafel te hebben.. Zou hier zo weer terug gaan!

Gereisd Met partner in januari 2010
2008

honeymoon

martine
15-11-2008

we hebben erg genoten, heerlijk aan het strand en leuke uitgaanstentjes waar we met de dansers en het animatie team naar toe zijn geweest. lieve en gezellige mensen!

Gereisd Met partner in september 2008

2007

Het complex is nog druk bezig met verbouwen, iets dat ons

J.E. Haanstra
29-12-2007

Het complex is nog druk bezig met verbouwen, iets dat ons niet gemeld was. Overal liepen mensen met cement, lag cement op de paden en was het zwembad troebel. De reisagent van onze touroperator (Piet) zei meteen dat dit niet kon en heeft ons naar Casa Laguna gebracht en gezorgd dat we daar konden verblijven. Perfecte service!! Het moet wel gezegd worden dat het eten heel goed was en het personeel heel aardig. Ik heb begrepen dat het complex vorig jaar van eigenaar is veranderd en dat de kwaliteit naar beneden aan het kelderen is. Heel jammer, zeker wanneer je weet dat Azzurro enige jaren geleden nog het neusje van de zalm was in Cabarete.

Gereisd Familie in december 2007

Club Estrella kent drie gebouwen, wij zaten in het nieuwe

J. Terlien
13-10-2007

Club Estrella kent drie gebouwen, wij zaten in het nieuwe gedeelte en van horen zeggen blijkt dat je in het nieuwe gedeelte meer luxe in je kamer hebt, zoals bijvoorbeeld een koelkast. Het resort is prima en in de drukke maanden zal de animatie perfect zijn. Helaas buiten het resort ben je beperkt in je vrijheid. Auto huren wordt je afgeraden, geen all-risk verzekering mogelijk. Hierdoor ben je aangewezen op taxiritten die best prijzig zijn of excursies die niet altijd dat geven wat je belooft wordt. Kortom voor mensen die zich prima vermaken op een resort zou ik het zeker aanbevelen! Voor mensen die niet beperkt willen blijven tot barretjes aan het strand maar iets willen zien van de Dom. Republiek weet dan dat je afhankelijk bent van de taxi of prijzige exursies.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, lieve mensen; ze rennen en vliegen voor je

L. Scheffer
6-10-2007

Prima hotel, lieve mensen; ze rennen en vliegen voor je.

Gereisd Met partner in september 2007

Wij zijn in dit Resort geweest van 15-23 Augustus

A.M. Hogenkamp
1-10-2007

Wij zijn in dit Resort geweest van 15-23 Augustus.

Was echt helemaal top! Lekker eten vriendelijk personeel de kamers waren eenvoudig maar zeker niet slecht alles werd elke dag keurig schoongemaakt en tevens nieuwe handdoeken elke dag weer!

Het strand was ook super! alleen de vele strandverkopers waren soms wat storend maar als je ze op een vriendelijke manier duidelijk maakt dat je niets wenst te kopen begrijpen ze het wel....

Ondanks een aantal dagen regen doordat Orkaan Dean overtrok hebben wij ons geen moment verveelt en staat mijn vakantie voor volgend jaar zeker alweer gepland! Dominicaanse Republiek

Gereisd Familie in oktober 2007

Wij zijn er geweest van 5-9 tot 12-9 lang genoeg want het

lenie van santen
21-9-2007

Wij zijn er geweest van 5-9 tot 12-9 lang genoeg want het was maar voor 20 a 15 % bezet veel te rustig, vervallen gebouw maar we waren altijd buiten, eten eentonig, weinig keus! Personeel aardig,ligbedden vaak kapot en geen parasols terwijl de zon brandt!!! Ga wel terug maar niet naar dit resort!

Gereisd Met partner in september 2007

Net terug van dit resort

Marjolijn
7-9-2007

Net terug van dit resort. We hebben er echt een heerlijke vakantie gehad, de ligging is perfect het animatie team erg vriendlijk,ze zijn altijd in voor een dansje, daarnaast zijn hun shows ook erg goed. Het buffet vond ik matig de cocktails daarintegen waren erg lekker.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 07 2007 22:45:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Van 8 tot 23 augustus in hotel geweest

Jan-Elly-Charlotte en Jeffrey Schouten
4-9-2007

Van 8 tot 23 augustus in hotel geweest. Zeer goed hotel.Kamers zien er netjes uit.Niks te klagen dus. Annimatie was uitstekend. Deze groep jonge mensen waren zeer vriendelijk en waren altijd voor een praatje in. Gaven iedere avond een andere show. Na de show kwamen ze altijd bij de bar de bachata of merenque met de gasten dansen. Hotelpersoneel is zeer vriendelijk en staan de hele dag voor je klaar. Eten was een beetje eentonig maar goed verzorgd. Hotel ligt direct aan het strand.Er is een gratis handdoeken-service op het strand. Boek je excursies op het strand, dat scheelt bijna de helft met een reisorganisatie.Aan te bevelen is Paradise Eiland,Samana en Jeep Safari met watervallen (neem lollys, potloodjes of schoolschriften voor de kinderen mee ze zijn je daar zeer dankaar voor).Hebben met onze 2 tieners een geweldige vakantie gehad. Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Familie in Tue Sep 04 2007 21:07:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WatersportKanoën, Surfen, Zeilen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azzuro Club Estrella / Cabarete Bay in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azzuro Club Estrella / Cabarete Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.