Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

In Viva Wyndham Dominicus Beach is het altijd gezellig. Minder geschikt wanneer je graag op jezelf bent, want levendig is het hier de hele dag door. Zo is er een theater waar shows en musicals worden opgevoerd. Wyndham Dominicus Beach is een all-inclusive resort waar de pizzeria 24 uur per dag geopend is. Na een minuut lopen sta je op het strand.

105 reviews over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach

• 2018
    7Fam. W18-06-2018

Goede ligging fijne centrale ruimtes jammer kamer

Het is een leuk hotel, met vriendelijke service en lekker eten en absoluut groot pluspunt was de ligging van de zee, er waren stukken zonder stroming en heel ondiep waardoor het heel kind vriendelijk is om aan het water te spelen (uiteraard onder streng toezicht van de volwassenen). De kamers waren iets gedateerd, de afvoer liep slecht door in de douche en voor het pasje van de deur moesten we 7x terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 9Maaike22-04-2018

Paradijs op aarde

Fantastische vakantie gehad! Het personeel was vriendelijk, leuke animatie voor jong en oud. Bijna elke avond een nieuw thema met muziek bij de hoofdbar. In de kamers is hier niets van te horen. Het eten was in alle restaurants heerlijk! a-la-carte is zeker aan te raden! De pizzeria is bijna 24 uur per dag geopend dus ideaal voor een late night snack. Het strand is Prachtig!!! Een van de mooiste stranden waar ik ooit ben geweest! Keuze uit 4 zwembaden elk met een eigen karakter (1 wat stillere, 1 met muziek, etc). Voor ieder wat wils!

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

6Jirte Jeurissen16-10-2017

Kan beter!

Wij waren dolenthousiast toen we aankwam op de dominicaanse republiek. Zoooo mooi! Het hotel gaf ook direct een eerste goede indruk. Prachtig domein. Verschillende zwembaden, bars, grote tuinen en natuurlijk die prachtige zee met wit strand. We genoten dan ook met volle teugen de eerste twee dagen. Tot dat de orkaan Irma richting de dominicaanse kwam. We kregen geen uitleg van het hotel, alles werd 2 dagen op voorhand binnen gehaald en alles sloot. Op de dag van de orkaan zelf was ook alles dicht, maar dat vonden we niet meer dan normaal. De dag na de orkaan was het schitterend weer. Het duurde 4!! dagen voor alles terug stond en alle zwembaden weer open waren.. dat is gewoon heel jammer als je zoveel geld betaald voor een vakantie. Dat het hotel niks kan doen als een orkaan komt, dat beseffen wij ook. Maar hoe ze er mee om gegaan zijn is gewoon héél jammer. Voor de rest wij hadden een superieure kamer die wel echt mooi en netjes was. Eten was iets of wat eentonig. Maar ga zeker de a la cart restaurants doen. deze zijn echt een aanrader!! Personeel vind ik wel niet al te vriendelijk, maar daar stoorden wij ons niet aan. Je moest bijvoorbeeld eerst spaans spreken voor je koffie kreeg.. Ook werden de tafels niet snel opgeruimd na het eten. Maar ochja, je bent op vakantie. dan heb je toch iets meer geduld ;) Kortom : het kon beter als het hotel iets meer professioneel was geweest. Ik zou wel niet meer terug gaan naar dit hotel, het was mooi maar ik vond het zijn geld niet echt waard.

• 8John en Sabine14-09-2017

Levendig Resort

Voor ons was dit de eerste x in de Dominicaanse Republiek. bij aankomst nogal een cultuurschok... De eerste kamer die we kregen was slecht. vieze lakens, verouderd en afgeleefd. Gelijk naar de receptie gegaan en binnen 10minuten stonden we in ons nieuwe Bungalowtje. Deze was erg schoon en niet afgeleefd.

Het is een gigantisch complex, hier kwamen wij pas achter na aankomst. Het bestaat uit 2 hotels, waarbij je wel van alles gebruik kan/mag maken. De Wifi is dramatisch. Snel overbelast en zo traag als het maar kan. Betaald is mogelijk maar 60 dollar per week per toestel.....reken uit je winst.

Het middelste (drukste) gedeelte van het hotel, is zo'n 14 uur per dag een disco, keiharde muziek veel animatie/dans gebeuren. Prima als je hier van houdt.

Wijzelf zaten wat meer aan de zijkant bij La Roca/visrestaurant. Hier heb je een prachtig zwembad met super uitzicht. Een wat rustigere eetgelegenheid, wat er ook nog gezelliger uitziet.

