Hotel Be Live Canoa

• Kinderopvang
  • Sauna

143 reviews over Hotel Be Live Canoa

• 4g Meijer08-02-2015

Veel te groot en lawaaiig , nooit weer

Een ramp voor mensen die slecht ter been zijn. ook voor mensen die voor rust en ontspanning, gemak en verwennerij gaan. Half dode tuin, dode ,,bloemstukken in de lobby, dode planten in de , alle toiletgroepen met natte vloeren ( soms met bordje slippery floor) en alle toiletpotten over vol met uitwerpselen(er wordt niet genoeg duidelijk gemaakt, dat er geen wc papier in het toilet gegooid moet worden, omdat het spoelsystheem het niet verwerken kan. de natte vloeren zijn gevaarlijk.Voorste zwembad norm veel kabaal en ook aan het strand.Veel bonkende muziek door de DJ afgespeeld en overal tetterende Italianen, onafgebroken dag en nacht lawaai van de ontelbare <karretjes,, die over de stenen paden op wieltjes worden verrold,.Het mooie zwembad op de foto mocht niet gebruikt, want was nog niet open met de kerstdagen NOTA BENE! de bar op het ongezellige terras stonk naar afval van oud bier,.Inchecktijd is 15.00 uur, maar hun kamers vaak niet eens vrij. Soms 2 a 3 dagen wachten op een kamer

Alleen gereisd in december 2014

• 8COCK08-11-2014

goed

Meer dan 10 keer op het eiland en 2e keer in dit hotel, ligging prachtig, vriendelijkheid personeel top. hadden superior kamer, is nette kamer, airco werkt perfect. properheid in algemeen kan beter, veel zand in zwembad, ook op het strand nog dikwijls resten van voorgaande dag(en). kwaliteit eten goed maar niet verassend...wel zeer goed ontbijt. a la carte restaurants zijn kwalitatief beter, zeker japans, braziliaans. voor de fans sterke drank zijn a merken campari, martini, j&b, etc...wel naar vragen. Dit hotel is prijs-kwaliteit een aanrader, groot stuk is al gerenoveerd. properheid op strand in en rond het zwembad kan veel beter.Vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. internet is duur 60$ voor een week en niet overdraagbaar op andere toestellen, maar werkt zeer goed. kluisje 3.50$ per nacht. zou zeker nog teruggaan naar dit hotel, maar enkel tegen promo prijs.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8A van Meijl22-07-2014

Fantastiche vakantie!!

Samen met mijn vriend dit hotel geboekt voor de ligging. Dit was dan ook top, geen massa toerisme. Het hotel was was mooi, goed beveiligd, aardig personeel, fijne sfeer, veel keus uit verschillende gerechten, het Gourmet restaurant is zeker een aanrader, genoeg ligbedden op het strand en zwembad waar altijd plek is, heerlijke cocktails, genoeg animatie en makkelijk te ontwijken als je er geen zin in hebt, heerlijke massages in de spa!! Enkele minpuntjes zijn dat er slecht engels gesproken wordt, de kamers gedateerd zijn en er erg veel wespen zaten toen wij er waren.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9GV8803-07-2014

Paradijs. Prachtige strand / zee.

Hotel Be Live Canoa is een fijn hotel waar je makkelijk twee weken kan vertoeven. Vriendelijk personeel, verzorgd resort. Er hangt een prettige sfeer.

Pluspunten: - Prachtig hotel. Mooie tuinen/zwembad/strand en zee. - Japans Restaurant (sushi) - Ideale ligging wat betreft excursies.

Minpunten: - De laatste dagen waren veel bijen. - De hamburgers bij de snackbar waren rood van binnen... verder prima eten!

Attentie: Bij het strand van het hotel (zowel links als rechts) zitten 2 enorm lieve zwerfhonden. Een zwarte en een witte. Het zou zo fijn zijn als komende toeristen af en toe deze hondjes wil voeren! Ze doen niets en waarderen het erg als je ze wat te eten en/of te drinken geeft.

Als je de witte hond niet ziet, a.u.b. kijk eventjes achter de winkeltjes naast het hotel (de tentjes). Als de hond hier vastgebonden zit maak dan a.u.b. direct een melding bij het hotel! Manager Jessie geeft ook om deze hond, en zal proberen deze weer los te krijgen, zoals het hoort!

