Hotel Be Live Canoa

• Sauna

143 reviews over Hotel Be Live Canoa

• 6Gino en Nathalie23-12-2011

eenvoudig,prijs / kwaiteit oke

Zeer mooie ligging, mooiste strand van alle resorts en een rustige zee. Personeel zeer vriendelijk ! Park is heel mooi aangelegd. Nadeel de kamers, zeer rumoerig ! Deuren klapperen, koelkast maakt herrie,rumoerig op de gang tot diep in de nacht.Disco tot in de nacht door, die je dan ook hoort. Neem oordopjes mee ! te dicht op mekaar gebouwd. Schoonmaaksters komen bijna elke dag om 18.00 uur handdoeken brengen, beetje irritant als je staat te douchen. Wel schoon en netjes opgeruimd. Op het strand worden de paar parasols die er zijn al om 7 uur gereserveerd door mensen met een handdoekje, triest,dus neem eigen parasol mee, kan je hier niet kopen.

Fitnessruimte is er wel, stelt alleen niets voor, alles kapot en verroest. Veroclub animatieteam zeer luitruchtig, speciaal voor italianen, maar als je op het einde van het strand ligt heb je hier niet veel last van. Eten is oke, eenvoudig maar goed. Strand schoon en heerlijk !

Gereisd met partner in december 2011

• 7linda23-11-2011

Mooi Tropisch strand, maar ......

Hotel Be live canoa is mooi gelegen aan een zeer mooi tropisch strand. Het strand en het zee water is echt een natuur fenomeen !! Hotel zeer goede keuken. Leuke kamer maar door het tijd verschil en de late schows na 22u s, ben je na een vermoeiende reis doodmoe. En raak je verder niet uitgerust. Belgische tijd betekend dit pas om 6u s'ochtends gaan slapen. Voor een 8 daagse tijd te kort om aan te passen. Voor mij goed om op korte tijd veel rimpels bij te krijgen,en dat is jammer !! En ze laten je 3 dagen wachten voor een andere kamer en dan is het nog niet stil. Personeel is klantvriendelijk.En 6 restaurants vind ik overdreven in zo'n arm land, eten was heel goed voor mij, maar daarvoor ga ik niet naar zo'n bestemming.

Alleen gereisd in oktober 2011

• 8Betty05-11-2011

Erg groot resort!

Het resort is mooi, de kamers zijn schoon en het eten is goed. Zes restaurants om uit te kiezen, maar voor ons TE groot! Het animatieteam was heel erg leuk en elke avond is er een theatershow. Maar buiten het resort om is er niets te beleven. Je moet telkens met een taxi op pad om iets te kunnen gaan zien.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9an05-11-2011

kan niet wachten om nog eens te gaan!

be live is echt een superhotel, we hebben hier met de kids een ongeloofelijk mooie vakantie beleefd. het personeel was enorm vriendelijk en bovendien waren de buffetten om van te snoepen, vooral de tapinaki is een aanrader! het resort zelf is heel goed verzorgd, idem van de kamers. hopelijk kunnen we snel eens terugkeren, bedankt Touroperator!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 8Roelof de Wit17-10-2011

Chill

Mooi resort, mooi zwembad, chille sfeer om lekker tot rust te komen.

Gereisd met vrienden in januari 2005

• 8julie_steenacker02-10-2011

fanastisch

vond het hier gezelliger dan Bavaro ,punta cana ,hotel was heel goed

Gereisd met partner in januari 2007

• 8Mel&Wess19-09-2011

zalige vakantie! - met twee

algemeen is de reis van 2 weken super verlopen! Je merkt inderdaad dat Italianen een stapje voor hebben MAAR daar heb je niet echt last van, die zitten toch in de vera club!Spijtig is dat er weinig personeel Engels spreekt.Braziliaan,Mexicaan&Japanner was LEKKER!Buffet was zeker OK!Gourmet is specialiteit van daar& ons ding niet maar OK!Animatie is heel sociaal,vriendelijk&er zijn veel activiteiten!Ook hebben we via Neckermann de grote uitstap naar Sanoa gedaan&dit was SUPER!!hygiëne algemeen is oke,buiten hier en daar wat minpuntjes,je zit in een arm land,dan mag je niet dezelfde luxe verwachten!toch zijn de kamers zeker oke!het zwembad en strand is heel proper.Er is genoeg security om je veilig te voelen.En in de resto's & bar voldoende personeel.Aan de bar kan het soms al is wat trager gaan,maar daar leef je ook in een ander tempo.Als ik terug ga zou ik naar iets toeristischer gaan.Maar dit is zeker eens een aanrader,we hadden zeker nog enkele dagen kunnen blijven!

Gereisd met partner in september 2011

• 1teleurgestelde vakantieganger18-09-2011

Nooit meer

Kamers schreeuwen om renovatie. Er is wel altijd iets dat niet werkt : ofwel de douche, ofwel is het toilet verstopt, ofwel is de airco stuk.. Bij regen (en het regende er vaak tijdens ons verblijf) loopt het water gewoon binnen in de kamer. Eten is altijd hetzelfde, wat warm moet zijn is koud, de koude desserts zijn warm. Veel mensen hadden last van maag en darmen (niet verwonderlijk). Vanaf vrijdag tot zondag wordt het hotel overspoeld door Dominicaanse gasten, deze zijn lawaaierig, dronken (geven over in de gangen) en onbeschoft. Drank krijgen aan de poolbar is dan een onmogelijke opdracht. Men verstaat er enkel Spaans, je verstaanbaar maken is dus moeilijk. Zwembad is vuil, strand nog veel vuiler. Klantvriendelijkheid aan de receptie is ver zoek. We hoorden er niets dan ontevreden mensen die het over één ding eens waren : Nooit meer naar dat hotel!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9maaike en raymond03-07-2011

Heerlijke vakantie

Goed hotel en prachtige ligging aan het national park. Bij aankomst slechte kamer gekregen maar met vriendelijkheid aan de balie kom je een heel eind ofwel een van de beste kamers gekregen.Het buffet en steak restaurants waren erg goed. Bij het zwembad en strand zijn genoeg bedjes en is het Dominicaanse animatieteam actief, niet opdringerig maar wel leuk en vriendelijk. Op het park is ook een Italiaanse vakantieclub,heb je geen last van.Wij hebben uren langs het strand gewandeld in de ochtenden,als je dit ook wil vergeet niet je slippers en veel WATER.Je kan aan de voorkant met de lokale bus of taxi overal naar toe als je wilt en als je een leuke excursie wilt doen ga dan naar het Bayahibestrand en boek bij SEAVIS. Zij hebben mooie excursies zonder het hele massa toerisme. Erg leuk was de twee eilanden en zeeen toer, denk wel aan zonnenbrand ,waterschoenen en anti insectenmiddel

Gereisd met partner in juni 2011

• 9De Pauw19-03-2011

Een prachtig hotel

Het is een heel proper hotel.Het personeel is vriendelijk en het eten is zeer lekker.Je hebt er een zeer veilig gevoel.Overal security.Uitstap met de catamaran was heel leuk.De kinderen hebben een zeester mogen vasthouden .De terugweg met de speedboot duurde wel vrij lang .Maar de uitstap was goed georganiseerd en ideaal om je week van zonnen eens te doorbreken . De zwembaden waren maar net warm genoeg maar het water van de zee was goed.De jaccuzi's waren nog te koud .De animatie was zeer vriendelijk maar niet opdringerig.De ideale plaats om je eens een weekje te ontspannen.Enige minpunt:De shows beginnen wat laat:kwart voor tien .Voor de rest alles zeer goed. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Hotel Be Live Canoa info