Hotel Dreams La Romana

101 reviews over Hotel Dreams La Romana in het Nederlands

Mixed feelings!!

Minal,
31-10-2018

Het was een mooi verblijf. Mooie ruime kamer met zeer vriendelijk personeel. Jammer was wel dat er ontzettend veel (asociale) Amerikanen waren die luidruchtig en veel drinkend in het Adults only gedeelte waren. Ook was het wel jammer dat de locals met Kids bij ons gedeelte mochten zwemmen terwijl wij veel moesten betalen voor deze Adults only vakantie. Dat was erg teleurstellend.

Verder was eten prima. Elke dag waren er wel twee restaurants dicht van de 7 wat niet vooraf vertelt werd. En was het soms echt lang wachten voor een tafeltje. En sommige dagen wéér niet. De service bij het zwembad was top als je extra tip gaf aan het personeel en anders moest je net de juiste barman/vrouw treffen die jou zonder tip maar met een grote glimlach je drankjes kwam opnemen en brengen.

Al met al een mix aan gevoelens deze vakantie, maar de zon, zee, stand en zwembad is erg fijn om te doen in het na seizoen! Wij kiezen volgende keer een ander hotel.

Gereisd met partner in september 2018

Kamoen,
14-4-2018

Alles was uitstekend verzorgd.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

nooit meer

marie-jose,
25-12-2017

de muren van de kamers zijn flinterdun. je kunt gewoon de conversaties van de buren meeluisteren! het eten is zeer slecht! frieten niet gaar, groenten niet gekookt. ze willen je laten handtekenen voor benutten van bijvoorbeeld glijbaan in zwembad voor kinderen dat ze niet verantwoordelijk zijn voor ongevallen, geen probleem, logisch natuurlijk maar ondertussen staat er ook dat ze niet verantwoordelijk zijn voor bijvoorbeeld andere zaken zoals ziekte na nuttigen drank en voedsel.

de locatie is heel mooi maar we zijn al 11 keer in de Dominicaanse geweest maar hebben nog nooit zo'n slecht hotel gehad! Ik zou dit vrienden afraden!!

Gereisd met vrienden in december 2017

Top vakantie !

Mario
10-9-2016

Dit hotel bezochten mijn partner en ik voor de 1ste keer en zal deze review zeer objectief weergeven. Aankomst was op zen dominicaans nl hartelijk en gastvrij. We kregen dan ook onmiddellijk een glas champagne of cocktail bij aankomst in de receptie. Het is resort + tuin is mega groot en ligt pal in de natuur. De tuin is " perfect " en dagelijks onderhouden. Als je fooi wil geven , geef deze dan zeker aan de tuinmannen. De kamers zijn mooi (lees top voor dominicaanse) maar kunnen nog verbeterd worden. De hygiene in de kamer is goed maar kan beter. Soms zijn verse lakens niet proper en liggen er hier en daar soms dode insecten maar het personeel doet zeker zijn best om je te verwennen. Het eten op de hele resort is gewoon top van het buffetrestaurant tot de 8 a la cartes. Nergens maar ook nergens slecht gegeten. Animatie is goed en aanwezig, shows zijn beetje kinderachtig en niet professioneel. De live muziek is wel elke avond meer dan behoorlijk. Prijs/kwaliteit is dit hotel topper !

Gereisd met partner in september 2016

Niet slecht, ook niet top

zorba de griek
29-8-2016

Sluit mij aan bij de voorgaande commentaren. Hotel wordt héél goed onderhouden, maar is verouderd. Kamers worden 2 x daags opgemaakt, maar onder het bed wordt bvb niet gepoetst. Alles wordt gedaan om het imago hoog te houden, zo kan je geen 2 min in de lobby staan draaien of ze staan al bij je om te helpen. Hygiëne kan beter. Aan de ingang van het grote restaurant staan ze met ontsmettingsalcohol voor handen, maar de plastic onderleggers op tafels worden nooit afgewassen. Heb meerdere gasten zien "niezen", en ongebruikt bestek bleef gewoon liggen. Alles is goed, maar niet top. Kan ook niet in dit MEGA resort. De preffered club waar wij zaten is wel een aanrader, lekker rustig zwembad. Alles kost er afgrijselijk veel geld. Wij zijn er ziek geworden, en betaalden in de shop 3US$ per imodium pilletje !!! Het is wel het eerste hotel waar ik een coffee bar met echte baristas heb gezien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

gewoon goed, niets meer! zwaar overprijst!

tom en caroline
2-5-2016

Het Hotel is heel groot en héél afgelegen. taxi nodig om iets te kunnen doen of zien.(half uur rijden)juist bayahibe ernaast maar das echt heel klein dorpje.We hadden adults only en dat was wel rustig. Maar het beloofde door te upgraden,is er niet gekomen.(krant,slippers, badjas etc..)maar wel duur bij betaald!! Eten is er genoeg en in variatie.Heel veel Amerikanen en Russen.(samenkomsten huwelijken en verjaardagsfeestjes) We hebben al vrij veel vakanties gedaan en dus weten we al een beetje ivm prijs/kwaliteit en voor ons zeker geen terugkeren.Als je naar daar gaat is het om echt aan t zwembad of strand te blijven want er is niets anders.Dus niet eens s avonds naar een stadje gaan wandelen of eens een dagje shoppen, geen waterpret met jetski,etc...

wel leuk team aan t zwembad adults only, nl reynaldo, johhny en maybe!!

en aan t buffet achim (waarvoor dank)`

Gereisd met partner in april 2016

fantastisch !

Christel
12-11-2015

Mooie zwembaden,mooi groot strand ,lekker eten ,goeie cocktails ,vriendelijk personeel ,proper overal , alleen onze kamer was een beetje verouderd maar het was proper en wat moesten we nog meer hebben !

Gereisd met partner in september 2015

Heel goed hotel,het is zijn sterren waard

Eddy
17-7-2015

vriendelijk personeel,top hygiene,goed eten en heel goede ligging

Gereisd met partner in juli 2015

Stukje paradijs op aarde

Ellen
6-5-2014

Dit hotel ademt rust uit. En toch is er altijd beweging in het prachtig onderhouden resort. Personeel is zeer vriendelijk. Nog eens dikke complimenten voor onze Wedding planner Jenny. Zij heeft ons echt een droomhuwelijk bezorgd. Het eten is er super lekker en heel veel afwisseling. Een dik pluspunt is dat je niet moet reserveren in de a la carte restaurants. Je hebt er meestal plaats. En er zijn genoeg ligbedden op het strand. En de coctails zijn heerlijk. Het enige wat de kinderen misten was een klein schuifafje op de verhoogde plateau's aan het Infinity zwembad. Wij hadden een geslaagde huwelijksreis in de Dreams La Romana. Dank aan al het personeel

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Geweldig hotel. Aanrader!

Maggy
23-1-2013

De service, de vriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel is uitstekend! Mooie kamers, hele goede restaurants en een prachtig strand! Veel entertainment waar je al dan niet kan aan deelnemen. Kijken is ook al leuk. Alles samengevat, een heerlijk hotel voor een zalige strandvakantie!

Gereisd met partner in december 2012

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dreams La Romana in Bayahibe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dreams La Romana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.