Hotel Jungle Bay Resort & Spa

2 reviews over Hotel Jungle Bay Resort & Spa in het Nederlands

Herinneringswaardig

Joost Kester
14-5-2009

Zonder direct te weten waar we precies naartoe gingen heeft Jungle Bay onze verwachtingen overtroffen. Wij hebben de ideale combinatie gehad van leuke activiteiten (o.a. een fantastische hike naar een verborgen waterval) volledige rust op het resort en een uitmuntende service vanuit al het personeel.

Besparingstip. Reis met de trein naar Parijs, vlieg vervolgens naar Guadeloupe en reis vervolgens met de ferry naar Dominica, dit kan veel euro's schelen en qua tijd maakt het niet veel uit:-)

2008

Perfecte locatie, oprecht vriendelijke mensen, schitterend

Martine en Sander
23-6-2008

Perfecte locatie, oprecht vriendelijke mensen, schitterend resort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jungle Bay Resort & Spa in Dominica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jungle Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.