6 vragen over Hotel Be Live Canoa

• D v G, 08-04-2013 Rapporteren

Air Europa

Hallo Heeft iemand ervaring met het vliegen met Air Europa? Ivm het overstappen in Madrid? Gr. Dvg

Tompoesje, 22-09-2014

Air Europa vliegt niet meer. Voor veel informatie op vliegen naar de Caribe kijk 's op: vliegschemas.nl .

• Frank, 01-04-2013 Rapporteren

Be Live Canoa met peuter?

Wie weet of Be Live Canoa geschikt is om met peuter van 3 te bezoeken? Zijn er veel andere kinderen, speeltuintje, leuk kinderbad, miniclub, etc?

Tompoesje, 06-04-2013

Wil je in de zomer met een kleintje? Hou er rekening mee dat er heel veel muggen zijn! Dus steeds smeren! Helaas kan je bij de kleintjes geen DEET smeren, dat is te sterk. Als je wilt gaan met een kleintje, zou ik voor het winterseizoen kiezen.

• Anita, 06-05-2012 Rapporteren

Vraagje.

Hallo wie heeft info over de standaard kamers in het hotel? Hoe is het hotel over het algemeen? Je leest goede en minder goede beoordelingen.

Vriendelijk groeten, Anita.

Guy, 09-04-2014

Betaal ietsje meer voor een de luxe kamer, type 21 en je zult je ogen opentrekken.

christel, 11-05-2014

Hallo; heb jij ter plaatse bijbetaald voor een luxe kamer of las touroperator ? En hoeveel was dat ?

Mvg

• Margot, 08-04-2012 Rapporteren

Excursies Neckermann

Beste Be Live vakantie gangers,

Ik heb dit hotel geboekt voor september dit jaar bij Neckermann. Weten jullie ongeveer wat de kosten zijn voor excursies bij de hostess? Ik heb namelijk SEAVIS touroperator gevonden en wil graag hun prijzen vergelijken met die van de hotess.

L.G. Nootenboom, 27-04-2012

Je hebt via de hostess van Neckermann het beste 'pakket' voor (in ons geval) de trip per speedboot naar het eiland Sanoa en een korte bustrip naar leuke bezienswaardigheden. Kost 152 dollar (115 euro pp) maar dat was het waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Canoa voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• Melanie, 06-07-2011 Rapporteren

Info gevraagd!!

Hellow !! Ik vertrek binnekort (eind aug. begin sept.) naar Be live canoa.. Graag had ik geweten of er veel te doen is, veel buiten het hotel te zien of te doen is? Ook naar veiligheid toe? Hoe zijn de mensen? de stad?

Hebben jullie je laten vaccineren? Tips enz meer dan welkom!

L.G. Nootenboom, 27-04-2012

Op het park zelf is voldoende animatie als je daar behoefte aan hebt. Buiten het hotel valt niets te beleven. Beperk je tot de excursies. Er lopen beveiligers op en rond het park en strand maar van onveiligheid hebben wij niets gemerkt. Wij hebben ons niet laten inenten. Ga wel met de schemering naar je kamer om bulten te voorkomen.

• mark, 10-02-2011 Rapporteren

excursie/buiten resort

Zijn er genoeg leuken excursie's te doen tegen een beetje redelijke prijs en kun je buiten het resort leuken dingen doen en zo ja wat?

gr mark

Gino en Nathalie, 23-12-2011

De boottocht naar saona is een aanraden. Met Seafish geboekt vanuit nederland. Ong. 85 dollar p.p. voor de hele dag. Ook een binnenlandse jeepsafari gedaan, niet echt een aanrader. Maar als je wat wil zien van het binnenland is het een leuke excursie, 65 dollar p.p.