Hotel Be Live Canoa

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°19°
Hotel Be Live Canoa
6,1

135 reviews over Hotel Be Live Canoa in het Nederlands

Wij hebben genoten, aanrader!

Linda,
2-11-2018

De kamers zijn wat verouderd, maar worden elke dag netjes schoongemaakt en zijn verder prima. Het buffet is niet heel erg afwisselend en simpele dingen als een patatje ontbrak, maar het voldeed. A la carte restaurants leuk, reserveren wel noodzakelijk!

Het personeel was vriendelijk, goede service en staan voor je klaar bij vragen. Wel jammer dat het gros van het personeel slechts een paar woorden Engels spreekt.

Het zwembad is mooi, schoon en erg gezellig met het barretje in het midden. Het strand zijn we minder geweest, de ligbedden zijn daar zo snel bezet, het strand is vrij schuin dus je kan niet echt lekker liggen, vonden wij. Daarom hebben wij veel bij het zwembad gelegen en dat was prima.

Wij zouden dit resort zeker aanraden en hier ook best weer naar toe gaan als we weer naar de Domincaanse Republiek zouden gaan.

Gereisd met partner in oktober 2018

Goed, niets te klagen

Stef,
17-10-2018

We hadden al geboekt, maar niet de vele negatieve recensies gelezen op Zoover, we stapten dus eigenlijk met een dubbel gevoel het vliegtuig in.

Gelukkig kunnen we de meeste negatieve weglachen, want zo erg als beschreven is het echt niet, of er is in korte tijd zeer veel veranderd.

Ja, het is niet het nieuwste resort, en ja, er schort wat aan het onderhoud. Maar daar waren ze tijdens ons verblijf volop mee bezig, het kan niet allemaal tegelijk. Ook onze balkondeur kon niet op slot, toilet liep door, en zo waren er nog wel meer kleine dingetjes. Prinsjes en prinsesjes zullen zich hier niet snel thuisvoelen, tenzij je je verwachtingen iets aanpast.

Gereisd met partner in oktober 2018

Het slechtste en vieste resort ooit voor ons

M van der Toorn,
28-6-2018

Hier nooit meer.

Wees allert hier komen ook schoolreisjes en dan is de rust totaal verdwenen.

Hygiëne zeer matig en het zwembad te goor om in te zwemen.

Eten elke dag het zelfde aanbod dus geen thema’s.

Schoonmaak kamer slecht, koelkast wordt niet bijgevuld, airco werkt slecht en na grote boodschap op het toilet je papiertje in een pindaslinger emmer doen waar vele voor je het al gedaan hebben 🤢 anders raakt het toilet verstopt 😳.

Meerdere muzieksoorten door elkaar zowel bij het zwembad als bij het hoofdrestaurant.

Entertainment zeer matig.

Wat wel goed is dat er meer dan genoeg bedden zijn zowel bij het zwembad als op het strand.

Men probeert hun best te doen maar dit hotel is in onze ogen maar 3 sterren waard.

Ik schrijf dit terwijl we hier nog zijn kan niet wachten op de terug vlucht naar Amsterdam.

Al met al hier nooit meer.

Gereisd met partner in juni 2018

Never nooit meer!

Jordy,
23-5-2018

Zeer slechte ervaring met dit hotel. Bij binnenkomst een kamer gekregen ergens achteraf met uitzicht op een muur terwijl zwembadzicht was geboekt. Na veel moeite en chagrijnige koppen gezien te hebben hebben we uiteindelijk een zwembadzicht kamer gekregen. Kamer is echt verouderd, totaal geen sfeer, de schuifdeuren kunnen niet op slot omdat de sloten ontbraken. Het bed zakt flink in, dit ligt totaal niet!, meerdere keren aangegeven maar werd niks aan gedaan. De hostess van onze reisorganisatie heeft 4x contact gehad met het hotel om het bed te laten wisselen zonder dat het hotel hier iets aan heeft gedaan. Eten is zeer slecht, alles koud, smaakloos en vies vet, vieze tafels aan het bufet. Het zwembad was vies, alg langs de randen, veel kapotte scherpe tegels langs de randen. Helaas echt een vieze tegenvaller geweest. Uiteindelijk zijn wij gelukkig overgeplaatst naar een ander resort!. Nog 1 pluspunt, de shows savonds waren wel goed!

