vakanties Seeland & Kopenhagen

Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

fantastisch

marco,
    6-8-2018

Prachtige ligging aan zee, mooie plekken. De zee is hier ideaal om in te zwemmen. Leuk haventje vlakbij de camping. De camping heeft nieuwe eigenaar in 2018. Tov andere campings aan zee, gunstig geprijsd.

Relaxed hip hotel

Patricia,
    21-7-2018

Super relaxed hotel. Schone standaard kamers. Heel aardig personeel. Ligging rustig en toch goed bij metro (Forum station) en dicht bij stad.

Download DOT app om openbaar vervoer kaart te kopen met je mobiel. Super handig: kan je trein, metro en bus mee in. En Rejseplanen App is handig om bustijden en route te plannen.

Mooi hotel, veel te kleine kamer

Anna,
    2-5-2018

Het hotel is prima gelegen en heeft mooie algemene ruimtes. Het ontbijt is uitstekend en de bediening is erg vriendelijk. Wat tegenviel is de hotelkamer. Deze was erg klein voor 2 personen en zeker geen 4 sterren waard. Ook de badkamer was dusdanig klein dat je met beleid moest douchen omdat anders alles nat werd.

Daarentegen is het erg schoon en netjes. Wat we ook een minpunt vonden was de (oude) lift. Daar kon je met 3 personen ternauwernood in.

Kortom een mooi hotel, goed gelegen maar onze kamer (404) was te klein voor een 4 sterren hotel.

Prachtige camping

Maaike,
    27-8-2017

Geen animatie of speeltuin, maar wel de zee op loopafstand. de kinderen kunnen zich hier prima vermaken. Er is keurig sanitair, afwasplaats en kookplaatjes. Ook kunnen de mensen die met kleine tentjes reizen daar droog zitten. Je kunt zelf je plek kiezen. een deel van de camping heeft plekken met stroom.

Ideale ligging, super boutique hotel.

sabrina1980,
    27-10-2016

Ideale ligging op loopafstand van het centrum.

Trendy, nieuw, mooi boutique hotel.

Kamers klein maar groot genoeg en erg mooi.

Goed werkende wifi

Gratis wijntje tussen 5 en 6uur

Burger restaurant wat in het hotel gevestigd zit, is echt geweldig met de lekkerste burgers en cocktails die je gewoon ook in het hotel kunt nuttigen...ideaal vonden wij.

Kortom ga je naar Kopenhagen kijk niet verder en kies voor SP34!!!