Hotel Be Live Canoa

• Kinderopvang
  • Sauna

143 reviews over Hotel Be Live Canoa

• 8trixvanlaar04-01-2011

Vakantie om nooit te vergeten

Prachtig resort aan de caraibische zee. Heel actief animatieteam maar op een heel gezellige manier werd iedereen erbij betrokken. Snorkelen kon iedere dag gratis ( 1 uur) bij het verhuurtentje aan het strand. Prachtige tropische vissen zelfs op 1 meter diepte. Eten was prima, het was alleen wat aan de koude kant maar ze deden hun best om het iedereen naar de zin te maken. Excursie naar Saona was prachtig en zeker de moeite waard (boeken aan het strand en niet bij de touroperator, die is 3x zo duur). Met een speedboot 70 km per uur over het water. Advies; trek zwemkleding van te voren aan.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 9welshterrier16-12-2010

prima resort

Wij zijn hier 16 dagen geweest en het is ons prima bevallen. Eten van goede kwaliteit en ruime keus, voor elk wat wils. De aparte restaurants eigenlijk alleen bij de Brazilaan geweest, daar moet je echt om 7 uur zijn om genoeg vlees te krijgen. Van vrienden hoorden we dat de Japanner tegenvalt en je er ook nog extra voor moet bijbetalen. Zwembad en strand, genoeg bedjes aanwezig. Mooi aangelegd rif om te snorkelen, kano's ( windsurfer was was niet in orde, 1 plank, 1 zeil en zonder zwaard) en een kleine catamaran aanwezig. Canoa is een leuke trip, bij mooi weer. Er is sinds april een grote buiten bar met zitjes, echter open tot 23.00 uur, daarna drinks in de disco. , Kamer was i.o, indien niet naar je zin, gelijk melden dan geven ze je een betere, blok 6 is prima, dicht bij zwembad en strand en rustig.Sommige kamers liggen dicht bij een grote airco, niet echt fijn. Kleine reparaties werden snel uitgevoerd, bv afst bediening tv en slot deur. Prima vakantie gehad v herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2010

• 9Cynthia30-07-2010

schitterend!!

zo relaxed, zo mooi,een paradijs is het! oogverblindend mooi! beetje afgelegen ligt het wel, maar als je niet te lang blijft vermaak je je wel op het resort. Wij waren er eigenlijk weer te kort, om de excursies te doen die we wilden doen, omdat sommige excursies slechts 2 keer p/w zijn. We hebben echt een heerlijke week gehad op dit bijzonder mooie resort op een nog mooiere locatie. Wat ik bijzonder vond is het centrale restaurant,heel groot, maar omdat het open is aan de zijkanten, merk je het niet, het is echt relaxed! Ik hoor veel over Italianen die een aparte club hebben, wij hebben daar niets van gemerkt. er waren meer Fransen. Wij hadden van touroperator overigens een speciaal "team" die dingen(sport, excursies)voor Nederlanders(maar ook voor franstalige belgen geloof ik) organiseerden. DAt zit bij de pakketreis inbegrepen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 6Sascha22-07-2010

Niet echt een aanrader

Wij zijn nu in Oasis Canoa. Het hotel behoort niet meer tot het Hilton. Als je een Iberostar gewent bent zal het niet voldoen aan je verwachting. De mensen zijn zeker vriendelijk maar alles gaat langzamer dan wij zouden willen. Het eten is niet slecht, zeker niet in de a la cart restaurants, alleen het heeft gewoon niet het ultime vakantiegevoel. De keuze is wat beperkt. Nu zit het weer ook niet mee. Het regent veel. Deze reis is toch kostbaar, maar misschien is iets meer betalen toch wel de moeite waard wanneer het wat meer luxe met zich mee brengt.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9dineke10-03-2010

paradijs op aarde

wij zijn 23 dagen hier geweest van 25 januari tot 16 februari 2010 was een super vakantie alles er op en er aan was er een probleem werd direct opgelost en all in was ook echt all in niets op aan te merken gewoon toppie, in dominicus bij Quepe tours hebben wij de excursies geboekt bij marcel dat is een nederlander dus dat was helemaal goed goed verzorgd en heeeeel gezellig!!!!! volgend jaar zijn wij er dus weer te vinden (liever nog een weekje langer) en weer met marcel wat excursies ondernemen natuurlijk!