Gereisd met partner in mei 2018

Na het lezen van de vele recensies hadden we een beetje spijt dat we al geboekt hadden, en onze verwachtingen waren niet al te hoog. Bij aankomst werd gevraagd of je een standaard kamer had geboekt, dan kon je in de rij aanschuiven. Wij hadden een standaard kamer geboekt, maar ik zei dadelijk tegen die medewerker dat we evt een upgrade wilden. Dadelijk mochten we naar een andere incheckbalie, na enkele muisklikken mochten we de andere kamer eerst gaan bekijken en dan beslissen wat we wilden . De standaard kamer was netjes en mooi, de superior kamer was iets groter met inloopdouche en gescheiden toilet, en de prijs was $60/nacht. Toen ik vroeg wat het VIP package inhield, iets wat we toch al wilden nemen, was de superiorkamer ineens zonder meerprijs.

Bij het VIP package ($25 p.p.p.n) kon je gebruik maken van de VIP lounge, premium dranken en amuses de hele dag door, een apart strandgedeelte met fantastische ligbedden, waar je ook niet lastig gevallen werd door verkopers. Strandbar met verfijnde cocktails, een 3-gangen lunch a-la-carte, een apart zwembad enz… Maar wat ons het meest in de smaak viel was het ontbijt, een verfijnd buffet en een grote keuze van eiergerechten en pannenkoeken ,en dit in een mooi en rustig gedeelte van de tuin. We zijn een keertje gaan eten in het buffet restaurant, maar dat viel ons tegen, de drukte, het lawaai, koud eten, geen borden, koude koffie of thee. Als VIP kreeg je ook voorrang bij de reservaties van de a-la carte restaurants. Zeker het Mexicaans en het Japans restaurant zijn aan te bevelen.

Verder heeft het resort een prachtige goed onderhouden tuin/park met dieren, en een zeer mooi strand, en goede animatie.

Wij hebben er een prachtige vakantie gehad en willen ZEKER nog terugkeren.

Gereisd met partner in april 2018

Een ware nachtmerrie

JV
28-11-2016

Blijf hier weg! Wij gingen hier op huwelijksreis voor 10 dagen of dat was toch het plan want na 3 dagen zijn we door onze reisorganisatie overgeplaatst naar een ander hotel omdat het hier ronduit vreselijk was. Kamers zeer oud en allemaal vuil en vol schimmel. Na lang aandringen bij de zeer onvriendelijke man van de 'guest relation' 3x een andere kamer te zien gekregen maar geen enkele die proper was. Overal schimmel, vuile lakens, toiletten die helemaal overstromen, enzovoort. Zwembad: wordt nier proper gemaakt, veel vuil op de bodem alsook vieze vlekken van samengeklit haar en zonnecrème die op het water dreven. Restaurant: eten dat ik nog niet aan mijn hond geef dat meestal ook koud was. Bovendien zeer onhygiënisch, tafels worden niet proper gemaakt. Je eet gewoon tussen de vuiligheid van degene die voor jou aan de tafel zet. Tot slot ook zeer onvriendelijk en onbekwaam personeel. Dit hotel is werkelijk nog geen 2 sterren waard. Een echte nachtmerrie! Niet doen!!!

Gereisd met partner in juli 2016

Ga hier Niet naar toe!

S.
1-11-2016

Zeer slechte service! Personeel zeer onvriendelijk en langzaam! Vieze kamers; sanitaire voorzieningen en zwembad. Absoluut zonde van je geld en vakantie. Ze kunnen er iets moois van maken maar alles liet te wensen over dus boek een ander hotel!

90% van de hotelgasten die wij spraken had klachten en waren ontevreden. Wachtrijen bij de guestservice!

Je bent gewaarschuwd!

Gereisd met partner in augustus 2016

Het hotel is mooi gelegen, direct aan het strand en in een mooie tuin. Watersporten zijn de grote plus. Dat was al het goeie nieuws !

