Hotel Dreams La Romana

• Kinderopvang
  • Sauna

110 reviews over Hotel Dreams La Romana

• 8Erwin de Jonge05-01-2020

Prima. Mooi hotel dat modern en strak is ingericht

Hilton la Romana (vh Dreams la Romana). Adults only ( familie in renovatie). Vele soorten muziek door elkaar heen in de openbare ruimten en erg hard. Strand prima, premium weinig toegevoegde waarde. Koffiebar 👍 24/7 geopend. Strak en modern ingerichte kamers. Personeel bijzonder gastvrij! Ligging ver van alles, alleen Bayahibe ligt op loopafstand. Hier is niet veel doen. Nu de familie-zijde wordt gerenoveerd is het s’avonds al druk bij restaurants, vraag me af of dit toeneemt bij geheel geopend hotel.

Gereisd met partner in november 2019

• 2018
    7Minal31-10-2018

Mixed feelings!!

Het was een mooi verblijf. Mooie ruime kamer met zeer vriendelijk personeel. Jammer was wel dat er ontzettend veel (asociale) Amerikanen waren die luidruchtig en veel drinkend in het Adults only gedeelte waren. Ook was het wel jammer dat de locals met Kids bij ons gedeelte mochten zwemmen terwijl wij veel moesten betalen voor deze Adults only vakantie. Dat was erg teleurstellend. Verder was eten prima. Elke dag waren er wel twee restaurants dicht van de 7 wat niet vooraf vertelt werd. En was het soms echt lang wachten voor een tafeltje. En sommige dagen wéér niet. De service bij het zwembad was top als je extra tip gaf aan het personeel en anders moest je net de juiste barman/vrouw treffen die jou zonder tip maar met een grote glimlach je drankjes kwam opnemen en brengen. Al met al een mix aan gevoelens deze vakantie, maar de zon, zee, stand en zwembad is erg fijn om te doen in het na seizoen! Wij kiezen volgende keer een ander hotel.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Kamoen14-04-2018

Alles was uitstekend verzorgd.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

4marie-jose25-12-2017

nooit meer

de muren van de kamers zijn flinterdun. je kunt gewoon de conversaties van de buren meeluisteren! het eten is zeer slecht! frieten niet gaar, groenten niet gekookt. ze willen je laten handtekenen voor benutten van bijvoorbeeld glijbaan in zwembad voor kinderen dat ze niet verantwoordelijk zijn voor ongevallen, geen probleem, logisch natuurlijk maar ondertussen staat er ook dat ze niet verantwoordelijk zijn voor bijvoorbeeld andere zaken zoals ziekte na nuttigen drank en voedsel. de locatie is heel mooi maar we zijn al 11 keer in de Dominicaanse geweest maar hebben nog nooit zo'n slecht hotel gehad! Ik zou dit vrienden afraden!!

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9Mario10-09-2016

Top vakantie !

Dit hotel bezochten mijn partner en ik voor de 1ste keer en zal deze review zeer objectief weergeven. Aankomst was op zen dominicaans nl hartelijk en gastvrij. We kregen dan ook onmiddellijk een glas champagne of cocktail bij aankomst in de receptie. Het is resort + tuin is mega groot en ligt pal in de natuur. De tuin is " perfect " en dagelijks onderhouden. Als je fooi wil geven , geef deze dan zeker aan de tuinmannen. De kamers zijn mooi (lees top voor dominicaanse) maar kunnen nog verbeterd worden. De hygiene in de kamer is goed maar kan beter. Soms zijn verse lakens niet proper en liggen er hier en daar soms dode insecten maar het personeel doet zeker zijn best om je te verwennen. Het eten op de hele resort is gewoon top van het buffetrestaurant tot de 8 a la cartes. Nergens maar ook nergens slecht gegeten. Animatie is goed en aanwezig, shows zijn beetje kinderachtig en niet professioneel. De live muziek is wel elke avond meer dan behoorlijk. Prijs/kwaliteit is dit hotel topper !

Gereisd met partner in september 2016

• 7zorba de griek29-08-2016

Niet slecht, ook niet top

Sluit mij aan bij de voorgaande commentaren. Hotel wordt héél goed onderhouden, maar is verouderd. Kamers worden 2 x daags opgemaakt, maar onder het bed wordt bvb niet gepoetst. Alles wordt gedaan om het imago hoog te houden, zo kan je geen 2 min in de lobby staan draaien of ze staan al bij je om te helpen. Hygiëne kan beter. Aan de ingang van het grote restaurant staan ze met ontsmettingsalcohol voor handen, maar de plastic onderleggers op tafels worden nooit afgewassen. Heb meerdere gasten zien "niezen", en ongebruikt bestek bleef gewoon liggen. Alles is goed, maar niet top. Kan ook niet in dit MEGA resort. De preffered club waar wij zaten is wel een aanrader, lekker rustig zwembad. Alles kost er afgrijselijk veel geld. Wij zijn er ziek geworden, en betaalden in de shop 3US$ per imodium pilletje !!! Het is wel het eerste hotel waar ik een coffee bar met echte baristas heb gezien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5tom en caroline02-05-2016

gewoon goed, niets meer! zwaar overprijst!

Het Hotel is heel groot en héél afgelegen. taxi nodig om iets te kunnen doen of zien.(half uur rijden)juist bayahibe ernaast maar das echt heel klein dorpje.We hadden adults only en dat was wel rustig. Maar het beloofde door te upgraden,is er niet gekomen.(krant,slippers, badjas etc..)maar wel duur bij betaald!! Eten is er genoeg en in variatie.Heel veel Amerikanen en Russen.(samenkomsten huwelijken en verjaardagsfeestjes) We hebben al vrij veel vakanties gedaan en dus weten we al een beetje ivm prijs/kwaliteit en voor ons zeker geen terugkeren.Als je naar daar gaat is het om echt aan t zwembad of strand te blijven want er is niets anders.Dus niet eens s avonds naar een stadje gaan wandelen of eens een dagje shoppen, geen waterpret met jetski,etc... wel leuk team aan t zwembad adults only, nl reynaldo, johhny en maybe!! en aan t buffet achim (waarvoor dank)`

Gereisd met partner in april 2016

• 9Christel12-11-2015

fantastisch !

Mooie zwembaden,mooi groot strand ,lekker eten ,goeie cocktails ,vriendelijk personeel ,proper overal , alleen onze kamer was een beetje verouderd maar het was proper en wat moesten we nog meer hebben !

Gereisd met partner in september 2015

• 10Eddy17-07-2015

Heel goed hotel,het is zijn sterren waard

vriendelijk personeel,top hygiene,goed eten en heel goede ligging

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Ellen06-05-2014

Stukje paradijs op aarde

Dit hotel ademt rust uit. En toch is er altijd beweging in het prachtig onderhouden resort. Personeel is zeer vriendelijk. Nog eens dikke complimenten voor onze Wedding planner Jenny. Zij heeft ons echt een droomhuwelijk bezorgd. Het eten is er super lekker en heel veel afwisseling. Een dik pluspunt is dat je niet moet reserveren in de a la carte restaurants. Je hebt er meestal plaats. En er zijn genoeg ligbedden op het strand. En de coctails zijn heerlijk. Het enige wat de kinderen misten was een klein schuifafje op de verhoogde plateau's aan het Infinity zwembad. Wij hadden een geslaagde huwelijksreis in de Dreams La Romana. Dank aan al het personeel

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Hotel Dreams La Romana info