We hebben een aantal aanbieders voor Cabarete voor je op een rij gezet:

Reviews over Cabarete

Heerlijke strand vakantie.

Paola,
    2-5-2018

Cabarete is een echt watersport dorp. Met veel kite en wind surf mogelijkheden. Ook golfsurfen is goed mogelijk net buiten Cabarete. Veel restaurantjes en bars op het strand. Alleen is het jammer dat de doorlopende weg nog dwars door Cabarete gaat. Erg veel verkeer. Een paar zeer goede bakkers. Erg fijn als je in een appartement zit. En ook goede ontbijt mogelijkheden op het strand. O.a. Voyvoy.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Graag nog een keer!

Caroliena,
    3-3-2018

Heerlijk verblijf gehad. Afwisselende all inclusive met voor ieder wat wils. Kinderen (12 & 14) hebben genoten van het eten, animatieteam, spelletjes, de (wilde) golven en de excursies. Zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft. Geen wanklank.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een plaatsje langs de weg,

Rani,
    30-8-2016

Gezellig plaatsje, lintbebouwing aan de weg die ook langs het resort loopt. Het is te lopen, iets langer dan 10 minuten. Er zijn allemaal kleine winkeltjes met natuurlijk in de sieradenwinkel Larimar. Echt de moeite waard om er naartoe te lopen. Tussen de winkeltjes door heb je toegang tot restaurantjes etc. aan het strand.

Gereisd met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super gezellig

Bianca,
    6-2-2016

Een gezellig plaatsje aan het strand gelegen. Je kunt gewoon aan het openbare leven deelnemen zonder gevaar. Leuke uitgaansgelegenheden van Engelse pub tot Dominicaans cafe. Voor elk wat wils. Prima kite- en surf gelegenheid.

Gereisd met vrienden in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Cabarete is the place to be!

Ingrid,
    12-7-2014

Cabarete is een gezellig dorpje. Groot lang strand voornamelijk voor surfers. Voor 's-avonds leuke cocktail-barretjes, salsa-bachata-merenque-reggeaton dansgelegenheden, loungebanken op het strand. Genoeg (surf)shops, pinautomaten, supermarkten. Mooie excursies worden er aangeboden.

Gereisd alleenreizend in juni 2014
Cabarete scoort een 7,4 uit 10, op basis van 103 reviews