Hotel BelleVue Dominican Bay

Hotel aan zeeWeer vandaag30°20°
Hotel BelleVue Dominican Bay
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor BelleVue Dominican Bay voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel BelleVue Dominican Bay in het Nederlands

Mooi hotel, eten ontzettend slecht

Sylvia
19-10-2015

Het hotel is mooi, personeel erg vriendelijk. Kijk uit met wat je eet, wij zijn een paar keer ziek geworden van het eten. Veel vlees en vis is nog rauw van binnen. Eten is niet lekker. Weinig variatie, veel rijstgerechten. Onze kamer was netjes schoon en werd elke dag schoongemaakt. All in clusive drankjes waren lekker, veel cocktails alcohol en alcoholvrij. Strand is nabijgelegen en erg mooi. Van de restaurants van het hotel moet je niks verwachten, je kan beter naar het buffet gaan, als iets dan niet lekker is kan je het makkelijk laten staan. Entertainment is ontzettend saai. Alleen de dansavond is leuk. Ligging van het hotel is goed, in het dorpje is niet veel te zien maar vaak niet ver rijden met excursies etc. De avonden waren erg saai, behalve het entertainment is er niet veel te doen, van de discotheek moet je niet veel verwachten. voor dit geld mag je niet teveel verwachten. Jammer dat het eten ontzettend tegenviel.

Gereisd met partner in juli 2015

Een ideale strand vakantie

Miches
25-5-2012

Het hotel is een aanrader als je even helemaal niks wilt doen

Gereisd met vrienden in februari 2012

toppertje love it

jolanda
19-6-2011

super hotel ben er vijf keer geweest.in orkaan george gezeten.best beangstigend.personeel werkt gewoon door terwijl ze hun huis als een kaartenhuis zagen instorten.de service gaat gewoon door.ik heb m,n hart verloren.jammer dat er niet meer op santa dominco gevlogen wordt( 30 minuten naar hotel)anders was ik zeker nog eens terug gegaan.ben op het hele eiland geweest maar dit is mijn toppertje

Gereisd met partner in januari 2011

Goed Hotel/ resort.

JJ.
28-8-2010

Eten en drinken is goed!! Bediening goed en vriendelijk. Bijboeken is goed mogelijk en betaal in dollars. Omgeving van de appartementen is lekker rustig s'avond, disco op het strand maar je hebt er geen geluidoverlast van. Alles is op het resort je hoeft er dus niet af maar is natuurlijk wel mogelijk. Voor kinderen is er ook genoeg te doen. Ik kom er wel weer. Mag van mij wel een ster erbij hebben.

Gereisd met partner in juni 2008

mooi en goed hotel

Antoinette
8-6-2010

Het is al bijna 2 jaar geleden dat we hier zijn geweest, het was een heel mooi hotel, fijn strand! Wat mij alleen tegenviel is overal de bewaking, maar dat schijnt normaal te zijn in deze landen.

Gereisd met vrienden in september 2008

leuke vakantie, ook met kinderen!!

mas
18-8-2009

Wij zijn net terug van dit hotel, en we hebben een goede vakantie gehad.

De reis van het vliegveld naar het hotel is zeer vermoeiend, duurt ong. 3 uur.

Dat valt een beetje tegen als je al 9 uur gevlogen hebt.

Hotel:

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De kamers worden netjes bijgehouden, het is geen 5 sterren kamer, maar wij hebben er goed kunnen slapen.

's avonds is er ook een animatie team die een show opvoert. ( ook leuk voor de kinderen)

Eten en drinken is er volop, en ook goed! Zelfs mijn dochter die moeilijk is met eten, heeft toch voldoende op.

Aanrader voor excursies: de Jeep Safari en naar het Bounty eiland Saona (deze kun je boeken in het hotel,tegen een goede prijs), met die laatste ga je met een catamaran naar het eiland en de speedboot terug.

Dit was een geweldige excursie, ook met kinderen!

Kortom hebben we een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Leuk hotel , niet bijzonder, maar dat moet je ook niet verwachten voor die prijs, heb dan ook meestal buiten de deur gegeten,alleen een kamer geboekt om te slapen en te ontbijten,rechtstreeks vliegen naar Santo Domingo. Dus eigenlijk een heerlijke vakantie gehad, wel anders dan opgesloten in een resort in Punta cana of puerta Plata, maar ik ga daar ook niet heen om opgesloten te worden. Voor de erst, nergens last van gehad, als je de plaatselijke bevolking helder maakt wat je wel of niet wilt, heb je geen last.

Kortom, ga over een tijdje weer terug

Gereisd alleenreizend in maart 2009
2008

Para Siempre

J Jansen
5-11-2008

Dominican Bay is een prachtig goed onderhouden en net Hotel, elke dag wordt schoongemaakt. Prima resaurant het eten is super... als je All incl boekt hoef je niet uit het resort om te eten. De bediening is erg vriendelijk en hulpvaardig. Even de weg over en de loopbrug over naar het prive strand.. let wel op je spullen er loopt wel politie maar toch.. daar heb je ook een buffet waar je kunt eten en drinken sin alcohol is gratis..

Ongeveer 20 minuten rijden van Santo Domingo, mooie stad veel te zien.. bv colonial zone.

Ik ga er zeker weer heen.

Dios te bendiga... amigos..

Gereisd alleenreizend in november 2008

Vlakbij strand én uitgaansleven

Johannes
27-8-2008

Mensen die in Punta Cana aankomen zijn inderdaad lang onderweg, maar dit hotel ligt slechts op 10 minuten afstand van ¨Las Americas¨ het vliegveld van Santo Domingo: een stuk snelweg en dan door het stadje Boca Chica heen.

Goed hotel, grote kamers met twee kingsize bedden per kamer, zwembaden top, eten goed en gevarieerd.

Ga 20 september weer voor drie weken met vrouw en twee dochters naar de Dominicaanse Republiek, maar heb alleen de vlucht geboekt.

De laatste week ga ik echter beslist weer in dit hotel genieten.

Gereisd familie in augustus 2008

Dichtbij vliegveld en Santo Domingo

Hans Roovers
27-8-2008

Dit hotel is een goede uitvalsbasis voor als je de eerste keer naar de Dominicaanse Republiek gaat om het land een beetje te leren kennen.

Daarna zoek je voor je volgende vakantie een goedkoop ticket via internet en zoek zelf je hotelletjes (ca. 10 € per kamer per nacht) met een goede reisgids.

Een van de meest veilige landen waar ik ben geweest, met uiterst vriendelijke bevolking, goedkoop openbaar vervoer, lekker eten en veel muziek en dans.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BelleVue Dominican Bay in Boca Chica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BelleVue Dominican Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.