Hotel Don Juan Beach Resort

5.5Voldoende

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Boca Chica

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 878p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Brussel zaventem
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

18 reviews over Hotel Don Juan Beach Resort

• 2019
    5Familia13-05-2019

Cavakes

Lekker eten , maar prijs en kwaliteit, niet in verhouding...

Gereisd met vrienden in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Ada Villa08-12-2015

Heel goed.

Een mooie gezellige hotel met vriendelijke personeel. heb een leuke oude nieuw feest meegemaakt..

Gereisd met partner in december 2015

• 8thijs luc 21-12-2012

fantastis alles goed

alles gewoon goed ben 3 weken daar geweest goed eten avonds lekkere schow en goede muziek alles was in orde behalve op het strand door iedere verkoper aangesproken dat was minder de rest was in orde

Gereisd met partner in november 2012

• 9Eduard Gys02-04-2011

Prijs kwaliteit een 10

mooi hotel , prachtig gelegen op het strand met kalme zee

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8Chris 24-11-2010

Driesterrenstrandhotel

Goed gelegen, mooi strand, redelijk dichtbij Santo Domingo. Combinatie van culturele bezoeken, kennismaking met de Dominicaanse bevolking en strandvakantie mogelijk. Bepaalde excessen in Boca Chica zelf erbij te nemen.

Gereisd met partner in januari 1993

• 7Freeze27-06-2010

Voor mij geen tweede keer

let op beoordeling datum, let op wanneer u gaat november tot mei is het hoogseizoen, in juni en daarna heeft u kans op regen. Het strand is vol met verkopers vind ik nogal irritant, mij lijkt het raadzamer om naar Punta Cana te gaan of Bonaire of Curaçao. Boca Chica 2010 nog meer prostitutie zielig om te zien. Uitgaan met je vrouw of gezin is hier echt niet bij, Wij hebben het leuk gehad in juni 2010, met veel regen, maar deze reis met een gelukje gekregen. Hotel prijs kwaliteit OK laat de sterren maar zitten, eten is er genoeg ontbijt, lunch en diner maar niets in vergelijk met een all inclusief in Dubai of Turkije. Gezellig barretje is er niet je kunt terecht bij het grote zwembad en na 18.00 bij het kleine waar men vooral zich zelf aan entertainen is TV hard aan maar ook de muziek en als je geluk heb is er ook nog wel een die muziek op zijn telefoon heeft, deed mij nog het meest aan Pony Park Slagharen denken.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Tiny en Hub13-03-2008

Tiny en Hub 29-1-2008 t/m 26-02-2008 we reisden vanuit dusseldorf ltu, 9 1/2 reisduur tot punta cana en dan nogeens 3 uurtjes met een taxie naar boca chica waar zich het hotel bevond. het was voor ons de 1ste keer in de dominicanen. als we het met een woord samen vatten :geweldig; wij hadden gekozen voor hotel don juan niets vermoedend dus op reis maar wat we daar tegen kwamen was geweldig. mooie ligging mooie kamer(zie foto) mooi strand. Eten naar keus jawel zeer veel keuzen, en zeer goed verzorgt (kijk maar op onze foto) Goede bediening alles was er goed verzorgt. Intertaiment was goed altijd een lachend gezicht en zeer behulpzaam. Strand goed en mooi maar was voor ons2tjes te kort voor eens een stevige wandeling te maken. Over het algeheel gezien een zeer grote aanrader. Uitgaan s leven is voor iedereen anders maar wel leuk en wel oppassen. Uitstapjes vanuit het hotel zijn goed en prachtig verzorgd.aanrader is saona een eiland prachtig. Beslist terug naar dit hotel. AANRADER

Gereisd met partner in februari 2007

• 8Bert17-06-2007

Ik ben de eerste keren in 1984 en 1985 in Boca Chica geweest, toen stond er nog geen enkel hotel en vanaf 1993 t/m 1996 ben ik zes keer in Juan Beach geweest; in 1 woord perfect. Echt Bounty-vakantie. Als je het vanuit Nederland kon boeken, waren we ook dit jaar gegaan, maar helaas en dus wordt het dit jaar Mexico!

Gereisd in juni 2007

• 8Kelly eijlander19-08-2005

mijn vriend en ik zijn er in okt 2002 geweest. het hotel ligt aan een prachtige baai, dus geen golfslag. het water lijkt op kraan water, zo helder. verderop in zee liggen een paar kleine eilandjes. daar kun je zo naar toe zwemmen/ lopen om te snorkelen. het is een mooi hotel niet super de luxe zoals het hamaca maar toch erg mooi. vanaf het terras/zwembad loop je zo het strand op. het personeel is erg aardig. het eten is er ook erg lekker. wij gaan zeker nog een keer terug naar boca chica.

Gereisd in augustus 2005

Hotel Don Juan Beach Resort info