Bijvoorbaat dank.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Guy09-04-2014

Het paradijs bestaat echt in hotel Be Live Canoa

Van 31 maart t/m 6 april 2014 waren we als god te rijk in dit mooie, verzorgde hotel. We hadden bijbetaald voor een de luxe kamer type 21 en het was echt de luxe, kingsize bed, flatscreen tv, inloopochtend, Figo, koffiezet, heel veel opbergkasten en veel kleerhangers, strijkplank, stoomstrijkijzer, haardroger etc., enige minpuntjes, geen was drooggerekje op het ruime terras, in de badkamer zou het handig zijn van enkele kleerhaakjes tegen de muur te bevestigen. zeer hygiënisch, vloeren geen tapijten. Het eten was zeer gevarieerd en heel lekker dagelijks een ruime variatie aan vers fruit. Voor verbetering vatbaar zijn de strandbedjes, als je neerligt klapt vaak het kopuiteinde omhoog en is nadien moeilijk plat te krijgen. Er wordt ontzettend veel gepoetst, geklust, opgeknapt, geverfd, alles wordt goed onderhouden, Het zwembad wordt elke morgen uren gereinigd en s'avonds worden alle ligbedjes terug mooi gezet en gedesinfecteerd

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Ladangh David21-03-2014

Wij gaan nog eens terug...

Prijs kwaliteit een aanrader. Enkel opletten dat je geen verouderde kamer krijgt toegewezen. De nieuwe kamers zijn top. Eten, animatie ok en vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in maart 2014

• 9Kathy312-06-2013

Supervakantie!

Geweldig en mooi hotel,supervriendelijk personeel,lekker eten. Leuke sfeer, als ik de foto's terug bekijk moet ik steeds weer glimlachen. Hier kom ik zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Dorien Cortens07-11-2012

Supervakantie! Zou meteen terugkeren!

Het hotel is supermooi. En zo verschillend met Europa. Het is er een waar paradijs. Het zwembad is mooi, evenals het strand, de vele bars, de restaurants en de omgeving! Je hebt er echt zo'n luxe. Een luxe die je niet gewoon bent in je dagelijks leven. Heb er 1 week doorgebracht samen met mijn vriend in september, en zou al meteen willen terugkeren. Ik kijk er echt op terug met een goed gevoel. De prijs viel ook erg mee, dankzij touroperator hadden we een superpromotie en konden voor geen geld naar de Dominicaanse Republiek reizen. Het was echt zijn geld waard. Heel vriendelijk personeel. Enkel de properheid van het zwembad was een minpunt. Het water was redelijk vuil. Je zag er echt een laagje vuil op liggen. Ook de kamers zijn wat verouderd, maar daarom niet minder goed. Je verwacht gewoon ook een chique kamer als je het hotel in zijn geheel bekijkt. Eten was lekker en er was veel keuze. Al bij al, een aanrader, zeker voor een goed prijsje!

Gereisd met partner in september 2012

• 8Margot01-10-2012

Gewoon goed

Net terug van een heerlijke vakantie in Be Live Canoa. De prijskwaliteit verhouding van dit hotel is gewoon goed. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar je hebt de beschikking over een goed bed, koelkastje, koffie- theefaciliteiten en televisie. Meer heb ik niet nodig als ik op all-in vakantie ben.

Al het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Kortom een heerlijke vakantie met een goede prijs kwaliteits verhouding! Je betaald niet de prijs van Iberostar of RIU dus je kunt ook niet alles verwachten wat je daar hebt.

Alleen gereisd in september 2012

• 9L.G. Nootenboom27-04-2012

Perfecte vakantie

Bi Live Canoa is een prima hotel met diverse goede restaurants, al kan je de Japanner, de Mexicaan en de Braziliaan niet echt zo noemen met Dominicaanse koks. Prachtig onderhouden en schoon park. Keurige kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastische shows in het theater. Prachtig zwembad en inderdaad het mooiste strand in de omgeving. Voor het boeken alle beoordelingen gelezen maar van alle negatieve opmerkingen hebben wij in ieder geval niets gemerkt. Wel vonden wij deze week lang genoeg omdat er buiten het resort niets te beleven viel maar dat wisten wij tevoren. Buiten een uitstapje per speedboot naar het eiland Sanoa in combinatie met een korte bustrip naar leuke bezienswaardigheden lagen wij dus alleen maar op het strand of maakten daarvandaan een wandeling langs het strand. Wij hebben in ieder geval een fantastische vakantie gehad !! Een Nederlands stel was er al voor de 4e keer dus dat zegt genoeg.

Gereisd met partner in april 2012

Hotel Be Live Canoa info