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Marysol van Brussel08-12-2009

Discriminerende miniclub!

Onze dochter, mijn man en ik wonen al 10 jaar op de Dominikaanse Republiek. Vrienden van ons zijn hier op vakantie gekomen en wilde onze dochter een dag uitnodogen om met hen samen een dag in het hotel te verbrengen. Zo gezegd, zo gedaan. Op zondag 6 december hebben we onze dochter (7 jaar) afgegeven aan onze vrienden bij de hoofdingang. Bij de receptie hebben ze voor haar een dagpas gekocht. Alles ging goed. Tot het moment dat onze dochter naar de miniclub wilde gaan. Onze vrienden vroegen aan de animatie van de miniclub of onze dochter naar binnen mocht om met de andere kinderen te spelen. Helaas, onze dochter is niet van Italiaanse nationaliteit en mocht dus NIET naar binnen!!!! Leg dat maar aan een kind van 7 jaar uit. Het hotel biedt een miniclub en nergens wordt er vantevoren gemeld dat het alleen maar voor italiaanse kinderen is. RONDUIT BELACHELIJK!

Gereisd met vrienden in december 2009

• 8fam jonker24-11-2009

rustig

leuk hotel goed eten en drinken vooral de grass hopper! goed te lopen naar buurdorpje dominicus. met de kwa kwa naar bayabibe 30 pesos en naar la romana 50 pesos. de vip reis van robin is te duur!! kijk ook eens in dominicus in het laatste straatje hier staat een hollandse dame van sea fish. veel goedkoper en naar we hebben gehoord perfect! enigst minpuntje was dat we een leuk zitje voor de avond miste. nu zat je vroeg op de kamer als je niet naar de disco wilde. hier is het namelijk een koelcel en dringen ze erg aan om te gaan dansen. maar sommige vonden het er geweldig. ieder zijn smaak. eten prima en s'avonds altijd thema avond waarbij het buffet en de ala cart restorants leuk waren aangekleed naar het thema. personeel uiterst vriendelijk. goeie vakantie gehad

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7Adriana E06-11-2009

Super

Ben hier in oktober/november 2009 geweest. Goed hotel, lekker eten, super service en zeer leuke animatie. Kamers zijn eenvoudig, maar alles is aanwezig. De bedden zijn overigens zeer goed. Tijdens ons verblijf waren er wat bouw-activiteiten, maar hier heb je geen tot weinig last van. Wel is het jammer dat bij de renovatie alles wit is geschilderd, wat de charme van dit hotel niet ten goede komt. Trip naar Canoa is aanrader. Veel zon, strand en vitamines.

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

• 9johnheesen10-10-2009

Goed, schoon, mooi resort

Wij verbleven hier in augustus 2009, hebben 'n paar dagen wat minder weer gehad, maar dat vonden wij niet er want dan was het nog 28 graden met wat harder wind.

Het is "n mooi proper goed verzorgd resort met alles erop en eraan (naar onze mening). Het strand is er schoon en het water is er echt turquase blauw. Elke dag werd onze kamer schoon gemaakt en kregen schonen handdoeken en beddengoed. Het eten is er in overvloed, je kunt er op verschillende plaaten eten in bufet of a la cart. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Echt 'n aanrader, wij zullen nog vaak aan deze vakantie terug denken. Het enige nadeeltje wat er is......er waren erg veel (80%) Italiaanen, maar daar moet je je niet te veel van aantrekken.

kortom wij hebben 'n super vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Liona20-08-2009

Vakantie om nooit te vergeten.

Ontzeddend leuk hotel. Goed eten, heel aardig personeel, en een heel goed animatie team! Heerlijk strand erbij en de all inclusive formule was heel goed. Ik was met mijn ouders op vakantie en was toen 16 jaar en er was een vriendin van een paar jaar ouder met me mee. Wij waren elke avond in de "discotheek" op het resort te vinden. Het stelde niet heel veel voor maar was wel super gezellig. Daarna konden we gewoon nog wat gaan eten enzo. Echt een vakantie om nooit meer te vergeten

Gereisd met oudere kinderen in februari 2007

Hotel Be Live Canoa info