We hebben een aantal aanbieders voor Boca Chica voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Boca Chica voor je op een rij gezet:

Reviews over Boca Chica

Goede service maar verouderd hotel.

fam Van San,
    1-5-2017

Het personeel is hulpvaardig en het eten viel zeker goed mee en is gevarieerd. De classificatie van een 4-sterrenhotel is qua kamer niveau echter niet juist, dit is eerder een 3 sterrenhotel. We hadden eerst een slechte kamer waar de airco niet afgezet kon worden en er allerhande in de kamer niet ok was (eerder 2 sterren kamer) maar via de reisbegeleider een betere kamer gekregen de dag erna. Het animatieteam is zeker goed.

Als je als luchthaven van Punta Cana land hou er dan ook rekening met een transfertijd van een 2h naar het hotel.

Gereisd met partner in april 2017

heerlijk!!!

gabi,
    20-8-2012

Mijn vrouw en ik zijn hier in november 2000 getrouwd.

Alles was goed geregel we kregen een assistent toegewezen die alles regelde!

het eten was heerlijk wij denken hier nog vaak aan terug.

Gereisd met vrienden in november 2000

Een ideale strand vakantie

Miches,
    25-5-2012

Het hotel is een aanrader als je even helemaal niks wilt doen

Gereisd met vrienden in februari 2012

toppertje love it

jolanda,
    19-6-2011

super hotel ben er vijf keer geweest.in orkaan george gezeten.best beangstigend.personeel werkt gewoon door terwijl ze hun huis als een kaartenhuis zagen instorten.de service gaat gewoon door.ik heb m,n hart verloren.jammer dat er niet meer op santa dominco gevlogen wordt( 30 minuten naar hotel)anders was ik zeker nog eens terug gegaan.ben op het hele eiland geweest maar dit is mijn toppertje

Gereisd met partner in januari 2011

Zeer relaxed

katinka_meisters,
    14-1-2011

Een verlate huwelijksreis. Zeker een aanrader, maar buiten het complex is weinig te beleven en werd ook afgeraden ivm de veiligheid. 2 excursies naar Santa Domingo en een bountyeiland gemaakt.

Gereisd met partner in november 1995