Ons advies ... blijf er gewoon weg ! Hoe mooi de verpakking van het plaatje aan de buitenkant lijkt, zo slecht is het binnen. De kamers zijn echt beneden alle niveau, tenzij je een dure VIP bijboekt. De kasten (als die er al zijn) hangen uit elkaar, airco werkt maar half, schimmel in de slecht afgewerkte douche, één enkele lavabo, ... Het eten is ondermaats, smaakt allemaal hetzelfde, geen variatie, rauw vlees wordt niet gekoeld tentoongesteld naast de bakplaten, echt niet hygiënisch en de drankjes worden gemaakt van die smerige siroopjes ... Deftige drank is enkel voorzien voor de VIPs. Het restaurant was gewoonweg smerig, van de koeltogen, tafels en stoelen die plakken, vloer die zwart ziet van de vuiligheid, ... Het zwembad drijft vol viezigheid en wordt in de weekends volledig ingepalmd door lokale mensen en Puerto Ricanen. Service is er alleen voor de happy few en als je klachten hebt, lachen ze je gewoon vierkant uit. Bovendien wordt je voortdurend in't zak gezet in de winkeltjes, excursies en vooral bij de wisselkantoren en banken. Pure schande ! Wij hebben de ganse wereld al gezien en dit hebben wij nog nooit meegemaakt !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zon zee stand super, dit hotel nooit weer!

Westerman
14-6-2016

De ligging van dit hotel is super! Je bent zo op het strand met een prachtige blauwe zee. Hotel zelf is echter wat verouderd. En in de omgeving is verder niks te doen, maar dat is niet erg als je komt voor een relaxvakantie!

Toen wij aankwamen begonnen ze bij het inchecken gelijk over een upgrade van de kamer met VIP, dit kost 75 dollar per nacht. Wij hebben dit afgeslagen en zijn gewoon voor de standaard kamer gegaan. De kamer was erg verouderd maar verder prima.

Het is duidelijk te merken dat de VIP's meer zijn in dit hotel, voor hen loopt het personeel duidelijk harder. Het is ons opgevallen dat veel van het personeel erg chagrijnig is. Er kan soms werkelijk geen enkel woord vanaf.

Zwembad is opzich prima, water is een aangename temperatuur, maar de hygiëne kan hier duidelijk beter. er drijft van alles in het water en de bodem ligt vol met zand.

Het eten was erg slecht. Elke dag hetzelfde en het vlees wat in de bakken lag was niet eens gaar, en ook was bijvoorbeeld de pizza als je er niet snel genoeg bij was helemaal koud. Een keer een biefstuk besteld van de plaat maar dit was gewoon een opgebakken stuk draadjesvlees, niet weg te krijgen. We hebben een keer bij de japanner gegeten en bij de pizzeria dit was wel lekker, maar ook de mexicaan was erg slecht en echt geen aanrader. We hebben 2 excursies geboekt naar isla Saona en isla Catalina. Catalina is zeker een aanrader! Naar Saona gingen wij met de catamaran en stopte we eerst aan het vaste land dit duurde erg lang allemaal en uiteindelijk zijn we maar een uurtje op Saona geweest, erg jammer en geen waar voor je geld, we zouden adviseren goed te vragen wat je precies gaat doen. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad op de dominicaanse republiek alleen

wij zouden nooit meer terug gaan naar dit hotel, en deze ook zeker bij niemand aanraden.

Gereisd met partner in juni 2016

Enorme teleurstelling

Lotte
27-9-2015

Bij aankomst waarschuwde een Duitser ons voor de kamers. De eerste kamer was verschrikkelijk: bloed op bed, enorme schimmel in badkamer en de schimmellucht in de hele kamer, alle meubels waren oud en geel verkleurd. Gezegd dat we ontevreden waren. VIP was mogelijk, voor 1050 dollar extra!!! Tweede kamer had ook een en al schimmel, airco lekte en het stonk. Je zag dat niet werd schoongemaakt. Nogmaals gezegd dat we niet tevreden waren en werden niet vriendelijk geholpen daarna. Uiteindelijk hebben ze ons nog één andere kamer laten zien, de reguliere die we geboekt hebben. Deze was het minst erg van de drie, maar alsnog weer vol met schimmel en stank, en alles was gewoon oud. Wij hebben onze touroperator gebeld. De volgende dag zijn we overgeplaatst. We hebben er 2 keer gegeten: weinig keus en ook slecht onderhouden. Nog een uurtje bij zwembad gezeten, bodem was vies, de handdoeken waren oud en met roestplekken, kortom: het wordt niet bij gehouden! Wij zullen hier nooit meer terugkomen.

Gereisd met partner in september 2015

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Canoa in Bayahibe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Canoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.