Hotel Be Live Canoa

6.4Voldoende

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Bayahibe

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.202p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.4Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

143 reviews over Hotel Be Live Canoa

• 9Stefan en Maaike16-08-2009

Super vakantie met alle ingredienten aanwezig!

Wij zijn begin juli 2009 2 weken op dit resort geweest en genieten nog steeds van de herinneringen van ons verblijf op Oasis Canoa! De transfer van ruim anderhalf uur is het zeker waard. Tijdens deze trip reis je door het binnenland en krijg je al een goeie indruk van het land. Wij zaten in het gerenoveerde gedeelte en de kamer was perfect! Er werd inderdaad wel verbouwd, maar wij hebben hiervan geen hinder ondervonden, overdag verblijf toch op het strand. Op het strand zijn verschillende watersportmogelijkheden. Het team is erg enthousiast en behulpzaam (Zeker als je ze regelmatig een fris colaatje brengt). Leuk is ook dat voor het resort een "kunstmatig" rif is gemaakt, neem een stukje brood en je snorkel mee en je wordt omringt door vissen!! Het eten en de bediening is erg goed. Meer dan genoeg keuze en variatie.

Tips!!! - Duiken, snorkelen en de mini-catamarans op het resort, waterskiën; - excursie: Isla Catalina/Altos de Chavon; - excursie: varen met je eigen speedbootje

Gereisd met partner in juli 2009

• 9ava12-08-2009

prima in orde,fijn en leuk

goede verzorging,leuke omgeving dorp dichtbij, vriendelijke mensen AANRADER

Gereisd met partner in oktober 2008

• 1021-07-2009

mijn droombestemming

Het hotel Oasis Canoa Beach Resort bij Bayahibe is een uitstekend hotel, enorm vriendelijk personeel, lekker eten, veel animatie (het hotel en xperience), prachtig strand,...

Alleen gereisd in juli 2009

• 916-07-2009

prima

mooi hotel prima kamers mensen heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Sandra15-05-2009

paradijs op aarde

Eind april/begin mei geweest. Wij waren in het oudere gedeelte, maar de kamer was wat mij betreft prima. Heerlijk eten, erg veel keus en nooit op. Voor zo'n groot resort vond ik t relatief rustig. Geen drukte op strand, bij zwembad of bij het eten. Kortom: Heerlijk, ik zou zo terug willen!

Gereisd met partner in mei 2009

• 7CBA11-05-2009

Op de service na, alles prima!

In april 2009 de derde keer geweest. Voorheen was dit hotel van de bekende Hilton keten. Toen was eigelijk alles perfect. De laatste keer vonden we, op de service / bereidwilligheid van enkele personeelsleden na, dit nog steeds. Helaas zijn er ook van ons enkele kledingstukken gestolen en hiermee wordt niet klantvriendelijk omgegaan, geen enkele medewerking van de receptie of de dame van de gast service. Verder hadden wij een paar klachten ten aanzien van onze kamer (wel het nieuwe gedeelte), deze werden pas op de laatste dag opgelost toen we de touroperator hadden ingeschakeld. Een nadeel aan dit resort kan de transfer tijd (2 uur) zijn. Verder alles prima, ruime keuze in de verschillende restaurants, geweldig zwembad en idem strand. Voor de kinderen is er een goede kidsclub. Tip, als je hierheen gaat en er is iets niet goed, regel niets zelf, maar doe dit direct via de touroperator.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 10Sandra05-05-2009

geweldig resort

mooie tuin, fantastisch zwembad, heerlijk strand, zeer lekker eten, 24 uurs all-inclusive (eten en drinken!), prima kamer. Ondanks het feit dat er meer dan 500 kamers zijn op dit resort is het er niet massaal. Er was altijd meer dan genoeg eten, er werd steeds aangevuld. Wij zaten op een nog niet gerenoveerde kamer, maar die voldeed prima. Strand werd elke dag schoongemaakt. Alles piekfijn verzorgd. Ik kan niet wachten om terug te gaan!

Gereisd met partner in april 2009

• 10Wendy30-11-2008

Het paradijs op aarde

Mijn vriend en ik zijn hier begin september voor 2 weken op vakantie geweest. We hebben een FANTASTISCHE vakantie beleefd! Personeel is niet gewoon vriendelijk,maar supervriendelijk, genoeg keuze qua eten, een lijst cocktails waar je maar niet genoeg van kan krijgen, kortom alles was schitterend! Een klein deel van het hotel heeft inderdaad wat verouderde kamers... maar hoeveel tijd van de hele vakantie breng je effectief door op je kamer? Wij begrijpen de negatieve berichten over dit hotel totaal niet! De vakantie was zalig en we denken er nog elke dag aan terug!

Gereisd met partner in november 2008

• 8patty22-10-2008

goed

hoi hoi, we zijn net terug van een onvergetelijke vakantie daar,het resort is super mooi, kamers zijn iets verouderd maar schoon. het eten is super en het personeel is vriendelijk. het animatie team is leuk en geweldig voor de kinderen.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8maddy21-10-2008

goed

wij zijn net terug van oasis canoa , en we hebben het echt super gehad ! de kamers zijn idd veroudert , maar heel schoon , verder is het resort supermooi , minpuntje was dat er van mij en mijn dochter kleding gestolen is van de kamer , weliswaar alleen een jurk en t-shirt , maar van mensen die we daar hadden leren kennen was ook kleding gestolen , we hebben dat wel gemeld , zodat ze de schoonmaaksters beter in de gaten moeten gaan houden .

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Hotel Be Live Canoa info