Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

In Viva Wyndham Dominicus Beach is het altijd gezellig. Minder geschikt wanneer je graag op jezelf bent, want levendig is het hier de hele dag door. Zo is er een theater waar shows en musicals worden opgevoerd. Wyndham Dominicus Beach is een all-inclusive resort waar de pizzeria 24 uur per dag geopend is. Na een minuut lopen sta je op het strand.

105 reviews over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach

• 7Monique25-06-2016

heerlijke vakantie

Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad.Het hotel ligt in een prachtig onderhouden tuin, het enige nadeel zijn de randjes van de paden hier kun je heel makkelijk je enkel op verzwikken. De kamers zijn goed, wij hadden comfort. De schoonmaak is goed. Het eten in het buffet restaurant is werkelijk top, erg veel keus en iedere dag een thema. Het toetjesbuffet is helemaal top. Zeker een aanrader.

Gereisd in juni 2016

• 5koppel16-06-2016

nooit meer dit hotel

hotel heel verouderd,kamers toe aan renovatie airco lekt,herstelling resultaat= airco werkt niet meer! licht valt uit, wordt niet hersteld,vensters sluiten niet goed, toch bijbetaald voor superieur kamer

zwembaden waren wel goed voorzien van bedden

Gereisd met partner in juni 2016

• 9ronald22-05-2016

prachtig resort

kies niet voor de bungalow maar de hotelkamers

Gereisd met partner in maart 2016

• 10M.M.08-05-2016

prachtig resort,voor elk wat wils

Wij zijn net terug. Prachtig resort, groot complex, mooie goed onderhouden tuinen. Hadden een tuinbungalow, getroffen met de ligging, geen last gehad van lawaai. Vond de kamer van de bungalow niet te klein. Wat ben je nou op je kamer op zo'n mooie bestemming? Schoonmaak prima. Elke dag schone lakens, handdoeken, flesjes water voor tanden poetsen. Het strand is groot, je kan de drukte opzoeken maar er zijn ook rustigere plekjes op het strand. Genoeg ligbeddden. Aantal hele mooie zwembaden, niet overbevolkt. Overdag een aantal keer muziek, meestal voor de animatie. Ook daar niet aan gestoord. 's Avonds ook animatie, 1x liveband tijdens onze week. Erg leuk. Animatie in theater 1x even bijgewoond, beetje amateuristisch, maar op zich leuk. Ze doen hun best. Ook elke dag een ander thema aan animatie. Veel restaurants met goed eten. Buffetrestaurant, pizzeria, mexicaans restaurant etc. Aantal bars. Lekkere cocktails en goede koffie. Hardwerkend personeel, respect dan ook voor de mensen achter de bar en in de restaurants. Toeristen in diverse leeftijdscategorieen. Jong en oud, gezinnen. Veel Italianen, maar ook daar geen last van gehad. Op het resort aantal winkeltjes, wisselkantoor, pinautomaat. Touragentschap voor excursies. Buiten hotel in Dominicus zelf ook aantal leuke souvenirswinkeltjes. Je wordt wel aangesproken, maar niet als vervelend ervaren. Je kan gewoon over straat hier, zo ook in Bayahibe (4 km verderop)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Greetje08-05-2016

Geweldig, fantastisch, we hebben genoten!

