Dominicaanse Republiek

We hebben een aantal aanbieders voor Dominicaanse Republiek voor je op een rij gezet:

Regio's in Dominicaanse Republiek

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

accommodaties Dominicaanse Republiek met adult only

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

goed...

Dulin,
      29-1-2019

Hotel is heel goed (voor Punta Cana) 5 sterren (handdoeken,kuisploeg,personeel,eten,animatie,receptie) en het verblijf was perfect tot er een mega golf van Amerikanen toegekomen is, ze hebben heel de hotel letterlijk vernietigd. Ze waren aan het vechten en roepen (tot 5 uur s'morgen) en alles kapot aan het maken(decor, vuilnisbakken elkaar :p) en gedragen zich wak als varkens (5 uur lang in zwembad zitten en drinken en geen enkele keer naar wc). Je zag het goed aan de gezichten van personeel dat het teveel was zelfs voor hun... Voor de rest heel goed : wifi werkte overal (behalve strandt), eten lekker en veel assortiment (s'morgens wat minder keuze), animatie = heel goed, geen insecten+++++++

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch!

Stephany,
      21-12-2018

Top hotel! alles is gewoon perfect, de wifi was tot mijn verbazing zelfs perfect en kosteloos. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Hygiene geen op of aanmerkingen, alles was gewoon top, het eten heerlijk! Ik ga 100% terug!

Aanrader voor iedereen.

Gereisd met vrienden in december 2018

Top vakantie!

M,
      15-12-2018

Vriendelijk personeel. Lekker eten en heerlijk zwembad met strand. Altijd wel een bedje beschikbaar in december. De kamer was oke. Laatste dagen airco stuk, werd niet veel aan gedaan. Morgen zeiden ze... 3 dagen zonder airco gezeten en dan loopt het al gauw op tot 33 graden. Dit kwam zeiden ze omdat wij om de bovenste etage zaten en de koude lucht niet boven kwam. Hetzelfde met douchen. Soms alleen koud water en soms alleen heet water. Alleen douchen wanneer niemand in het gebouw aan het douchen is, dan is het top! Schoonmaak ook niks op aan te merken. Enternaiment wat aanwezig, niet altijd zin om mee te doen en dan noemen ze je lui of saai. De tuimannen doen er alles aan om de tuinen mooi te houden. De fotos zijn inderdaad verouderd. De kamers zijn geschilderd en om het zwembad en strand ziet het er nu heel anders uit! Laat je niet verschrikken van de fotos uit 2010 2015, dit zegt niks!

Gereisd met partner in december 2018

Lekker chillen met een Cuba Libre in de hand!

Bas,
      4-12-2018

We vonden het een leuk resort voor 11 dagen. Dat is ook wel genoeg, langer dan dat wordt het eten, het vermaak en de omgeving wel wat eentonig (mijn mening).

Desalniettemin hadden we het erg naar onze zin. Leuk, vriendelijk en behulpzaam personeel, grappige evenementen in en rondom het zwembad. De zee is ondiep en bovendien hadden we veel last van zeewier, schijnt normaal te zijn daar. Het wordt wel telkens opgeruimd, maar het blijft wel een beetje een bende. Het strand en de bedjes waren daarentegen prima en relaxed. Zeker met de smoothiebar en de twee andere barren op steenworp afstand! En de gratis catamarans waren ook een fijne bijkomstigheid.

De kamer was schoon, maar echt wel toe aan groot onderhoud. Vooral de badkamer, dat kon echt niet meer. Plafond kwam zowat naar beneden. Ook de verhouding douche/bad. Je kan met 5 mensen in het bad zitten als je dat zou willen! Maar de douche daarentegen is echt klein. Tekens zijn op ;-)

Gereisd met partner in november 2018

geweldig