Hotel Castle Comfort Lodge

Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Hotel Castle Comfort Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Castle Comfort Lodge voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima

Paul Schoonderbeek,
21-6-2008

Gezellig en intiem duikressort pal gelegen aan het water. Heel vriendelijke staf en uitstekend voedsel. Tip: neem altijd de daily special, dan krijg je origineel Domicaans eten: heerlijk! Ook mooie duikstekken, ieder ochtend 2 duiken en als je wilt ook een nachtduik o.l.v. de charmante Canadese duikgids Jamie. Veel dolfijnen trouwens! Na afloop nog even gezellig naborrelen bij de bar of in de hot-tub.

Kenmerken

2005

Hotel vooral voor duikliefhebbers

Suzan Berger
21-5-2005

Hotel vooral voor duikliefhebbers. Erg vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Goede duikshop, duiken was goed geregeld, elke keer een andere duikstek. Personeel van het hotel en keuken, geweldig vriendelijk, je voelt je erg welkom. Hotel kan ook tours voor over het eiland vooe je boeken. Een aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castle Comfort Lodge in Dominica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castle Comfort Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.