KinderhotelWeer vandaag32°24°
1,8

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Experience Hamaca Beach voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Be Live Experience Hamaca Beach in het Nederlands

Drama nooit meer

Esther
17-2-2018

Ik dacht dat we in Roemenië in het binnen land terecht waren gekomen. Zo smerig vies schimmel alles kapot geen warm water geen brood smorgens eet zaal te vies om er te eten. Koffie in bekertjes borden stuk stoelen te vies om op te zitten lig bedjes te vies om op te liggen en veel te weinig. Dit was echt een drama 3000 euro voor 10 dagen 8 nachten. Ik heb een rot vakantie gehad niet te vergeten kakkerlakken en vlooien van de katten

Gereisd Met partner in februari 2018

Goede service maar verouderd hotel.

fam Van San
1-5-2017

Het personeel is hulpvaardig en het eten viel zeker goed mee en is gevarieerd. De classificatie van een 4-sterrenhotel is qua kamer niveau echter niet juist, dit is eerder een 3 sterrenhotel. We hadden eerst een slechte kamer waar de airco niet afgezet kon worden en er allerhande in de kamer niet ok was (eerder 2 sterren kamer) maar via de reisbegeleider een betere kamer gekregen de dag erna. Het animatieteam is zeker goed. Als je als luchthaven van Punta Cana land hou er dan ook rekening met een transfertijd van een 2h naar het hotel.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit en nooit meer!

Paul
6-11-2016

Be Live Hamaca Boca Chica was zwaar teleurstellend. Het hotel is geen 5 Sterren waard. De receptie is oud en smerig. Lift deuren smerig. Onvriendelijk gebouw, het is een doolhof. Kapotte en los zittende tegels op de gangen. Smerige stikkende Vochtige kamers. Kamer werd niet goed schoon gemaakt. Geen schone handdoeken elke dag, hier moest je steeds om vragen. Personeel is onvriendelijk en ongemotiveerd. Dit werd ook door enkele zelf bevestigd. Bij uitchecken werd door de receptie verteld dat van de 66 gasten er misschien maar 1 positief is. Er worden hoertjes meegenomen door gasten. Oude versleten handdoek waar je 20 US dollar borg voor moet betalen. Het eten viel tegen. Weinig variaties. En erg zout.

Ik kan nog wel doorgaan.

Conclusie: nooit en nooit meer!!!

Gereisd Met partner in oktober 2016

BeachCheck

Slechtste hotel ooit geboekt in de Caribean

Haidy
30-10-2016

Oud, vies, personeel onvriendeijk, je wordt niet serieus genomen Gedateerd, eten waardeloos!! NOOIT MEER!!!

Gereisd Met partner in oktober 2016

Nooit meer, onze grooste tegenvaller in Caraïben

Fam. Lammers
5-1-2016

Goed weer Eten slecht, smerige kamers en niet compleet en oud en gammel. Personeel niet klantvriendelijk alleen bij het wapperen met dollars! Te weinig personeel in buffet restaurant, smerige tafels en werden niet op tijd afgeruimd voor volgende gasten. Lange reistijd van het vliegveld naar Boca Chica. Slechte staat resort, er wordt gerepareerd met de "kwast"

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015
2008

perfecte uitvalsbasis voor sight seeing

Joyce
18-10-2008

Vanuit Boca Chica kun je uitstapjes maken naar de rest van het land. De belangrijkste steden en bezienswaardigheden zijn in de buurt.

Minder geschikt voor een luie, luxe strandvakantie. Het strand van het hotel is oke, maar mist sfeer. Het stuk strand waar de Dominicanen zelf komen, ernaast, is veel gezelliger. De zee is ondiep en kalm, ideaal voor kinderen.

Gereisd Met partner in oktober 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Experience Hamaca Beach in Boca Chica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Experience Hamaca Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.