Bungalow Evergreen Hotel

Bungalow
Kleine hotelsWeer vandaag30°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Evergreen Hotel voor je op een rij gezet:

1 review over Bungalow Evergreen Hotel in het Nederlands

Fantastisch!

karin
10-9-2012

na de jungle is het zo fijn om hier bij te komen, lekker in het zwembad, heerlijk eten, kamer met airco en er staat koel water klaar in een thermoskan, heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Evergreen Hotel in Dominica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Evergreen Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.