Hotel Calibishie Lodges

Hotel Calibishie Lodges
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Calibishie Lodges voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Calibishie Lodges in het Nederlands

Suitekwaliteit voor hotelprijs

Erik & Sandya de Ruijter
25-2-2011

Absolute aanrader. Calibishie is nog een der meest 'beach-achtige' stukken van Dominica maar blijft beperkt qua strand, het is vooral een uitvalsbasis voor excursies. Kamers zijn eenvoudig maar kompleet, met fan en AC en goede badkamer. Aparte woon- en slaapkamer en groot balkon dus je voelt je echt in een suite! Chris en Linda (beheerders) helpen je, in perfekt Vlaams/Nederlands, echt met alles qua info en excursies en serveren heerlijke maaltijden en ontbijt. Klein maar heerlijk verkoelend zwembad.

2007

Wij vonden Calibishie Lodges het beste van al de hotels waar we in Dominica verbleven hebben. The crew is excellent, ongelooflijk zelfs, heel behulpzaam.

Dominica is zo mooi!

Dominica is apart.

Dominica is een aanrader en zeker ook Calibishie lodges.

2006

Calibishie Lodges is een heel mooi gezellig familie hoteletje waar gezelligheid primeur staat.Gelegen in het begin van een gezellig dorpje op slecht 15 minuten van het vliegveld.Fauna en flora in dit gebied van het eiland zijn heel mooi.Ook langs deze kant van het eiland heb je de ongerepte stranden nog.Tof uitzicht,leuk zwembad en een heel mooie tuin met veel kolibri's.Kortom: heel mooi en gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calibishie Lodges in Dominica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calibishie Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calibishie Lodges scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.