vakanties Dominica

Reviews over Dominica

fantastisch

Jankees de Ridder,
    7-10-2017

Vlakbij de Zee, super eten, leuke walvisvaart kijken

Prachtig ruim appartement

Wim,
    9-4-2015

Keurig appartement voorzien van alle gemakken die je mag verwachten. Prachtig zicht op de Caribische zee en binnen 5 minuten aan het strand (via stijle trap). We hebben ons uitstekend vermaakt

Fantastisch!

karin,
    10-9-2012

na de jungle is het zo fijn om hier bij te komen, lekker in het zwembad, heerlijk eten, kamer met airco en er staat koel water klaar in een thermoskan, heerlijk!

Heerlijk

karin,
    10-9-2012

vooral de baden! echt een belevenis.

Hier kom je helemaal tot rust!

Marion Pauw,
    19-9-2011

Wat een fantastische plek. Middenin de jungle logeer je in hutjes die zijn gebouwd door lokale Indianen, maar die supercomfortabel zijn ingericht met romantische hemelbedden en een kitchenette. Al gebruik je die kitchenette nooit, omdat de eigenaresse, Staci, een geweldige kokkin is. Ze gebruikt ingrediënten vers uit haar eigen jungletuin, 100% biologisch. Op het retreat kun je heerlijk zwemmen in een verswaterpoel met een eigen watervalletje. Daarnaast is er een sauna. Je kunt prachtige wandelingen maken en binnen 10 minuten sta je op een prachtig tropisch strand. De kinderen vonden het geweldig. Pat, de eigenaar leerde ze hoe je rivierkreeftjes moest vangen en vermaakte ze 's avonds met geweldige verhalen bij het kampvuur. Ik ga volgend jaar weer!

Dominica scoort een 8,7 uit 10, op basis van 17 reviews