Hotel Be Live Canoa

6.4Voldoende

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Bayahibe

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.202p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.4Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

143 reviews over Hotel Be Live Canoa

• 9Sander15-10-2008

Prima hotel voor zorgeloze vakantie

Wij hebben hier afgelopen week een heerlijke vakantie gehad. De transfer vanaf het vliegveld viel tegen (twee uur), maar was het dubbel en dwars waard!! Eten prima, schone kamer (niet nieuw, wel schoon), geweldig personeel, leuke excursies enz. enz. Aanrader voor iedereen. En... vergeet niet te vragen naar de vitamine R.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8nathalie en jan05-10-2008

geweldig

wij , mijn man en ik ,zijn net 2 weken terug van dit fantastische resort , wij begrijpen totaal de negative berichten hierover niet , er was niks aan te merken op dit resort , zo goed als alle kamers zijn inmiddels gerenoveerd , wij gaan zeker nog eens terug .

Gereisd met partner in oktober 2008

• 5piet01-10-2008

Nate boel

Op Maandag anangekomen na een periode van veel regen. Alles stond blank, electriciteit uitgevallen. Geen warm water. Na verloop van tijd wel weer electra in hoofdrestaurant en receptie, op de kamers niet. Na twee dagen door reisorganisatie geevacueerd naar ander resort in Bavaro. Algemene indruk: Men maakte zich niet erg druk om de gastenm, was minder dan verwacht. Geen animatie gezien. Misschien in een droge periode nog eens proberen.

Gereisd met partner in september 2008

• 8christa31-08-2008

het resort is erg mooi maar de kamers waren slecht

We zijn tevreden over het resort maar we kregen een oude nog niet gerenoveerde kamer en deze was puur slecht. We hebben de hostess de kamer laten fotograferen en we hopen dat ze volgende klanten niet neer in het oude gedeelte laten verblijven. We hadden een lekkende airco dus drijfnat op de grond het bad was kapot we hadden kakkerlakken en geen toiletbril. Het bed was afgebroken er zaten scheuren in de gordijnen de balkondeur kon niet op slot de kast had 4 kapotte lades.Er werd niet goed schoongemaakt de zwarte haren op de grond lagen er veertien dagen lang en het bed is nooit verschoond elke dag vragen om schone handdoeken, kortom een schande dat ze zulke kamers nog verhuren. Het resort is verder schitterend er wordt op verschillende plaatsen gerenoveerd maar hier ondervind je geen last van.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8karin kwak14-08-2008

prima keuze

Het resort was mooi maar de helft ervan was in renovatie. 1 restaurant had brand gehad en werd opnieuw opgebouwd vlakbiij de receptie werd ook een gebouw gerenoveerd. Dit was niet verteld toen we boekten wel werd vlak voor dat we weggingen gezegd dat er een renovatie aan de receptie was wat dus niet klopte hier hebben we een vergoeding voor gekregen maar jullie moeten zorgen dat je beter op de hoogte bent van de omstandigheden van een resort wij hebben een fijne vakantie gehad maar ik denk dat niet iedereen dit leuk vind .

Gereisd met familie in juli 2008

• 4Ron06-08-2008

Wat een bouwput!! Niet heen gaan!!

We zijn nu een paar weken terug en nog steeds zijn we niet uitgepraat over de wantoestanden daar. Medische zorg is uitermate belabberd, animatie erg opdringerig en eenzijdig. Na een brand hebben ze 3 dagen het zwembad dichtgegooid en geen hol aan gedaan. Vervolgens gooien ze het met resten van de brand en al weer open. Het is een grote bouwput, overal (ver)bouwwerkzaamheden, voor zover je van werken kan spreken. Ook erg onprettig is dat elke dag een vent langs je loopt met een soort bladblazer die insectenverdelger rondspuit, gewoon vlak langs je heen. Eten wel goed en personeel in de restaurants is aardig. Al met al geen leuke vakantie geweest en het hotel mag wat ons betreft een ster (of twee) kwijtraken. In deze periode zijn er meer mensen geweest met deze klachten, wij zijn niet de enigen(4). Hoop dat zij ook dit forum aandoen, opdat de gemiddelde score niet zo hoog is!

Gereisd met familie in juli 2008

• 7johnny willen05-08-2008

kamers héél gewoon......kan beter

loszittend plafond..... veel last van kakkerlakken gehad....

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8De Deyne Wouter03-08-2008

Al bij al best wel oké.

Wij zijn er 10 dagen geweest,vooral om eens goed uit te rusten en rust hebben we ook gekregen!OKé,er zijn werken bezig maar daar heb ik mij niet veel van aangetrokken.De kamer (villa) was mooi en verzorgd met een goed bed.Wel is er wat geld gepikt op de kamer,dus mensen hou uw geld in de gaten!Verder was het eten goed,wel een paar dagen aan de imodiom gezeten maar niks erg's om de vakantie te vergallen.de mensen die er werkten waren oké en ik heb mij niet moeten ergeren aan bepaalde zaken.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 3vervoort rudi26-07-2008

het was een algemene bouwwerf!!!!!!!!

pas geweest ik kan niet begrijpen dat ze mensen daar naar toe durven sturen zonder informaties algemene bouwwerf,een deel dat afgebrand was!!!zwembad ok.eten ok.meer kan ik niet zeggen.de gene die daar naar toe willen gaan 1 jaar wachten voor alles af is! SCHANDALIG VOOR ONZE TOUROPERATOR!!!!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7L. Seminara17-07-2008

3 x bezocht over kerst & oud-op-nieuw, waarvan de laatste keer onder een touroperator leiding. We gaan nooit meer terug!! Geen handdoeken (elke morgen!) dus bellen of lopen naar receptie. Geen gehoor bij leiding of reisleiding (structureel). Op feest met oud op nieuw is ca 70 % bezuinigd. Personeel voor 30 % verdwenen. Bij vertrek na kritiek en weigering om $58 (voor kluis en 3 not inclusive drankjes)te betalen, zeggen de politie te bellen om retourvlucht te laten missen. prettige vakantie voor € 6500,-

Gereisd in juli 2008

Hotel Be Live Canoa info