Hotel Fort Young

6 reviews over Hotel Fort Young in het Nederlands

Cruise schip voor je balkon

sven
1-7-2010

Het hotel is gebouwd in een oud fort. Wanneer men een kamer die uitzicht heeft over de hoofdstad kan men een cruise schip als het ware aanraken, zo dicht liggen deze bij het hotel.

Kwalitiet

Gerhard
30-11-2009

Het is een goed hotel, zeker voor Dominica. Er zijn 2 restaurants, de 1 een soort snackbar, de ander een "chicer" restaurant. Vanuit je kamer zie je de cruiseschepen, mooi gezicht. Overigens, als je wat wil beleven op Dominica, moet je wel fit zijn, bij elke excursie wordt aardig wat gelopen.

2007

Het hotel ligt in de hoofdstad Rousea

F.B. Dijkstra
3-12-2007

Het hotel ligt in de hoofdstad Rousea. De grote cruiseschepen kun je vanuit je kamer met zeezicht zien aanmeren. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim en schoon. Een kamer met zeezicht is aan te raden. Het is genieten als je vanaf je balkonnetje de grote cruiseschepen ziet komen en gaan. Zodra de cruiseschepen weg zijn is het eiland weer voor de lokale bevolking en vrijwel verlaten. De mensen op Dominica zijn ook bijzonder vriendelijk. Het eiland is nog niet bedorven door massatoerisme.

2006

We hebben een hele fijne tijd gehad op Dominica. Fort Young is een prima hotel. Goede kamers, vriendelijke mensen en uitstekend onbijt. We hadden een prachtig uitzicht op zee.

Dominica heeft helemaal aan onze verwachting voldaan. Schitterende natuur, een waarlijk paradijs.

Bezocht eind april 2005

Kaatje
7-3-2006

Bezocht eind april 2005. Mooi en oud fort wat als hotel in gebruik is. Duikschool en tourdesk zit in het hotel. Vlak bij hotel zit Le Robe Creole, waar je lekker kunt eten.

Dominica is een juweel. Onvoorstelbaar schitterend wat er daar allemaal te zien is. Prachtige wouden, watervallen en zeldzame papegaaien.

2005

Fantastisch hotel

Dotje
24-2-2005

Fantastisch hotel.Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.Wanneer je op hiking gaat krijg je een lunch mee wanneer je daar om vraagt.Dit is dus echt een oud fort wat compleet gerenoveerd is. smorgens zie je vanaf je balkon de grote cruise schepen aankomen.Echt fantastisch.

We hebben een aantal aanbieders voor Fort Young voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fort Young in Dominica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fort Young zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.