Dit was onze eerste keer in de Dominicaanse Republiek. Dus we hebben geen vergelijking. We vonden het hier geweldig. We hadden een tuinbungalow naast elkaar geboekt, met ons gezin. Prachtig. We hadden een 2 onder 1 kap bungalow. Met een tussendeur in de bungalow. Kinderen elk een 2 pers. bed en wij hadden ook een heel groot bed. Bedden lagen prima. Verder groot, netjes en schoon. [Goed kunnen slapen, geen last van "lawaai"] We kwamen laat aan. Om ong. 23.30 uur. Er werd ons nog eten aangeboden, er werden nog verse pizza's gebakken. Het resort is prachtig. Alles zeer goed verzorgd, schoon en onderhouden. Het is groot, maar dat heeft ook voordelen. Je kunt er lekker rondlopen. Er zijn rustige [!!!], en drukke plekken [centrum/midden]. [Dus ook wat "lawaai" betreft.] Dat geld bij de bars en ook voor het strand en de zwembaden. ['s avonds leuke shows.] Strand bedjes genoeg! Strand, palmbomen en de zee, heerlijk! Je kunt heel ver lopen langs het strand, ook langs de andere resorts. Ook is het erg mooi om te snorkelen, veel vissen e.d. te zien. Catamaran, kajak, surfplank en funboard vrij te gebruiken. Daar is ook handdoek wissel, voor strand/zwembad. Personeel vriendelijk. Eten is heerlijk, elke dag wat anders, keuze in overvloed, variatie genoeg!! Geen klachten hierover. Lekkere drankjes en cocktails te krijgen. Gratis wifi in de lobby, vragen naar de inlog code. Bij erge drukte werkt het traag. Bij uitcheck, de hele dag nog all in. De koffers worden afgesloten bewaard. En voor je weggaat kun je nog douchen, schone handdoeken liggen klaar. We hebben nog leuke tripjes gedaan, via Ned. reisorganisatie, thuis te boeken. Vooral Saona, is aan te bevelen!! Kortom, het was fantastisch we hebben genoten!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 6Wouter01-05-2016

Veel lawaai, harde muziek overdag én 's nachts.

Wij waren verrast over het lawaai overdag en 's nachts. Veel harde muziek en het animatieprogramma ging door tot na middernacht. Wij werden weggedreund terwijl onze kamer aan de rand van het resort ligt. Wij wonen zelf in de binnenstad van een grote NL stad, dus zijn wel wat gewend. Hierdoor hebben wij niet goed kunnen slapen. Dit voldeed absoluut niet aan de verwachting en het verbaast mij dat touroperator niet duidelijk aangaf op de website dat dit een resort voor feestgangers is.

Gereisd met partner in april 2016

• 5Annick07-04-2016

Niet meer in dit resort

Veel lawaai, slecht eten, kleine kamers,

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 10mmeenink04-04-2016

Prachtig Resort, groot/waanzinnig veel te bieden

Prachtig Resort, groot maar waanzinnig veel te bieden

Onze eerste indruk was groot maar je vind de mensen er niet terug. Het resort heeft veel te bieden op gebied van watersport.entertainment maar vooral een prachtig strand. Ruime keuze uit restaurants; voor iedereen is er wel wat soms vooraf wel even reserveren.Bediening is super. Aan cocktails geen gebrek keuze genoeg in diverse bars. Het strand is prachtig veel palmbomen uiteraard wit stand met voldoende ligbedden en handdoeken wissel wanneer je wilt. In principe hoef je het resort niet af maar om het Dominicaanse leven te ervaren en even te ontsnappen aan alleen luie dagen wel doen dus. Je zit aan de mooiste kant van het eiland ervaar de markt en het leven in Hiqüey, de suikerrietvelden en het plaatselijke schooltje aldaar. Vergeet vooral niet iets mee te nemen voor de kinderen. Dit geldt ook voor mocht je naar Isla Saona gaan dit uitstapje boek je gemakkelijk vooraf vanuit Nederland. Deze locatie is een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2016

• 7B.B27-12-2015

Goed 4 sterren Hotel (Verouderde Kamers )

Prachtige locatie , super !!! Maar let op , je kunt verouderde kleine kamers krijgen . Eten goed , niet om naar huis te schrijven .

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Cynthia27-09-2015

Heerlijk!

Groot resort maar door de mooie tuinen en diverse zwembaden had je niet het gevoel dat het zo groot is. De a la carte restaurants waren prima. We hebben La Roca, Bambu en 25 geprobeerd. Het eten in het buffetrestaurant mag wat warmer geserveerd worden. De bediening was erg vriendelijk en de borden werden snel opgeruimd. Lunch in La Roca was beter en het restaurant is open air dus lekkere wind. Kamer (comfort) was prima, sanitair wat verouderd maar werd heel goed schoon gemaakt. Strand geweldig met veel bedjes en palmbomen om uit de zon te liggen.Goede shows om 21.45 u. Overal heel aardig personeel. Dorpje (Dominicus) klein met wat winkeltjes, locals erg aardig. . Bezoek ook het kleine sigarenwinkeltje/fabriekje in de 2e straat. De sigaren worden er zelf gemaakt en betaalbaar. Ik zou zeker nog eens terug gaan

Gereisd met vrienden in september 2015

Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach info