Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°19°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Hacienda Dominicus voor je op een rij gezet:

245 reviews over Hotel Iberostar Hacienda Dominicus in het Nederlands

Wauw wat een topverblijf!

Michel Hendricksen en Manon de Lange
25-9-2016

Een top hotel dat aan onze verwachtingen aan alle kanten voldeed! Het eten is super uitgebreid en elke dag weer anders. Mensen die daar over zeuren sporen niet! De kamers zijn ruim en worden goed schoongehouden. Craribel bedankt voor je super inzet! Het personeel doet goed hun best om je een super vakantie te bezorgen, met name Victor onze vaste ober tijdens ons verblijf! Bedankt jongen!!! De aangelegde tuinen worden elke dag bijgehouden.

Denk er wel aan dat je een wereldstekker meeneemt en zonodig 2 ivm opladen telefoon ect. Eventueel ook omvormers want ze hanteren daar 110V.

Het enigste nadeel is het vele chloorgebruik in het zwembad. Lichte badkleding ( wit, ecru, enz) word knalgeel!

Dus een tip:neem donkere badkleding mee!

Verder alleen maar lof. We komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig !

Kim
5-9-2016

Wat een super hotel. Mooie, ruime kamers. Prachtig resort. Een minpuntje is dat het eten vaak lauw is i.p.v. warm. Maar er zijn meerdere bakplaten dus het probleem is zelf op te lossen. Diversiteit van het eten is heel goed. Altijd wel voor ieder wat wils. Eten bij de japanner is ook zeker een aanrader. Ook jammer dat er buiten het resort geen winkeltjes liggen. Dan moet je toch wel een stukje lopen om een winkelstraatje te vinden. Winkels sluiten ook om 21.00 uur. Als vaste vakantieganger van Turkije ben je gewend aan late sluitingstijden waardoor je 's avonds lekker kunt gaan snuffelen als het niet meer zo heet is. Het plaatsje Bayahibe kent voornamelijk restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prima accomodatie

Kuif
24-7-2016

Heen en terugreis via Duitsland een ramp. Nooit weer op die manier.

Prima kamer met prachtig uitzicht op de tuin. Helaas ook een hele slechte ervaring met de "dokteres" van het hotel. Voor een pijnlijke keel inderdaad een optie en wel naar de kliniek. Ook moeten tekenen dat we dat niet gingen doen. Doosje tabletten voor (achteraf) hooikoorts terwijl ik duidelijk had aangegeven dat dat n.v.t. was .

Kosten 45 dollar.

Was voor ons de 2e keer Bayahibe en daar blijft het bij.

Gereisd met partner in januari 2016

Heel goed

Marc
9-5-2016

Kamers, voorzieningen, eten voortreffelijk.

Let op met de dokter(es) in het hotel ! Had een verstopt oor, ging naar dokteres die 24/7 in hotel aanwezig is. Ze keek ernaar en zei dat er inderdaad een "verstopping" was, zij kon er niets aan doen maar zei dat ik naar kliniek moest voor stop er uit te laten halen. Toen ik niet wou (hele dag kwijt en kost fortuin) moest ik blad tekenen dat ik niet naar kliniek wou.

Heb naar mijn huisdokter in Belgie gebeld, gewoon 3 maal daags olie indoen en na 2 dagen lost de verstopping gewoon op en komt er vanzelf uit zei hij. Flesje olijfolie gekregen in restaurant, en inderdaad na 2 dagen was probleem over.

Hoorde van andere persoon met keelontsteking dat ze de dokteres 200 USD moest betalen voor doosje antibiotica (kost heir in Belgie 6 euro) !

Die dokteres wil iedereen naar kliniek sturen en is echt incompetent.

Gereisd met partner in mei 2016

echt een paradijs op aarde

Cor
2-5-2016

Mooie ruime opzet complex, mooi zwembad en helder zeewater.

Schoon, goed onderhouden, en een prachtige tuin.

Goed van eten, ruime keuze, met soms wat taai vlees.

Vriendelijk personeel.

Animatie team een beetje overdreven aandacht vragen.

Een must is dat je muggen spray koopt.

Een bezoekje aan lokale sigaren fabriekje is leuk.

Gereisd met partner in april 2016

Top!

