vakanties Cabarete

Reviews over Cabarete

Erg Leuk!

Tanja,
    29-10-2018

Heerlijk hotel aan het strand! Goed eten, vriendelijk personeel. Super!

Weer heel goed

C zonneveld,
    7-5-2018

Voor de 12de keer geweest met ander stel wouden er ook een keer heen vonden het ook fantachtisch komen op zeker weer terug en voor degene die zeuren over slechte WiFi is dat ding nou egt zo belangrijk gooi telefoon in de kluis dan heb je egt vakantie niets dan goeds over dit hotel anders zou ik er geen 12 keer geweest zijn

Leuk, fijn verblijf!

Laura,
    23-4-2018

Mooi hotel aan een mooie zee. De zee is niet zo azuur blauw als je verwacht! Het eten is goed en er zijn veel eetfaciliteiten. Veel Nederlanders ontmoet.

Wij zijn zelf nogal avontuurlijk en hebben veel gereisd en uitstapjes gedaan. Het is mogelijk om met het openbaar vervoer te reizen (kleine schilderbusjes), er is geen bushalte: je moet ze aanhouden dmv je hand opsteken.

Goede prijs kwaliteitsverhouding!

Geweldig

Rosie,
    6-3-2018

Fantastisch hotel ..kom er al 10 jaar dus dat zegt genoeg. .december 2018 gaan we weer

moest het dichter bij de deur zijn, zeker opnieuw.

Niels Pierlet,
    30-1-2018

Tussen 11 en 26 januari 2018 hebben wij onze vakantie doorgebracht in het Viva Wyndham Tangerine hotel te Cabarete. Wij hebben voor dit hotel gekozen omdat het volgens andere sites goed gelegen was om te kitesurfen. Voor de kitesurfers

op deze website kan ik bevestigen dat dit zeker het geval is. Met een kite-chool/club aan het hotel is deze plek perfect. De wind komt op in de namiddag en was in de periode dat wij er waren goed voor Kite-maat 11. Let wel op de sterke Shore-break, deze kan voor on-ervaren surfers, de eerste keren erg hinderlijk zijn. Eens voorbij de sterke golven is het water vrij vlak tot aan het rif waar de golven weer groter en sterker worden, deze zijn ideaal voor de gevorderde wave-rider. Op mooie dagen kan het vrij druk zijn voor het hotel en kan je beter wat meer down-wind gaan, daar is het wat rustiger en heb je meer ruimte.

Om te eten kan je kiezen uit 5 restaurants: het buffet restaurant waar je elke dag kan ontbijten, lunchen en dineren, het Italiaanse, het Mexicaanse en het internationale restaurant waar je na een reservatie, a la carte kan gaan dineren. Tot slot is er nog het visrestaurant waar je mits toeslag kan gaan dineren. In de a la carte restaurants is alles vers en zeer lekker alsook in het buffet is alles lekker en vooral warm. Als enige minpunt is er de wijn die aangeboden wordt aan tafel, deze is naar mijn mening niet te drinken en is in alle restaurants hetzelfde. Verder is er op de bediening niets aan te merken, het personeel doet meer dan zijn best om alles in goede banen te leiden. Ook de mensen achter de bar, mits je wat respect toont voor wat ze doen en niet neerbuigend doet tegenover hen krijg je altijd een lach en een spontane babbel terug.

De kamers zijn ruim en mooi ingericht met een zeer ruim terras en 2 grote bedden. Enkel de afwerking van onze badkamer lag onder de norm die wij gewend zijn. Hiermee bedoel ik dat de voegen van de vloer en de silicone naden van de douchewand zeer slordig waren. Verder werd alles wel dagelijks gepoetst. De kamers worden ook om de zoveel tijd gereinigd op insecten. Dit is misschien nodig, maar zeker efficient aangezien wij in onze 2 weken geen insect gezien hebben. Niet in onze kamer noch in de rest van het resort.

Het zwembad wordt dagelijks gepoetst en is zeer ruim, ideaal voor de lustige zwemmer. Zwemmen in zee lijkt mij wel geen goed idee door de sterke stroming. Hierop wordt je meermaals gewezen door de mensen van het animatieteam die onderling ook de reddingsdienst op zich nemen. Deze jongens en meisjes zijn super in hun job en doen er alles aan om je te amuseren zonder opdringerig over te komen. Ze hebben hier niet echt een vast programma en komen daardoor heel spontaan over. Enig nadeel vonden wij dat de avondanimatie laat begint (21:30 uur). Wij hadden deze liever zien beginnen rond 20:00 uur al was het maar een kinderdisco.

De tuinen krijgen ook hun dagelijkse beurt. Jammer genoeg hangt er een geurtje aan het water waarmee het gras gesproeid wordt. Dit kan voor mensen die op het gelijkvloers logeren en graag op hun terras zitten als ergerlijk ervaren worden.

Op het strand is het aangenaam vertoeven in 1 van de vele strandbedden onder 1 van de vele palmbomen. Hier is het de eerste dagen enkel wat wennen aan de verkopers die je komen lastigvallen. Na enkele pogingen geven de meeste het wel op als je ze blijft afwijzen. Souvenirs en geschenken kan je best kopen in het dorpje dat op 10 minuten wandelen langs het strand ligt, hier is alles veel goedkoper en van betere kwaliteit dan die van de meeste strandverkopers.

Voor diegene die een uitstap willen doen buiten het hotel kan ik de paardentrip bij Rancho Luisa y Tommy aanraden. Deze ligt op 20 minuutjes met de taxi van het hotel. Taxi wordt geregeld door tommy en is inbegrepen in de prijs. Voor meer info check je best even zijn facebook-pagina. Vanaf hier kan je ook contact opnemen en je trip boeken. Alles werd vlot geregeld en was tot in de puntjes in orde.

Cabarete scoort een 7,6 uit 10, op basis van 103 reviews