Hotel Comwell Roskilde

3 reviews over Hotel Comwell Roskilde in het Nederlands

doorgangshotel

Bianca
1-8-2016

het hotel fungeert als doorgangs hotel voor de aziaten die hier 1 nacht overblijven

Sfeervol, maar wat verbeterpuntjes

Svenja
9-9-2014

Kamers waren klein en ventileerde slecht, geen airco. Meestal in Denemarken niet nodig, in ons geval wel. Douches/ badkamer was niet super schoon. Verder wel erg sfeervol en vriendelijke medewerkers, helpen je om er een leuke vakantie van te maken.

Verzorgd hotel.

Sandy
2-8-2012

Prachtig uitzicht op het Fjord van Roskilde, rustige omgeving.

Op 45 min. rijden van Kopenhagen, centrum Roskilde op 5 min.

Uitgebreid en lekker ontbijt.

Kamers zijn modern ingericht, alleen jammer dat er geen kluisje aanwezig is. Mooie badkamer maar douche staat beetje verkeerd, halve badkamer staat onder als je een douche neemt.

Hotel is meer gericht op het zakelijk, maar kinderen zijn zeker welkom.

We hebben een aantal aanbieders voor Comwell Roskilde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comwell Roskilde in Roskilde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comwell Roskilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comwell Roskilde scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.