Camping Nivå Camping

Camping Nivå Camping
8,7

15 reviews over Camping Nivå Camping in het Nederlands

Leuke camping met mooie speelplaats voor de kinderen. Prima sanitair. Ontzettend vriendelijke campingeigenaren die je graag adviseren over de omgeving. Leuk strandje in de nabije omgeving en Kopenhagen is supergoed bereikbaar. Wij hebben de auto geparkeerd op een gratis parkeerplaats in Hellerup en vandaar zijn we met de trein naar Kopenhagen gegaan. Met een OV-ticket zone 1 t/m 4 kun je de hele stad doorkruisen met bus en busboot voor een prikkie! Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Echt de moeite waard!

Wat een heerlijke plek!

Miranda
26-7-2016

Een erg vriendelijk en behulpzaam echtpaar runt de camping. We mochten zelf onze plek uitzoeken en we kwamen te staan aan een breed grasveld bij de vijver. Wat een rust... De camping is niet zo groot dus onze dochters konden zelf naar het toiletgebouw en speeltuintje. Alles is goed onderhouden en de toiletten/douchejes zijn erg schoon. Met de wisser kon je zelf de douch even aan kant maken. Douchen gaat met een chipkaart. Prima als je dat van tevoren weet. Tegoed op je chipkaart bij laten schrijven kan, net als bijvoorbeeld een ijsje en brood, op rekening. Brood voor de volgende dag te bestellen. Receptie tot 20.00 uur open. WiFi is niet duur maar op piekmomenten werkt het niet altijd naar behoren. Verschillende supermarkten in de buurt en een fijn strandje met stijger en helder water. Ook centraal gelegen voor verschillende uitstapjes naar Kopenhagen, strand van Hornbaek, Frilandsmuseet, kasteel in Hillerod. Bij de receptie kun je hierover ook info inwinnen.

Super gastvrij

Wendy
24-8-2015

De camping is schoon en ruim. Voor de kinderen is er onder andere een speelplaats. De bereikbaarheid voor Kopenhagen is super - de treinen rijden regelmatig en met een minuut of 20 ben je in de stad. Je kunt je auto makkelijk en gratis parkeren bij het station, en het station is op 5 minuten rij afstand.

En bovenal: met name de gastvrouw is bijzonder vriendelijk en behulpvaardig! Absoluut een aanrader!

Prima camping, ligging ideaal

Fam. Verburgt
13-8-2015

Mooie camping met fijne ruime plekken en vriendelijke eigenaren. Leuke speeltuin voor de kinderen, sanitair prima, wel beetje ouderwets om via kaartje met tegoed te moeten douchen, dus douchen niet gratis.

Mooie gelegenheid voor koken en overdekt eten.

Prima plek om Copenhagen en/of bijvoorbeeld Helsingnor te bezoeken, via kleine wandeling op strand en bij leuk haventje. Mooie omgeving en ook treinstation op loopafstand met goede verbinding (6 x per uur) naar Copenhagen.

De perfecte camping als je Kopenhagen wilt bezoeken maar niet in Kopenhagen zelf wilt zitten.De beheerders zijn echt super vriendelijk en behulpzaam. De camping heeft nieuwe sanitaire voorzieningen en die zijn echt super schoon en netjes. Wij hadden voor deze camping gekozen omdat we met onze camper niet in Kopenhagen zelf wilden zitten. Deze camping is echt heerlijk rustig en stil. Vanuit de camping is het 10 minuutjes lopen naar het treinstation. waar 6x per uur een trein vertrekt richting Kopenhagen. Op het treinstation kan je voor €15 p.p. een 24 uur onbeperkt reizen kaart halen. De treinreis naar Kopenhagen duurt nog geen 40 minuten.

Mochten wij ooit weer richting Kopenhagen gaan dan zullen we zeker weer gaan overnachten in NIva. Een echte aanrader

Mooi en prettig Denemarken

bauktje_meter
24-6-2013

Mooie rustige camping met alle ruimte voor tent, caravan of camper.

