Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

In Viva Wyndham Dominicus Beach is het altijd gezellig. Minder geschikt wanneer je graag op jezelf bent, want levendig is het hier de hele dag door. Zo is er een theater waar shows en musicals worden opgevoerd. Wyndham Dominicus Beach is een all-inclusive resort waar de pizzeria 24 uur per dag geopend is. Na een minuut lopen sta je op het strand.

105 reviews over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach

• 9Heleen 26-07-2015

Geweldig mooi resort.

Prachtig resort . Grote kamers met elke dag 2 flessen water.
    Prachtig strand met voldoende bedden. Heerlijk en afwisselend eten. Vriendelijk personeel, spreekt alleen Spaans.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Leny Versteeg03-04-2015

Heerlijk resort aan zee.

Onze vakantie in viva windham dominicus beach was geweldig. We hadden een super zeezichtbungalow, vlak bij La Rocca. Terrasje met ligstoelen en met apart stukje met lekkere stoelen. Bij la rocca 's ochtends heerlijk ontbijten en later heerlijk lunchen. Een paar keer a la cart gegeten, erg lekker en voldoende keus. Probeer om 18.15 uur te reserveren zodat je van een zonsondergang kunt genieten. Het ligt prachtig direct aan de zee. Het resort is keurig netjes, prima onderhouden. Het strand is heel mooi, loopt heel ligt af. Water is kraak helder, je kunt de vissen zo zien. Ga zeker snorkelen, vooral bij de rotsen er zijn heel veel vissen (verschillende soorten: trompetvis, octopus, pijlstaartrog etc). Het personeel is over het algemeen vriendelijk. Dominicus is erg klein, maar er zijn leuke winkeltjes om even te bezoeken. We hopen hier nog eens terug te komen, het is een super plek.

Gereisd met partner in maart 2015

• 8zonnestraal11231-01-2015

Vanwaar de slechte oude recensies?

Eindelijk eens een eerlijke reactie over dit hotel van een enthousiaste vakantieganger! Ik ben 3 keer op de Dominicaanse geweest en eind 2014 voor het eerst op Viva Wyndham Beach. Volgende maand wordt mijn 2e verblijf in dit hotel omdat het zo goed is bevallen ondanks de ontzettend slechte en oude recensies hier. Ontzettend Asociaal hotel? Asociale Italianen? Er zijn inderdaad erg veel Italianen maar die zijn niet asociaal die kijken hooguit alleen maar in elke spiegel of camera maar zijn rustig en laten iedereen met rust. Auto's met luidspeakers die continue rondrijden? Ik ben hier 16 dagen geweest en er is geen enkel gemotoriseerd voertuig 1 meter het resort op gegaan, echte onzin! Continue geluidsoverlast?2 x per dag wordt er 1 uurtje muziek gedraaid door het entertainment team. Dit zijn leuke zomerhits. voor de rest is het de hele dag stil op af en toe in de avond een live bandje na voor korte duur. Slecht eten? Er zijn 5 restaurants te reserveren die gewoon erg goed eten serveren.

Gereisd met partner in november 2014

• 8Bas en Tom18-01-2014

Prima hotel

Prima hotel ik weet niet wat andere mensen zeuren lig denk ik aan hun zelf. Prima eten voor elk wat wils. Veel animatie doe je niet is het ook prima. Je kan eten bij verschillende restaurants wel van te voren reserveren. En ja er zijn veel Italianen maar daar heb je geen last van beter dan de Russen en Nederlanders die zijn vaak erger dan andere gasten. Italianen laten je in je waarde. Dus ik zeg gewoon boeken anders een hotel boeken voor 2500 euro per persoon dan heb je nergens last van alleen dan betaal je de hoofdprijs. Wij hebben ons prima vermaakt en heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in januari 2014

• 1Floortje13-06-2013

Verschrikkelijk en asociaal

Liggend aan 1 van de mooiste locaties van de DR, echter wat een verschrikkelijk hotel. Lawaai (rondrijden met auto's met luidsprekers erop), opdringerige animatie en asociaal personeel waarvan 1 van de bewakers zelfs zijn middelvinger tegen ons heeft opgestoken toen we vriendelijk vroegen of we van ons eigen hotel een stukje konden lopen langs het strand. Nee, volgende keer boeken we gewoon Iberostarhotel, wat ernaast ligt, want dat zag er stukken mooier uit, hebben we diverse mensen van gesproken en waren allemaal van een hele andere planeet dan waar personeel van Wyndham van was. Recensies van Iberostar zijn ook vele malen beter, jammer dat we dat tevoren niet hebben gelezen.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Alischa 29-05-2013