Erwin
6-9-2015

Eén van de beste hotels op de Dom Rep , natuur, zee, strand zijn prachtig en de keuken is uitzonderlijk goed.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Een waar paradijs op aarde.

Henk en Gerda
29-12-2013

Prachtig hotel,met een grote tuin en een prachtig groot zwembad.

Eten geweldig goed en zeer vriendelijk persneel.

Een mooi strand wat elke dag schoon gehouden word,en er is een natuurlijk rif aangelegd voor te snorkelen.

Kamer groot en netjes en elke dag een verrassing wat zo nu weer opgemaakt hebben.

Je komt hier echt niets te kort,en kunt overal je eten en drinken halen.

We zijn in vele iberostar hotels geweest maar deze is voor ons nog het beste.

Vele gasten komen hier vaker dan twee keer terug.

Ons volgende bezoek aan de D R is zeker weer hier.

Gereisd met partner in december 2013
Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar Dominican Republic, 9-1-2014

Geachte klant,

Namens de hotelmanager de heer Amando Pozo, we bedanken voor de herziening op Zoover en voor het kiezen Iberostar Hacienda Dominicus.

We zijn erg blij om te weten dat uw verblijf in ons hotel was onvergetelijk dankzij de vriendelijkheid van onze medewerkers en onze gevarierde gastronomie. In Iberostar “geniet ervan een ster te zijn”.

helemaal het einde

martin en marijke
12-10-2013

wij zijn er nu voor de vierde keer geweest en gaan volgend jaar voor de vijfde keer dus toppie

Gereisd met partner in september 2013
Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar Dominican Republic, 23-10-2013

Geachte klant,

Bedankt voor het kiezen Iberostar Hacienda Dominicus voor uw vakantie en voor de herziening op Zoover.

Namens de hotelmanager, Amando Pozo, we zijn erg blij om te weten dat u hebt genoten van een onvergetelijk vakantie zoals is ons doel bij Iberostar Hotels en Resorts.

Gewoon geweldig

mevrouw de Kort
31-7-2013

Echt een top vakantie gehad op een top locatie. De mensen zijn heel erg vriendelijk en al vanaf de aankomst is alles er op gericht om voor jou de beste vakantie te verzorgen. In het complex is alles op loopafstand. Je kunt je niet vervelen. Snorkelen voor het hotel is prachtig en als je weer terug aan land bent kun je meteen wat drinken bij het lichthuis (Juan). De animatie is ook leuk, als je geen zin hebt laten ze je met rust, even goede vrienden. Het zwembad is netjes en overal waren ze bezig om alles in deze goede staat te houden. Van nieuwe tegeltjes tot een nieuwe likje verf. Je hebt uiteraard geen last van deze werkzaamheden.

Het eten is ook erg lekker en gevarieerd. Uiteraard allemaal anders dan we zijn gewend in Nederland, maar daar moet je gewoon voor open staan. De Ala carte restaurants zijn ons goed bevallen om eens wat anders te eten, maar gewoon prima.

Tot slot. Doe zeker een uitstapje naar Saona. Wij zijn met Wimoy geweest maar alles is wel prima.

Gereisd met partner in mei 2013
Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar Dominican Republic, 4-8-2013

Geachte klant,

Namens de hotelmanager, Amando Pozo, we bedanken voor de herziening op Zoover en voor uw trouw met Iberostar Hacienda Dominicus als uw vakantiebestemming.

We zijn blij om te weten dat u uitstekende vakantie onlangs genoten bij ons dankzij de vriendelijkheid van onze medewerkers. In het Iberostar ons doel is te zorgen voor een onvergetelijke vakantie aan onze lieven gasten als je zes keer hebt gewoond.

Topper

r.vanderleeden
23-3-2013

Het is een hele reis om er te komen (vliegen via Havana en dan twee uur met een busje vanaf Punta Cana) maar dan heb je ook wat. Accomodatie was tot in de puntjes verzorgd en het personeel was vrolijk en behulpzaam (hoewel de receptionist een stapje harder had kunnen lopen).

Hacienda is mooi aangelegd en ligt aan de Caribische Zee. Mooie plaatjes, maar het is niet zo idyllisch als Punta Cana met de witte stranden. Weinig woorden aan vuil maken: Hacienda staat voor kwaliteit.

Gereisd met partner in maart 2012

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Hacienda Dominicus in Bayahibe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Hacienda Dominicus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.