Reviews over Rødovre

Goed om Kopenhagen te bezoeken

Verstraete Hilde,
    14-8-2015

De camping lag op 8 km van het centrum van Kopenhagen, zeer gemakkelijk te doen met de fiets, slechts een rechte weg tot in het centrum, met brede fietspaden. Winkels op 500m van de camping. Grote plaatsen en als je aan de buitenkant kampeerde was het er erg rustig. Het sanitair was zeer proper , er waren heel veel toiletten maar te weinig douches! Elke morgen of avond was het aanschuiven geblazen. Het sanitair complex ligt in het midden van de camping waardoor het toch wel ver was om naar het toilet te gaan. de camping heeft ook een goede uitvalbasis om fietstochten te maken naar andere plaatsjes.

Camping zeker aan te raden voor personen die Kopenhagen willen bezoeken! Toch wel prijzig in hoogseizoen.

Ideaal voor met je tentje.

annetteharry,
    24-8-2013

Ik ben het eens de beschrijvingen hieronder, sanitair is goed in orde. Het internet werkte niet op onze laptop, geen probleem, gewoon geld terug gehad. Er is een mooie verblijfsruimte met eethoeken, bankstel met grote TV, en direct ernaast kookgelegenheid. Omdat we met een klein tentje waren en het erg hard regende was dit ideaal voor ons.

Voor bezoek aan Kopenhagen/Roskilde/Frederiksborg

menmcs,
    26-7-2012

Prima camping voor bezoek aan N-Seeland, m.n. Kopenhagen. 10 min. lopen naar het station en dan binnen het kwartier met de trein in hartje Kopenhagen. Kinderen reizen gratis.

Camping is groot, weinig beschutting, redelijke grasmat. Overal waterkraan dichtbij. Sanitair is mooi, maar er is veel te weinig capaciteit en het is vaak ontzettend smerig. Vandaar de waardering 6.

Voor kinderen weinig faciliteiten, slechts 1 hoppepude (springkussen), wat gevaarlijk druk is.

Geen eetfaciliteiten, er zit een McDonald op loopafstand.

Goed gelegen om overal heen te reizen, vlakbij de snelweg, die je wel hoort, maar niet heel storend. 's Avonds is er weinig verkeer.

Goede camping voor bezoek Kopenhagen

Aad,
    23-1-2012

Stadscamping voor bezoek aan Kopenhagen. Camping ziet er goed uit. Sanitair is ook in orde. Er zijn wat speeltoestellen voor de kids.

Wij stonden met de tent op een groot veld. Ruimte genoeg. Het was begin augustus.

5 minuten lopen naar de bus en binnen 15 minuten in het centrum.

Vanuit het oogpunt van stadscamping bekeken scoort hij erg goed.

Prima voor een bezoek aan Kopenhagen

Tracey Drost,
    3-9-2011

Wij hebben hier in de zomer van 2010 een trekkershut gehuurd en dat is ons prima bevallen. Station ligt op 5 min. lopen en met de trein zit je binnen 20 min. in hartje Kopenhagen. Supermarkt op loopafstand. Groot springkussen voor de kinderen. Tip: neem een 6-persoonshut, dan heb je een eigen douche. De 4-persoonshut heeft alleen een wastafel (en WC uiteraard).