Zeer vriendelijke eigenaren. Alle tijd voor tips en advies.

Heel mooi en schoon sanitair.

Wij hebben genoten!

Prima camping

Yvonne Koster
21-8-2012

Zijn een week op deze camping geweest voor een bezoek aan Kopenhagen, mooie ruime plekken, goed sanitair, eigenaar van de camping erg vriendelijk en behulpzaam. Goede verbinding naar Kopenhagen (drie keer met de trein heen geweest) ongeveer een half uurtje treinen, met de auto was het 10 min rijden naar het station en de auto was makkelijk bij het station te parkeren. Verder was er een mooi strandje op 10 min loop afstand met wat kiosken waar je wat te eten en te drinken kunt kopen. Verder was er vlakbij de camping een winkelcentrum met diverse winkels. Een aanrader voor iedereen die toch lekker uit de drukte te van de stad wil zijn maar toch in de buurt van Kopenhagen wil staan.

Prima camping voor o.a. een bezoek aan Kopenhagen

Arend Jan Nijhof
10-8-2012

Wij zijn 5 dagen op de Nivå camping geweest en hebben daar een heel fijne camping aan getroffen. Ruim, rustig, uitstekend schoon sanitair en vriendelijke medewerkers. Er wordt goed toezicht gehouden. Voor een bezoek aan Kopenhagen ideaal, de camping ligt 1,5 km vanaf het station waar je gratis kunt parkeren. Voor 130 DKK kun je 24 uur reizen met trein en bus rond Kopenhagen. In Nivå is een goed winkelcentrum waar alles te koop is. Nogmaals onze complimenten voor de camping, wij vonden het fantastisch. Santair is heel belangrijk, het was er genoeg, goed en goed schoon gehouden. We hebben trouwens heel lekker gegeten bij de Gamle Humlebaek KRO in Humlebaek.

Wij zijn hier van za. t/m ma. geweest in een hut. Deze was wat veroudert. En de bedjes waren niet om te slapen (gelukkig hadden we een luchtbed bij en hebben we alsnog heerlijk kunnen slapen). Er zat een bovenverdieping in, maar de plankjes waren zo dun. Geen idee wie dat aandurft om te gaan slapen. Wel een goede koelkast aanwezig en pitjes om te koken. Maar dit was wel de minste hut tijdens onze gehele reis. Het sanitair gebouw was redelijk schoon. Je moet wel betalen voor de douches met een oplaadbare pas.

Kopenhagen ligt heel dichtbij en wij zijn er met de auto naartoe gereden. Net buiten de camping zit een leuk haventje met mooi uitzicht op zee. Bij het haventje zit ook een snackbar en een klein restaurantje. Er loopt een pad om de camping heen, door het bos en er zit een vijvertje op de camping. En er zijn speeltoestellen op de camping aanwezig voor de kinderen.

Al met al een aardige camping voor een kort verblijf en een bezoek aan Kopenhagen.

Park-achtige camping

KIMJ
4-9-2011

Tijdens onze vakantie in Denemarken hebben we een week op Niva camping gestaan. Het is een kleine zeer schone camping gelegen rondom een vis-vijver. Het terrein is park-achtig. Er is een apart tentveldje waar een aantal picknicktafels staan. De camping ligt aan een drukke spoorbaan, maar echt last van de langsrijdende treinen heb je niet.

Onder het afdak nabij de toiletten zijn voldoende mogelijkheden om te koken en af te wassen. Een wasmachtine en droger zijn aanwezig. De douche werkt met een oplaadbare chipknip.

Op 5 minuten loopafstand ben je bij een klein strandje met aflopende kustlijn. Op de camping is een speeltuintje met springkussen.

Wanneer je bij de eigenaren aangeeft dat je naar Kopenhagen wilt gaan kun je een soort strippenkaart meekrijgen. In ongeveer 25 minuten sta je met de trein in het centrum van Kopenhagen.

Wij komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nivå Camping in Nivå, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nivå Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.