Camping Skovly

7,1

7 reviews over Camping Skovly in het Nederlands

zeker een aanrader voor de rustzoeker

Erik Daems
24-5-2016

de uitgebreide wandelingen met de hond in de bossen.

De vriendelijke service bij het ontvangst en de grote bereidheid om je helpen,

Geen aanrader wat ons betreft

vfenna
27-7-2015

Een camping met heel veel plaatsen van mensen die daar vast staan, weinig rust. Een totaal ongeïnteresseerde receptioniste die slecht Engels spreekt. Geen uitleg over de werking van verschillende passen. 1douche voor de hele camping en een aantal familie douches. Je krijgt een kaart die je door een gleuf moet halen om te douchen, ik hadmijn haar nog niet ingezeept of hij slaat af, weer die kaart erdoor gehaald, dit gebeurde meerdere keren, water was ook niet warm, je kunt het saldo bekijken in het gebouw en wat bleek, ik had voor 24 dk gedouched en dat voor Max 3 minuten. Het enige voordeel van deze camping is dat de wifi ( betaalde) te ontvangen is op de gehele camping , redelijke ligging , staat van douche redelijk, wel ver weg als je in de buitenste gedeeltes staat, zwembad moet je voor betalen

beduveld

t. Kappers
20-9-2013

Het bleek dat wij 2 nachten teveel hebben betaald (dus ongeveer 90 euro!). De eigenaar weigerde dit terug te geven. Wat kun je doen? Niets.

Vreselijk jammer want we hebben mooie dagen op de camping gehad.

Wij waren te goeder trouw en ik keek naar het eindbedrag en pinde. Maar wij adviseren nu: controleer eerst de rekening goed en betaal dan pas.

gezellige camping

Visser
10-8-2013

wij hebben 1 week overnacht in een trekkershut. Niet heel ruim, maar prima te doen, zeker bij mooi weer. Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud en het zwembad is heerlijk. De staat van het sanitair is zeer goed. Alles is schoon en er zijn ook familieruimtes. Vanuit de camping ben je snel in Roskilde en Kopenhagen. Op de heen of terugweg kun je LEGOLAND aandoen.

Al met al een hele leuke camping die wij aan iedereen kunnen aanraden.

Super!

Sanne
31-7-2011

Het is een leuke rustige camping in een mooie omgeving. Het sanitair is prima in orde en heel erg schoon. Mooi zwembad en een aparte bbq-ruimte waar iedereen gebruik van mag maken.

Gezellige kleine camping met zwembad

Jan
24-8-2010

Camping tussen de bomen met ruime plaatsen. Het sanitair is schoon en voorzien zogenaamde familieruimtes, waar je de kinderen kunt douchen. Ook zijn er kindertoiletjes voor de kleinere kinderen (tot ca. 5 jaar).

Het zwembad is opgedeeld in een laag gedeelte en een wat dieper gedeelte, daarnaast een pierenbadje met warmer water. Er is een kleine speeltuin met wat speeltoestellen.

Het winkeltje voorziet in de noodzakelijke behoeften. Voor boodschappen moet je toch echt naar Ringsted of Roskilde.

We zijn met de trein naar Kopenhagengeweest, op de fiets naar het trammuseum, vlak bij de camping.

2008

Leuk voor de Denen

Dick Ratelband
18-8-2008

Camping met veel seizoenplaatsen voor de Denen.

Aan het einde van het seizoen gaf dit een verlaten indruk daar in Denemarken tijdens ons verblijf de schoolvakanties voorbij waren. Onze kinderen 5+7 hebben zich goed vermaakt met de (gratis) beschikbare skelters, het kleine meertje, springkussen, voetbalveldje en 'kinderboerderijtje'. Het (onverwarmde) buitenzwembad is netjes verzorgd. De gemeenschappelijke ruimte was niet echt uitnodigend hetgeen jammer is bij een tentvakantie en regen.

Kampwinkel met beperkt maar toereikend assortiment (dagelijks vers brood) en behulpzaam personeel al hadden sommigen wel problemen met ENG of DU taal. De camping is redelijk goed gelegen voor uitstapjes naar Kopenhagen (met de trein vanuit Ringsted 45min) of Roskilde (Vikingmuseum).

Het sanitair is goed verzorgd en schoon. Op zaterdag kan er een vette hap besteld worden.

Al met al een verzorgde camping, waarbij voor ons echter weinig gevoel bij te krijgen was door een gebrek aan sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Skovly in Ringsted , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Skovly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.