Hotel Djibouti Palace Kempinski

We hebben een aantal aanbieders voor Djibouti Palace Kempinski voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Djibouti Palace Kempinski in het Nederlands

Zakelijk

Prachtig hotel, maar afgelegen

Bart
13-4-2010

Mooi, verzorgd hotel, zoals alle Kempinski Hotels, maar ligt ver afgelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Djibouti Palace Kempinski in Djibouti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Djibouti Palace Kempinski zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.