15 vragen over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach

• Maria, 03-07-2019 Rapporteren

Badlakens

Weet iemand hoe het zit met de badhanddoeken? Mag je die gratis lenen of is dat tegen betaling? Of toch meenemen van thuis? Alvast bedankt

• Irene, 01-07-2019 Rapporteren

Bungalow of standaard kamer

Ik lees veel over de Bungalows, zijn de standaard kamers ook prima?

• Henk, 26-07-2016 Rapporteren

tevreden

Waar kun je bediening blij mee maken behalve met geld .

• Henk Jager, 21-07-2016 Rapporteren

Valuta

Moet je EURO of DOLLAR meenemen , de zeezicht bungalows staan die echt bij het strand . Heeft iemand een prijsindicatie van de excursies ?

• Marijn, 21-06-2016 Rapporteren

Excursies boeken

Is het aan te raden excursies van te voren te boeken? Bijvoorbeeld via: http://mydominicanadventure.com

thomas, 30-06-2016

er is een nederlands excursie bureau in bayahibe. seavis. Goede excursies en leuk dat het ook nederlands is. Het hotel is niet goed. a la carte eten is erger dan dramatisch. mijn vriendin is ziek geworden en heeft 3 dagen ij het ziekenhuis gelegen door een parrasiet. eet geen sla en ongekookt voedsel.

• Trees, 15-05-2016 Rapporteren

vip

Ik lees dingen over een vip area bij dit hotel.. hoe krijg je daar toegang tot en wat zijn de eventuele meer kosten daarvan? Iemand ervaring hiermee?

• Nadine, 19-04-2016 Rapporteren

Kamers

Hoe zijn de superior kamers? Hebben deze ook zee zicht?

• chantalb89, 08-07-2015 Rapporteren

excursies

Kun je in het hotel ook excursies boeken? Ook zag ik dat seavistours leuke excursies op de site heeft staan, is het visitors centrum van deze organisatie in de buurt van dit hotel? En is deze organisatie ook aan te raden?

• Angie1990, 28-06-2015 Rapporteren

Avond entertainment/Gezellige bar

Is er savonds een gezellige bar open? Zijn hier elke avond shows?

• willie de greef, 10-03-2014 Rapporteren

restaurants

bij welke restaurants moet je bijbetalen en welke zijn gratis 'La Terraza' (buffet), 'La Roca' (mediterraans), 'Viva Mexico' (Mexicaans), '25' (Fusion), 'Atlantis' (Gourmet, tegen betaling) en 'La Pizzeria' (pizza's) (Italiaans)

Leny Versteeg, 03-04-2015

Dit klopt