Animatie is top, strand is geweldig. (Hierdoor zullen we niet snel meer genoegen nemen met een minder strand helaas ;) ).

Het eten in het 'standaard' buffetrestaurant viel ons tegen, ook qua hygiëne. De á la carte waren erg goed en gezellig aangekleed.

Al met al denk ik redelijk conform de verwachtingen van een 3* hotel.

We hebben een heerlijke tijd verder gehad, helaas door tussenkomst van Irma werden alle excursies gecancelled. We gaan zeker nog een keer terug naar de Dominicaanse republiek.

Je kan trouwens gewoon het hotel verlaten geen enkel probleem. Wel krijg je een hoop irritante verkopers die je bijna letterlijk naar binnen trekken, en blijven roepen.

• 5Sabine12-09-2017

Véél te druk

Heel veel erg irritante aanwezige Italianen! Eten vonden wij weinig variatie en keuze voor zo'n groot resort. Ala cart was wel goed en goede bediening. Geen parasols op strand en middelste zwembad, en alles hutje op mutje! Er is wel een rustiger gedeelte met parasols maar heel vroeg (half8) al vol met handdoekje leggen. Kamer en bed goed maar badkamer had schimmel. Personeel heb ik echt veel beter meegemaakt op de Dom.Republiek dan op dit resort! Receptie spreekt Engels maar de rest totaal niet. Misschien leuk als je 20 bent en op zoek naar vertier en personeel waar je door versierd wil worden... NOOIT meer dit hotel!

• 8Eric&Marjo29-05-2017

Supper, maar zeer levendig (druk) hotel

Prijs kwaliteit zeer goed hotel, eerste kamer was zeer slecht hebben de volgende dag mits tussenkomst hostess touroperator een andere kamer gekregen die zeer goed was. Het strand is geweldig voor iedereen is er wel een plekje(rustig gedeelte en gedeelte waar gesport of gedanst werd) het eten was er voor een al in zeer goed. Het enige minpuntje voor ons was dat het er zo druk was dat je lang moest aanschuiven om een drankje elke keer weer, de fruitsappen zijn er niet te drinken, alle andere dranken zijn wel echt. wifi is er op bepaalde plaatsen wel traag, betaalde wifi is 60 dollar per week.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Fam. Gort22-01-2017

Heerlijk genoten!

Wij hadden een prima superior kamer met groot balkon (uitzicht strand en zee). Na aankomst was onze kamer eerst niet echt lekker schoon, maar dat is toen we het doorgaven bij de receptie daarna prima opgepakt. Voldoende keus in eten bij buffet of in restaurantjes. Schoon park, voldoende ligbedden en super handige handdoekenservice. Kan weinig negatiefs opnoemen, wij hebben 16 dagen heerlijk genoten!

Gereisd met partner in januari 2017

• 3Fred dammer24-12-2016

Niet duur en niet goed

Kakkerlakken op de badkamer. Kamers slecht gepoetst. Buffetten van slechte kwaliteit. Veel te groot. De supervips hebben wel veel luxe

Gereisd met partner in december 2016

• 9Henk & Dory16-11-2016

Droom

Een aanrader bungalow 1150 , dit is echt a room with a view , het lijkt een droom en dat is het ook . Je zit op je terras en je kijkt uit over een strak blaauwe zee er is veel te doen trapeze volleybal gym enz enz je hoft je niet te vervelen . Een tegenvaller het is daar omstreeks 30 graden en kom je weer in nederland is het 2 graden brrrrr .

Gereisd met partner in november 2016

• 3L&T10-10-2016

Nooit meer dit hotel!

Vreselijk groot massaal hotel, boek je een zee zicht bungalow krijg je een kamer waar de douche niet van werkt, ( klusjes mannen hebben nergens verstand van, van geen douche naar koude douche) de afvoer liep over iedere dag stond onze badkamer blank. Kakkerlakken... En vooral niet te vergeten een kluis die openstaat als je terug komt van excursie.

Personeel aan de receptie is niet behulpzaam na 8 dagen kwamen ze eindelijk naar onze kamer kijken en zagen ze dan uiteindelijk in dat deze kamer niet meer in staat was om hier te overnachten.

Het buffet restaurant is vreselijk, iedere dag pasta-pizza alles is gericht op Italianen en worden ook eerder geholpen dan Duitsers-Nederlanders-Franse.

WiFi kost 25 dollar voor 25u werkt alleen bij het WiFi center en niet over het hele hotel wat wel verteld word.

Aanrader boek je excursie bij Sea Fish! Op het resort is het 50 dollar duurder, en buiten het resort ook.

Aanrader: kies voor RIU keten!

Gereisd met partner in september 2016

Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach info