Sorteren

Reviews over Cabarete

Heerlijke strand vakantie.

Paola
    2-5-2018

Cabarete is een echt watersport dorp. Met veel kite en wind surf mogelijkheden. Ook golfsurfen is goed mogelijk net buiten Cabarete. Veel restaurantjes en bars op het strand. Alleen is het jammer dat de doorlopende weg nog dwars door Cabarete gaat. Erg veel verkeer. Een paar zeer goede bakkers. Erg fijn als je in een appartement zit. En ook goede ontbijt mogelijkheden op het strand. O.a. Voyvoy.

Graag nog een keer!

Caroliena
    3-3-2018

Heerlijk verblijf gehad. Afwisselende all inclusive met voor ieder wat wils. Kinderen (12 & 14) hebben genoten van het eten, animatieteam, spelletjes, de (wilde) golven en de excursies.

Zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft. Geen wanklank.

nooit meer

Erik
    23-2-2017

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam ook bij en in de winkels zijn ze niet vervelend. Je kunt goed eten bij Papi dat is zeker een aanrader.

De economie is er helaas aan het achteruit gaan.

Een plaatsje langs de weg,

Rani
    30-8-2016

Gezellig plaatsje, lintbebouwing aan de weg die ook langs het resort loopt. Het is te lopen, iets langer dan 10 minuten. Er zijn allemaal kleine winkeltjes met natuurlijk in de sieradenwinkel Larimar. Echt de moeite waard om er naartoe te lopen. Tussen de winkeltjes door heb je toegang tot restaurantjes etc. aan het strand.

Super gezellig

Bianca
    6-2-2016

Een gezellig plaatsje aan het strand gelegen. Je kunt gewoon aan het openbare leven deelnemen zonder gevaar. Leuke uitgaansgelegenheden van Engelse pub tot Dominicaans cafe. Voor elk wat wils. Prima kite- en surf gelegenheid.

Cabarete scoort een 7,9 uit 10, op basis van 103 reviews