Heel mooi resort! nadeel de italianen

Wij zijn sept 2011 voor de eerste keer naar de DR geweest, Bij aankomst schrok ik wel een beetje van de armoede in dit land. De reis naar het resort ( was in de avond) is best spannend, ze rijden als gekken, veel inhalen,rood is bij hun gewoon groen ! veel zwerfhondjes echt een zielig aanblik! Eenmaal in het resort kom je echt in pracht en praal terecht hele mooie tuinen! personeel werkt elke dag hard om de tuinen bij te houden dit voor 200 dollar pm. Het is een super mooi resort , minpuntje aan de DR is dat je niet in je eentje buiten het resort moet gaan, en er zijn ontzettend veel Italianen en het is helemaal op hun gericht. Eten is prima veel restaurantjes ik raad I'll Palco aan ! Kamers worden mooi schoongemaakt, genoeg animatie kortom voor max 10 dagen een prima resort !

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 6paulienvandeworp30-04-2013

animatietijgers: doen/rustzoekers: niet doen

Zoals gezegd, als je van rust houdt.. nooit hier boeken. De animatie is zeker 12 uur per dag ontzettend actief. Maar als je houdt van een resort dat je motiveert om ontzettend aktief te zijn heb je het hier zeker heel erg naar je zin. Een ondergewaardeerd item van dit resort zijn de tuinen. De dames en heren die dit voor hun rekening nemen verdienen een lintje. De tuinen zijn namelijk fantastisch en worden ook dito onderhouden. In internationale bewoordingen: Fantastic Gardens!!! En dan nog dit: houd van de resort kat(ten) en voer ze! Het is immers allemaal all inclusive in dit resort dus neem een hamburgertje mee want anders worden ze weggegooid (amerikaanse regels) & denk ook aan de kamermeisjes (fooi = 2 dollar per dag is toch wel het minste, je krijgt er geweldige kunstwerken voor terug)

Gereisd met partner in april 2013

• 7karinbos.123-12-2012

prima vakantie, maar hoeft niet nog een keer

wij zijn hier vorig jaar in september geweest. Na aankomst op het vliegveld moet je nog en behoorlijk stuk in een busje zitten om op de plaats van bestemming aan te komen. De chauffeur rijd zo roekeloos dat je er spontaan wagenziek van word. Eenmaal aangekomen kregen we de sleutel van onze bungalow (die overigens prima was en schoon) Helaas moesten we meer als 3x terug door de stromende regen, omdat de sleutelkaart niet werkte...hierbij werden echter niet vriendelijk geholpen. Dit euvel bleef overigens gedurende de hele vakantie bestaan. beetje jammer! het complex is prachtig, en je kan overal heerlijke strandbedjes vinden. Idd veel Italianen, die vrij luidruchtig zijn, maar daardoor wel in de ochtend heerlijke koffie(die moet je niet in het restaurant halen, maar buiten aan de bar) Verder was het eten vrij eentonig.. en snel afgekoeld. niet my cup of tea zeg maar. Al met al een prima vakantie gehad, maar nadat er een vogelspin om onze kamer zat, waren we er wel klaar mee ;-)

Gereisd met partner in september 2011

• 7Ellen Wesdorp30-08-2012

Prima, waar voor je geld

Prima verblijf gehad, alle waar voor z'n geld. Dus geen overdreven luxe verwachten. Het eten was veel en van aardige kwaliteit. Echt buffet, dus alles is al voorgekookt. Je moet wel tegen al die Italianen kunnen want die komen er al jaren met hele families.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Fam. Derksen06-08-2012

Zeer mooie plek om heerlijk te relaxen!

Wij hadden een huisje op het strand en we hebben hierin een goede keuze gemaakt, top locatie. Moest wel een bed bijgeplaatst worden want voor onze dochter was geen bed, maar dit werd snel verholpen. Het personeel is erg vriendelijk en bij de receptie kun je goed uit de voeten met engels. Er waren veel wespen rondom de bar en het personeel had hier erg last van. Het eten is heel goed en volop keus in diverse gerechten er zat altijd iets bij wat ook onze dochter erg lekker vond, de lunch was voor ons wel het meest favoriet. Restaurant El Rocca hebben we vaak bezocht en gonoten van het eten en van het super uitzicht! Dit restaurant en een Mexicaans restaurant kun je kosteloos reserven (max 3 x pw). Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt en je bed opgemaakt tevens krijg je flesjes water aangevuld. In dit resort zitten heel veel Italianen samen met nog een stel vormden we de enige Nederlanders en hebben we ons prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach info