Hotel Don Juan Beach Resort

Hotel Don Juan Beach Resort
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Don Juan Beach Resort voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Don Juan Beach Resort in het Nederlands

Heel goed.

Ada Villa
8-12-2015

Een mooie gezellige hotel met vriendelijke personeel. heb een leuke oude nieuw feest meegemaakt..

Gereisd met partner in december 2015

fantastis alles goed

thijs luc
21-12-2012

alles gewoon goed ben 3 weken daar geweest goed eten avonds lekkere schow en goede muziek alles was in orde behalve op het strand door iedere verkoper aangesproken dat was minder de rest was in orde

Gereisd met partner in november 2012

Prijs kwaliteit een 10

Eduard Gys
2-4-2011

mooi hotel , prachtig gelegen op het strand met kalme zee

Gereisd met vrienden in maart 2011

Driesterrenstrandhotel

Chris
24-11-2010

Goed gelegen, mooi strand, redelijk dichtbij Santo Domingo. Combinatie van culturele bezoeken, kennismaking met de Dominicaanse bevolking en strandvakantie mogelijk. Bepaalde excessen in Boca Chica zelf erbij te nemen.

Gereisd met partner in januari 1993

Voor mij geen tweede keer

Freeze
27-6-2010

let op beoordeling datum, let op wanneer u gaat november tot mei is het hoogseizoen, in juni en daarna heeft u kans op regen. Het strand is vol met verkopers vind ik nogal irritant, mij lijkt het raadzamer om naar Punta Cana te gaan of Bonaire of Curaçao. Boca Chica 2010 nog meer prostitutie zielig om te zien. Uitgaan met je vrouw of gezin is hier echt niet bij, Wij hebben het leuk gehad in juni 2010, met veel regen, maar deze reis met een gelukje gekregen. Hotel prijs kwaliteit OK laat de sterren maar zitten, eten is er genoeg ontbijt, lunch en diner maar niets in vergelijk met een all inclusief in Dubai of Turkije. Gezellig barretje is er niet je kunt terecht bij het grote zwembad en na 18.00 bij het kleine waar men vooral zich zelf aan entertainen is TV hard aan maar ook de muziek en als je geluk heb is er ook nog wel een die muziek op zijn telefoon heeft, deed mij nog het meest aan Pony Park Slagharen denken.

Gereisd met partner in juni 2010

prima, eenvoudig hotel

Anna
13-5-2009

Kleinschalig, eenvoudig resort. Kamers ruim, ietwat achterstallig onderhoud. Schoonmaak redelijk. Receptie personeel behulpzaam. Eten smakelijk, keus niet al te uitgebreid. Restaurant op de pier een aanrader. Medewerkers bediening zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in april 2009

2008

Tiny en Hub 29-1-2008 t/m 26-02-2008

we reisden vanuit dusseldorf ltu, 9 1/2 reisduur tot punta cana en dan nogeens 3 uurtjes met een taxie naar boca chica waar zich het hotel bevond.

het was voor ons de 1ste keer in de dominicanen.

als we het met een woord samen vatten :geweldig;

wij hadden gekozen voor hotel don juan niets vermoedend dus op reis maar wat we daar tegen kwamen was geweldig. mooie ligging mooie kamer(zie foto) mooi strand. Eten naar keus jawel zeer veel keuzen, en zeer goed verzorgt (kijk maar op onze foto) Goede bediening alles was er goed verzorgt. Intertaiment was goed altijd een lachend gezicht en zeer behulpzaam. Strand goed en mooi maar was voor ons2tjes te kort voor eens een stevige wandeling te maken. Over het algeheel gezien een zeer grote aanrader. Uitgaan s leven is voor iedereen anders maar wel leuk en wel oppassen. Uitstapjes vanuit het hotel zijn goed en prachtig verzorgd.aanrader is saona een eiland prachtig. Beslist terug naar dit hotel. AANRADER

Gereisd met partner in februari 2007
2007

Ik ben de eerste keren in 1984 en 1985 in Boca Chica geweest, toen stond er nog geen enkel hotel en vanaf 1993 t/m 1996 ben ik zes keer in Juan Beach geweest; in 1 woord perfect. Echt Bounty-vakantie. Als je het vanuit Nederland kon boeken, waren we ook dit jaar gegaan, maar helaas en dus wordt het dit jaar Mexico!

Gereisd anders in juni 2007
2005

mijn vriend en ik zijn er in okt 2002 geweest

Kelly eijlander
19-8-2005

mijn vriend en ik zijn er in okt 2002 geweest.

het hotel ligt aan een prachtige baai, dus geen golfslag. het water lijkt op kraan water, zo helder. verderop in zee liggen een paar kleine eilandjes. daar kun je zo naar toe zwemmen/ lopen om te snorkelen.

het is een mooi hotel niet super de luxe zoals het hamaca maar toch erg mooi. vanaf het terras/zwembad loop je zo het strand op.

het personeel is erg aardig. het eten is er ook erg lekker.

wij gaan zeker nog een keer terug naar boca chica.

Gereisd anders in augustus 2005

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Juan Beach Resort in Boca Chica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Juan Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.