We hebben een aantal aanbieders voor Boca Chica voor je op een rij gezet:

vakanties Boca Chica

We hebben een aantal aanbieders voor Boca Chica voor je op een rij gezet:

Reviews over Boca Chica

personeel ok, maar slechte service van hogere hand

Mireille,
    17-3-2018

Hotel Zapata in Boca Chica. Receptioniste dame/personeel van ontbijt vriendelijk. Verder van tevoren mail contact gehad en gebeld alvorens een reservering bij dit hotel te maken. Dit, omdat ik in een rolstoel zit. Zij vinden het rolstoel toegankelijk, maar dat is het absoluut niet!!! Bij entree al 2 traptreden wat niet zichtbaar is op foto, kamer te klein voor rolstoel. Kan er niet in keren en ook zeer hoge stoep om naar de kamer te kunnen. Verder net te smal pad richting strand voor rolstoel. Verhoging bij douche. Na 1 overnachting doorgegeven dat wij een ander hotel zoeken dat wel rolstoelvriendelijk is. Toen begon de ellende omtrent teruggave geld. Uiteindelijk na 4 dagen(2 verschillende dagen een kopie van mijn paspoort gemaakt) pas restant minus 1 overnachting ontvangen. Dit hotel vraagt bij reservering 50% aanbetaling, vandaar van tevoren info ingewonnen en toch slecht ingelicht! En daarna ook nog moeilijk doen voor teruggave.

Gereisd met partner in maart 2018

Goede service maar verouderd hotel.

fam Van San,
    1-5-2017

Het personeel is hulpvaardig en het eten viel zeker goed mee en is gevarieerd. De classificatie van een 4-sterrenhotel is qua kamer niveau echter niet juist, dit is eerder een 3 sterrenhotel. We hadden eerst een slechte kamer waar de airco niet afgezet kon worden en er allerhande in de kamer niet ok was (eerder 2 sterren kamer) maar via de reisbegeleider een betere kamer gekregen de dag erna. Het animatieteam is zeker goed.

Als je als luchthaven van Punta Cana land hou er dan ook rekening met een transfertijd van een 2h naar het hotel.

Gereisd met partner in april 2017

Heel goed.

Ada Villa,
    8-12-2015

Een mooie gezellige hotel met vriendelijke personeel. heb een leuke oude nieuw feest meegemaakt..

Gereisd met partner in december 2015

fantastis alles goed

thijs luc ,
    21-12-2012

alles gewoon goed ben 3 weken daar geweest goed eten avonds lekkere schow en goede muziek alles was in orde behalve op het strand door iedere verkoper aangesproken dat was minder de rest was in orde

Gereisd met partner in november 2012

heerlijk!!!

gabi,
    20-8-2012

Mijn vrouw en ik zijn hier in november 2000 getrouwd.

Alles was goed geregel we kregen een assistent toegewezen die alles regelde!

het eten was heerlijk wij denken hier nog vaak aan terug.

Gereisd met vrienden in november 2000
Boca Chica scoort een 7,6 uit 10, op basis van 15 reviews